Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 15-08-21 kl 10:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar
På tide å stå opp, folkens! :morgenfugl:
(Har vært våken siden 0630. Helt ufrivillig. Dustesovehjerte. )

Siden jeg har vært våken i timevis har jeg hatt tid til å legge planer, så nå skal bikkjene bades. Og klippes. Som de hater. Men de blir veldig glade når vi er ferdig, da.
Postet 15-08-21 kl 10:34 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Oppe og har laget kaffe. Straks frokost også. Skal øvelseskjøre litt. Så må huset shines. Vi får besøk av min eksmanns kusine og mann. De er på vei til firmahytte i Risør.
Postet 15-08-21 kl 10:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg venter på at det skal bli akseptabel tenåringsfrokosttid. Dvs. elleve-ish. I mellomtiden drikker jeg te og hører på Sommer i P2 med Dag Jørund Lønning.
Postet 15-08-21 kl 11:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Seksåringen og jeg gjør som vi planla i går - har på myke klær og slenger i sofaen med kryssord, puslespill og en fin Pixar-film i bakgrunnen.

Etterpå skal jeg rydde og vaske men deeeet kan vente.
Postet 15-08-21 kl 11:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Rydde og vaske i dag også. Var ikke akkurat effektiv i går.
Postet 15-08-21 kl 12:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Jeg ønsker meg vaskehjelp, var heller ikke effektiv i går. Ungene har sittet og motet seg opp til skolestart, og vi har målt lengden på de. Noe har skjedd i sommer, pluss 4 cm på den ene!
Postet 15-08-21 kl 12:20 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er altfor gniten til å betale for vaskehjelp, men jeg kunne veldig gjerne ønsket meg en..
Regnvær og tiltaksløs. Vurderer en regnværstur, men har ikke lyst å bli våt. Life.
Postet 15-08-21 kl 12:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Rydde og vaske? Vi pleier å ha "sommerhus", dvs. at huset godt kan se litt lurvete ut, ettersom vi helst vil være ute. Det er fortsatt sommer, er det ikke?
Postet 15-08-21 kl 13:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her pakker mellomste og går rundt seg sjølv. Litt spent, litt nevøs og ein bunke med sommerfugler i magen. Om nokre timar kjører eg ho til internatet og i morgon er det første skuledag.
Postet 15-08-21 kl 13:08 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Vi har definitivt hatt sommerhus. Men i Trøndelag sa sommeren takk for seg i går. Har fortsatt ikke sokker på, men det blir nok i løpet av uka sier værvarselet.
Postet 15-08-21 kl 13:20 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi bygger Pax-skap. Som det ikke er plass til.
Postet 15-08-21 kl 13:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Nei, så ergerlig, Toffen!

Nå er hundene ferdig badet. Så nå trenger jeg en dusj. :svett:
Postet 15-08-21 kl 13:22 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Joda, Eia.
Men jeg får husgjest og vil det skal se litt ordentlig ut.
Postet 15-08-21 kl 13:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg driv opplæring i heimen i rutiner for korleis ein gjer ting etter at ein har hatt på bunad på jobb. Rydding, vask og søljer og kor ting skal vere. Og i å kaste alle papirer etter jobben. Foreløpig vellykka. No skal eg snart går tur.
Postet 15-08-21 kl 13:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Oppdatering: Vi har klart å klemme på plass skapstammen der den skal stå ved å demontere den og montere den på nytt stående uten bakplate. Dessverre kommer det ikke til å bli plass til å åpne dørene, så vi må vel til med et forheng av noe slag.
Postet 15-08-21 kl 14:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Lyppa sin avatar
Så irriterende når det blir for trangt til nye møbler!
Har god erfaring med forheng i tidligere hjem. Kjøpte tynn gardinstang og festet øverst, brukte lange lingardiner. Det ble fint.
Postet 15-08-21 kl 18:04 av Lyppa Lyppa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi må nok bli litt flinkere til å måle. Fint å høre at du var fornøyd med forheng, Lyppa!
Postet 15-08-21 kl 18:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no