Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 02-08-22 kl 07:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Jeg er på vei til jobb. I dag hadde jeg ingen klær jeg hadde lyst til å ha på. Fant noe da, så sitter ikke naken på bussen.
Postet 02-08-22 kl 08:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet hjem fra ferie, ferdig utpakket, ferdig løpt og dusja før klokka var 7.30.
Nå venter jeg på knekken. Særs lite søvn i natt.
Postet 02-08-22 kl 08:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Ja, hvis det ikke kommer en knekk, så er du Ironman, star

Jeg har landet på kontoret og durer videre..
Postet 02-08-22 kl 09:11 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På kontoret. Prøver å leite frem litt arbeidsmotivasjon, men må nok innse at den kommer til å være litt laber fremover. Hodet surrer bare rundt alt som involverer hytta - som skal ferdigstilles DENNE mnd!
Postet 02-08-22 kl 09:24 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Våken, på hytta, og har sååå lyst på kaffe - men har ikke lyst til å vekke (eller snakke med) hyttegjesten som ligger i rommet rett ved kaffemaskinen. Papirtynne vegger hjelper ikke.
Postet 02-08-22 kl 09:58 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gråværsdag. Har ferie fortsatt, men sitter fortsatt og lurer på om jeg skal jobbe litt. Foreløpig har ikke den o store motivasjonen kommet over meg. Det kan hende det bare blir strikking, serier, litt smårydding og treningstime i ettermiddag.
Postet 02-08-22 kl 10:20 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Dag 2 e.f., og tyngre start på dagen enn i går. Satser på at det går seg til når kaffedosene slår inn.
Postet 02-08-22 kl 10:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Dag 2 etter ferien, og vi begynner å få en slags oversikt. Så da er det bare å jobbe på!
Postet 02-08-22 kl 10:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Drømte jeg var i London; da jeg våknet var jeg bare i Ryfylke. Grått ute. Laget meg kaffe og lurer på hva vi skal finne på i dag.
Postet 02-08-22 kl 10:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Fortsatt ferie, men jeg har jobbet litt. Nå spiser jeg frokost og etter det skal jeg på kafe med venninner.

Grått ute.
Postet 02-08-22 kl 10:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Sitter på flyplassen på vei til Oslo en snartur. Ikea med ungene i morra.
Postet 02-08-22 kl 11:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ryfylke er ikke bare bare Millact, men ikke helt det samme en regnværsdag som badet i sokskinn.
Postet 02-08-22 kl 11:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Haha, Frøy. I dag får vi nok mye vær ser det ut til. Koste oss på Jørpeland i går og fant ny iskiosk.
Postet 02-08-22 kl 11:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fortsatt oppegående. Vært på butikken en tur og innom fargerike. Lyst til å gjøre noe på soverommet mitt.
Postet 02-08-22 kl 11:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Dag 2 e.f. her også, jobber fra foreldrene mines hus denne uken, skal egentlig etter planen ta ut noe mertid, men ser ikke særlig lovende ut, her er det hei-hvor-det-går og full fart igjen etter ferien. Men hjernen min er ikke helt enig.
Postet 02-08-22 kl 12:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ohoy for en vind, og mer er på vei. Jeg var nettopp ute på terrassen for å redde noen planter, satte de helt inntil veggen. Høsten er på vei, ja.
Postet 02-08-22 kl 12:22 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Vind?
Jaja, da er det flaks at jeg ikke har tatt opp nettet på trampolinen etter forrige Vind + at det var i går og ikke i dag at tenåringen forlot hjemmet kl. 11.30 og lot døra (ved et uhell) stå på fullstendig vid gap, noe den gjorde helt til jeg kom hjem 16.30 :ups:
Postet 02-08-22 kl 12:26 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det ser vindstille ut fra kontorvinduet mitt litt lenger nord Appelsin.

Men vått og grått ja, jeg tviholder på sommerfølelsen med å ha kjole og ingen strømpebukse. Men fant en ikke fullt så sommerlig ullgenser å trekke på overkroppen da.
Postet 02-08-22 kl 13:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Det blåser i Rogaland i alle fall. Det er kaldt også, i alle fall for oss sørlendinger.
Postet 02-08-22 kl 13:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Meget grått, vått men vindstille (nesten) her inne i fjorden også. Men, jeg jobber jo uansett, så samme det.
Postet 02-08-22 kl 13:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sniker meg ril en pause fra flyttingen, i sola til en avveksling. Siste ferieuke, lite om minner om ferie
Postet 02-08-22 kl 15:23 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ferie er bittelitt oppskrytt når dagen tilbringes med å stable ved hjemme i pissregn.

Vel, likevel bedre enn kontoret. Ser den.
Postet 02-08-22 kl 20:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Du er sikkert glad for det når det blir vinter, Blondie.
Postet 02-08-22 kl 22:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Joda, men vi har holdt på med dette lasset siden juni. (Skjært ned, fraktet, kløyvet, stablet). I tillegg til flytting har det vært litt massivt. Nå er det ferdig.
Postet 02-08-22 kl 22:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no