Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 28-07-22 kl 10:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Torsdag. Snart helg.
I går var det nesten fint sommervær her. Men hva ER det med den vinden? Det pleier aldri å blåse så mye i Innlandet som det har gjort i år.
Postet 28-07-22 kl 10:11 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Litt tung i hodet i dag etter mye god vin og mat i går. Ungen skal snart av gårde til Tusenfryd med venner, og nå er de heldigvis så store at de kan være alene i parken! Blir terrasseliv på meg og surfing etter billig tørketrommel da nåværende sluttet å virke i dag. den er 18 år, så jeg skal ikke klage.
Postet 28-07-22 kl 10:22 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg er inne i mine siste timer på jobb. Har bare igjen noen få før jeg avspaserer resten før helga. Festivalarrangør ut søndag og på mandag venter ny jobb.
Postet 28-07-22 kl 10:28 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har spist frokost hjemme. Etter tre uker på reisefot, så var det helt utrolig deilig. Men det har vært en fantastisk ferie altså, som var svært etterlengtet.
Postet 28-07-22 kl 10:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Spennende Vixen!

Det virker som om det har vært nordnorsk sommer i hele landet i år. Paradoksalt nok skyldes det visst hetebølgenen lenger sør og vest i Europa. Utypisk plasserte høytrykk (f.eks. over Storbritannia) med tilhørende lavtrykk hos oss.

Jeg hyttekontorerer men sliter med nakken. Jobber med dokumenter og bruker iPad med penn fordi jeg synes det er en veldig praktisk arbeidsmåte. Men nakken er uenig. Dessverre kan jeg ikke ta utskrifter her så jeg må finne en måte å få det til å funke på med puter eller annen støtte.
Postet 28-07-22 kl 10:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi skal på tur. Bruker lenger tid på å komme oss dit enn tiden vi får dit vi skal. Men når man er avhengig av ferge så må det bli sånn. Trodde det gikk en i kveld, men den har de visst kutta ut.
Postet 28-07-22 kl 10:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her skal det jobbes!
Postet 28-07-22 kl 10:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her jobbes det på hjemmekontoret. Sol i dag, og er meldt ganske ok temperatur i ettermiddag, så da tror jeg vi må benytte anledningen til å grille.

Holder på med noe kjedelig rutinearbeid, men det må gjøres.
Postet 28-07-22 kl 11:00 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Dagen startet med en frisk gåtur opp til busstoppet (det er 3 km i sommerrute-havariet til Skyss ), der jeg plutselig ble plukket opp av en kjekk fyr i solbriller, i strøken tesla. Det var IT-duden på jobb

Jeg er så trøtt og lett distraherbar denne uken at det er litt slitsomt. Det føles som september værmessig, crisp luft og gult løv på noen bjørk langs veien...
Postet 28-07-22 kl 11:15 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Sånn er det med oss IT-folk, appelisin! Vi elsker Tesla og tjener masse penger! (Jeg har en Skoda )

Jeg kjeeeeeeeeeeeder meg! Siste dagene på jobb før ferie. Umulig å starte på noe nytt. Alt gammelt er avsluttet.
Postet 28-07-22 kl 11:19 av him him er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
IT-dude i Tesla kan jeg relatere til. Strøken Tesla, not so much. #giftmedIT-dude
Her skinner sola. Plan for dagen er å stå opp. Og så mumlet mannen noe om hengekøyetur.
Postet 28-07-22 kl 11:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har god lønn og en ganske dårlig vasket Yaris, så.. Men glad for å imponere gjengen på busstoppet for en gangs skyld
Postet 28-07-22 kl 12:12 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste dag på miniferie i dag. Den vinden tok jeg visst med meg til Polen også!

Men vi gikk en fantastisk stranddag, og ungene har løpt masse på den fine stranda her, OG badet mye innendørs, så de er fornøyd.

Pakke nå. Artig øvelse uten vekt og med millimeterpresisjon på pakkingen ved utreise. Ja, Wizzair ER strenge på bagasjereglene. Og jeg bruker ikke en krone unødig på bagasjevekt.
Postet 28-07-22 kl 12:16 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 28-07-22 kl 16:27 av Timar
Gammel
Timar: Så godt at ferien faktisk ble vellykket og at barna fikk masse bading.
Postet 28-07-22 kl 13:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har tatt fri i dag! Dvs hjemmekontor enn så lenge men uansett hjemme med minstejenta og fortsatt i pysj. Hvilken luksus!
Postet 28-07-22 kl 13:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for fridag!

Jeg har faktisk begynt å jobbe på ordentlig etter en runde med typeriktig prokrastinering. Det viser seg heldigvis at datagrunnlaget for foredraget mitt faktisk holder vann.
Postet 28-07-22 kl 13:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har lagt sammen en haug med klær, jeg har begynt å rydde. Ellers så fortsetter sløveferien.
Postet 28-07-22 kl 14:36 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Mann og barn er på Tusenfryd, mens jeg koser meg hjemme alene.
Postet 28-07-22 kl 16:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Jeg har spist is på terrassen, ferdig på jobb. Kanskje lage middag om litt.
Postet 28-07-22 kl 17:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har i dag brukt 8000 kroner på å kjøpe briller til sønnen min. Det er jaggu godt vi ikke har dårlig råd.

Vi innså på ferien at det var ganske mye han ikke kunne lese, selv med briller på, så jeg tok ham til optikeren i dag. Han har gått opp så mye i styrke at han ble henvist videre til øyelege, for dette var visst alarmerende. On the bright side - han kvalifiserer øyeblikkelig for deltakelse i Paralympics.
Postet 28-07-22 kl 19:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så bra at barnet får nye briller, Tjorven!
Briller er dyrt
Postet 28-07-22 kl 19:44 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Briller er svindyrt ja.
Postet 28-07-22 kl 21:49 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no