Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 01-08-22 kl 08:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Jobb! :hepp: :svosj:
Postet 01-08-22 kl 08:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mandag, ny arbeidsuke. Tror det blir relativt rolig denne uken på jobb også. Fortsatt mange andre i teamet mitt som har ferie.
Jeg håper denne uken går fort. I neste uke skal de legge gulv og sette opp kjøkken på hytta vår!!
Postet 01-08-22 kl 08:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg hentet "barn" på en stasjon i natt (tog for buss for tog ), jukset og tok bilen til jobb, så nå sitter jeg her, våken og klar for en ny uke :trallalaa:
Postet 01-08-22 kl 09:19 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ny arbeidsuke, starter på hjemmekontoret siden jeg skal lese, men lurer på om det er mer arbeidsro på kontorkontoret så får vurdere forflytting etterhvert.
Postet 01-08-22 kl 09:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen fra kontorkontoret. Hyggelig tilbake-fra-ferie-stemning, siden de aller fleste har vært borte i minst to uker og har første dag tilbake i dag.
Postet 01-08-22 kl 09:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Mornings! På kontoret for en av ukas to kontordager. Fint vær her i dag.

Vi har et "rydde i kjelleren" prosjekt gående hjemme, så det blir en kjeeeeedelig uke. Hater sånt, men det må gjøres. Har fått container, så det er jo en fordel å få det unna, slik at vi slipper å ha den stående så lenge.
Postet 01-08-22 kl 09:36 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Frokost i dag av hjemmelagde knekkebrød med ost og syltetøy kokt av plommer og rabarbra - kjempegodt, faktisk!
Ferie denne uken også, men uten planer. Været fra i morgen ettermiddag er mindre interessant, så jeg lurer faktisk på om jeg skal ta en dag og to gjemmekontor, og spare noen dager til finvær i høst. Og samtidig være mer oppdatert på mandag igjen. Vi får se...., deilig å bare slaraffenlive også.
Postet 01-08-22 kl 09:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Stille morgen her, fremdeles lite jobbstemning i heimen. Selv bikkja sover fremdeles i senga. Halvannen uke til vi voksne må virke, spent på hvordan det skal hå.
Postet 01-08-22 kl 10:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Slutt på ferie. Jeg skal gå befaring etter hovedrent. Det blir interessant. Jeg regner nemlig med at når det rundvaskes på en skole så vasker man over bordflater, hyller og vinduskarmer… Man flytter ikke på ting, men når skrivebordet er ryddet helt tomt forventer jeg at brødsmulen er borte når jeg kommer på jobb igjen. Og rektors kontor, det bør kanskje også vaskes? De glemte det i fjor også.
Postet 01-08-22 kl 10:06 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Vært oppe siden 5.45.
Båttur unnagjort og nå har jeg noen timer før toget går.
Postet 01-08-22 kl 10:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen startet jobb i dag, knerten er sendt på treningsleir og jeg tar livet med ro (starter jobb på torsdag). Snuppa jobber på Norway Cup denne uka, men har ettermiddagsskiftet, så hun får sove.

Jeg lurer på om jeg skal tørre å ta en golfrunde uten mannen min.
Postet 01-08-22 kl 10:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Siste ferieuke, men siden jeg læreravspaserer de tre første dagene i neste uke, så begynner jeg ikke på jobb før torsdag.

I dag skal jeg kjøre mamma på sykehuset(2 timer en vei), hun måtte ta paralgin forte pga noen smerter så hun kunne ikke kjøre selv.
Postet 01-08-22 kl 11:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Første arbeidsdag her, på hjemmekontor og med veeeldig sakte tempo. Heldigvis (eller egentlig uheldigvis, skulle gjerne vært frisk) jobber jeg ikke fullt ennå, så får en forholdsvis rolig start. Passer godt, siden det var en urolig natt i huset. :trøtt:
Postet 01-08-22 kl 11:13 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
m^2 sin avatar
Jeg var så søvnig da jeg våknet at jeg bestemte meg for å ta livet med ro og utsette jobbstart til i morgen
Postet 01-08-22 kl 11:14 av m^2 m^2 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er halveis i ferien, har enda 2 uker med rolig tempo og sove il jeg våkner.
Postet 01-08-22 kl 12:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Neste år tror jeg jammen meg at jeg skal dele opp ferien litt.
Postet 01-08-22 kl 12:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Varm Hellas-strand i dag også, kombinert med bok og en iskald Mytos. Og solkrem med faktor 30.
Postet 01-08-22 kl 12:49 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jobb, sjø!

Husket passordet og har en fristende blank kalender foran meg. Full innboks og litt ekstra motivasjon til resten av arbeidsåret.
Postet 01-08-22 kl 14:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg kledde på meg ekstra fordi det var kaldt på toget opp. Men ikke nok. Frister å grave fram alt ulltøyet i kofferten.
Postet 01-08-22 kl 16:44 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no