Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 09-05-24 kl 05:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
him sin avatar
God morgen! Lurer litt på hva poenget med å ha fri er når jeg uansett er tidlig på han Neida, joda. Fint med fridag, bare tuller
Postet 09-05-24 kl 07:26 av him him er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, våknet tidlig her og, men like greit. Skal i konfirmasjon og må dra tidlig for å rekke det. Blir godt med langhelg.
Postet 09-05-24 kl 08:13 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Langhelg uten planer!
Postet 09-05-24 kl 08:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lucky you!
Postet 09-05-24 kl 08:39 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Våknet tidlig jeg også, men det gjør jo ikke resten av familien. Lurer litt på om jeg må tjuvstarte på frokosten i dag.
Postet 09-05-24 kl 09:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi er på fjellet. Våknet 07.00, men klarte å sovne igjen og sov til 09.00.
Planen i dag var en tur på fjellski, men det regner. Spørs om det ikke blir nedpakking av alt vinterutstyr i stedet for.
Postet 09-05-24 kl 09:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Langhelg med siste innspurt i vurderingsarbeidet på Vg3. Begge ungene + samboeren til Herremannen kommer hjem fordi de skal i konfirmasjon til stesøster, men de blir jo sikkert en del opptatt med familie på farsida.

Flyet til Frøkna lander om under 20 minutt, så jeg må vel begynne å bevege meg for å hente henne snart.
Postet 09-05-24 kl 09:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Våkner før fugler fiser uansett.
Har ikke fri i morgen. Ingen planer for i dag. Kanskje litt øvelseskjøring hvis guttungen er motivert.
Postet 09-05-24 kl 09:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ingen langsover her heller. Vi skal reise om en stund, blir borte til i morgen kveld. Så blir det ny helg igjen. Mai altså.
Postet 09-05-24 kl 10:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Våknet tidlig, vekkerklokken var på, men sov så til nå!

Ingen planer for dagen, jobb i morgen.
Postet 09-05-24 kl 11:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
En langsover melder seg. Sov vel 10 timer i natt og det var godt.
Postet 09-05-24 kl 11:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Frøkna i hus, og forsvant rett ut igjen pga. et eller anna i kirka ifbm. konfirmasjonen. Den er på lørdag, så aner ikke hva det kan være slags arrangement som skjer i dag. (Vi er fullstendig ugudelige og begge mine blei konfirmert humanistisk, så jeg har ikke vært i en kirkelig konfirmasjon siden min egen i 1986. )
Postet 09-05-24 kl 11:46 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tenkte jeg kanskje skulle ta en gåtur og ta noen stolper, men jeg energien er borte. Må finne på noe annet for å finne resten av poengene for i dag (sykle til jobben).
Postet 09-05-24 kl 11:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Godkjent natt, men å stå opp er eg heilt elendig på. Det kjem seg vel når psyken ein dag kjem under kontroll.

Eg trur eg skal flotte meg med loff til frukost i dag. Hadde laga alt for mykje pizzadeig i går, så det vart eit brød i tillegg. Godt nøgd med det.
Postet 09-05-24 kl 12:19 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Ingen langhelg her, ikke engang fri i dag, men jeg tillot meg nå å sove til ni og spise fancy helgefrokost med mannen før jeg drasset meg av gårde til biblioteket, i det minste. Kanskje jeg slipper å jobbe lørdag og søndag på denne måten!
Postet 09-05-24 kl 12:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Slipper å lure på hva man skal bruke fridagen til når man har hest. Rakk å rydde litt og lang kaffeøkt før avreise. Strafferunde for å hente utstyr for den som skal på hestehelg med venninne og tilbake for å være hestemamma for nr 2 og vår egen hest.

Håper på oppholds etter hvert så jeg kan ut og plukke litt ugress og kanskje jogge en tur.
Postet 09-05-24 kl 13:13 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sov til kl. 10 i dag.

Nå har jeg spist lang frokost, gjort litt husarbeid og sjekket litt på hagen i regnet. Så siden det fremdeles regner har jeg satt meg ned med det lille arbeidet jeg må få gjort denne helgen. Bedre å gjøre det i dag enn i morgen der det er meldt litt bedre vær.
Postet 09-05-24 kl 13:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Var tidlig oppe for å kjøre yngste på beachvolleyball-turnering. Så hjemom for å spise frokost før vi reiste for å se ham spille en kamp. Gøy å se. Eneste foreldre der, da. Kampen vi så var en intern kamp mellom to Katta-lag. De hadde det veldig gøy i regnværet. Min har tapt to kamper og vunnet en. B-sluttspill i morgen.
Postet 09-05-24 kl 14:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God ettermiddag! Sover heldigvis fortsatt lenge når jeg kan, til ca 8-9. Har langhelg hjemme så ruskeværet brukes til å få litt orden på huset. Krysser fingrene for at man kan få en tørrskodd luftetur i løpet av kvelden.
Postet 09-05-24 kl 14:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God ettermiddag! Første frokost servert kvart over sju, siste halv ti, og så har jeg bakt rundt 100 cookies til festival i bygda. Det er fullt på overnattingsdelen i natt og vi må sove på loftet, men det er litt kult at jeg nettopp sjekka inn en kjendis. En smule starstruck.
Postet 09-05-24 kl 15:22 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Så gøy, Albertine! Skal la være å tippe hvem det kan være, men…..
Postet 09-05-24 kl 15:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det er dokumentarfestival her, da, så det kan sikkert Googles. ��
Postet 09-05-24 kl 15:57 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Tom Cruise, helt klart.
Postet 09-05-24 kl 16:15 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Han er veldig mye lavere i virkeligheten, altså.
Postet 09-05-24 kl 16:51 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Men sikkert kjekk?
Postet 09-05-24 kl 17:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Bor han hos dere, Albertine???
Postet 09-05-24 kl 19:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Neineinei, Tom bor ikke hos oss. Men en viss dokumentarskaper, kvinnelig sådan, bor her i natt. Vil bare ikke legge ut navnet hennes, siden vi er på åpent nett.
Postet 09-05-24 kl 20:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg tenkte det var ho, for såg ho skulle vere i Volda i dag. Rå dame!

(Eg har blitt tatt for å vere den blonde søstra hennar nokre gongar faktisk. )
Postet 09-05-24 kl 20:47 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Hun er rå, ja!
Postet 09-05-24 kl 21:29 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Og det er du også, Albertine, så ho har no valgt riktig stad å overnatte.
Postet 09-05-24 kl 23:06 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no