Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 24-07-22 kl 10:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er i Brüssel og startet dagen med en belgisk vaffel.

I dag er siste togtur på ferien (vi har tatt tog fra Sør-Italia og hit til Brüssel). Om noen timer plukker vi opp en bil som vi skal kjøre hjem til Norge som en slags vennetjeneste.
Postet 24-07-22 kl 10:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Høres ut som dere har det fint, Tjorven!

Jeg er alene hjemme og nyter Trom-krim og strikketøy, etter en koselig, men hakket mer hektisk gårsdag, da jeg hadde middagsgjester og vasket hus (først ).
I morgen får jeg selskap av eldste som reiser videre til Utøya tirsdag, det blir koselig.
Postet 24-07-22 kl 11:57 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Belgisk vaffel i Belgia, Tjorven.

Jeg har haugevis av myggstikk og kjæresten har null. Nå sier jeg opp stillingen som myggspiral.
Postet 24-07-22 kl 12:22 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi trimmet vi opp åsen i går kveld da det plutselig ble blå himmel, for det meste.
I dag sløver vi.
Postet 24-07-22 kl 12:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Vi stryker klær og pakker. Dåp om et par timer, og så rett til kysthytte.

I går var vi på urban feriekveld i egen by. Pop-up hagekafé med egen DJ, nydelig mat, god vin, flott sommervær og godt selskap.
Postet 24-07-22 kl 13:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det har vært noen timer opphold, men kjenner på lufta at det kommer mer nedbør. Jaja, så le ge det ikke kommer som sludd og snø bør vi vel være fornøyd her på ytre nordmøre.
Postet 24-07-22 kl 14:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn, resten er på harrytur og jeg og hunden passer huset. Liten pause i sola i pakkingen, vi flytter om ikke så mange dagene.
Postet 24-07-22 kl 14:36 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no