Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 31-07-22 kl 09:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Jeg ligger på en strand på en liten øy i Hellas og synes livet er ganske så greit. Det eneste jeg savner er et litt bedre bad/toalett, men det går seg nok til.
Postet 31-07-22 kl 10:37 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Det høres skikkelig deilig ut, 007!
Postet 31-07-22 kl 10:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg ble visst ganske solbrent i går.
Strålende vær i dag også.
Postet 31-07-22 kl 11:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har laget pavlovabunn, skal rydde litt mer og bake en eplekake, så dagen går jo.
Postet 31-07-22 kl 11:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Høres ikke feil ut med en gresk strand.
Her er et værskifte underveis, og mot kveldingen kommer nok regnet..
jeg kjenner at jeg er litt lei av mann og barn, og kunne tenke meg litt egentid.. men jeg må nok underholde både mann, barn og gjester noen timer til ihvertfall..
Postet 31-07-22 kl 12:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gresk strand!

Her sørges det litt over at ferien er over snart. Sovet lenge, spist sakte frokost og lest litt "gammelheter", som en klok mann på radio kalte det. Nå driver jeg og kvinner meg opp til en tur i skogen.
Postet 31-07-22 kl 12:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter på terrassen for første gang i år. Sikkert siste også. Skal snart på tur.
Postet 31-07-22 kl 12:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
I dag gjør jeg virkelig i.n.g.e.n.t.i.n.g, og det er jeg egentlig ganske dårlig på. Vasket en maskin med klær da, og sett usannsynlig mye på tv/Mac etc, strikket bittelitt og ellers hatt dårlig samvittighet for å ikke gjøre noe.
Postet 31-07-22 kl 16:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her surrer og går det skyting på stream fra Bodø, vasker litt klær og ellers så surfer jeg etter gode tips på hva spise og gjøre i Groningen.
Postet 31-07-22 kl 16:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har gått søndagstur til Ekeberg for første gang på lenge, og er fornøyd med at oppoverbakkene går noe enklere enn de pleide å gjøre. Det kan jo også henge sammen med at jeg fant en ny podcast som var engasjerende nok til at jeg ikke la så merke til at jeg ble sliten. (Malevolent heter den; rakk bare to episoder i dag, men det høres altså lovende ut.)
Postet 31-07-22 kl 18:50 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg gjorde ingenting, men nå har jeg laget knekkebrød, og kokt syltetøy av plommer og rabarbra (sammen) som jeg fant i fryseren. Tilsatte litt kanel og vaniljestang, kanskje det ble godt? Har ikke smakt enda. I tillegg har jeg og militærperm-sønnen vært i byen og spist middag. Så nå er jeg tilbake i sofaen og fortsetter med det jeg gjorde før i dag: ingenting.
Postet 31-07-22 kl 21:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
m^2 sin avatar
Jeg sitter og lander med et glass vin etter etpar FANTASTISKE dager med Turistforeningen på tilrettelagt leir på Killingen Camp utenfor Holmestrand med lillegutt. Det var helt magisk, flotte folk, supert sted, strålende omgivelser og en av de beste opplevelsene jeg har hatt med lillegutt noensinne Det var åpne armer, alle skal med, og frivillige og ledsagere i stort monn og hjerterom for de 8 deltagerne. Magisk (det er ikke et ord jeg bruker ofte)
Postet 31-07-22 kl 22:08 av m^2 m^2 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg har tilbrakt dagen med pensum, aviser, kryssord, litt smårydding, frustrerende vond kropp, sjakkspilling med jentungen og refleksjon over hvor gammel jeg har blitt som opplever nytelse av å åpne et nyvasket og ryddet kjøleskap.
Postet 31-07-22 kl 22:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no