Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 30-10-23 kl 06:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Snøvær og kø, men jeg kom meg på jobb uten andre problemer enn at det tok lenger tid enn vanlig. Hjem igjen kan bli mer interessant, håper bussen klarer å kjøre opp hele bakken.

Til gjengjeld hadde jeg glemt adgangskortet mitt, men det kom heldigvis en kollega mens jeg sto og knotet med å få tilsendt kode. Nå er snart kaffen klar, så da kan dagen starte ordentlig.
Postet 30-10-23 kl 08:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg kom meg også på jobb, tok dobbelt så lang tid som vanlig men jeg var tidlig ute. Selvsagt ble møtene som var viktigst å være fysisk tilstede på flyttet til Teams... Jaja. Nå er jeg her, har spist frokosten min og så får vi håpe jeg kommer meg hjem også.
Postet 30-10-23 kl 08:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nydelig høstvær i vest, men kaldt. Møtemaraton i dag, vet ikke hva jeg skal synes om det for jeg er så trøtt. Klokkesnuing er fandens verk. Hente mer kaffe da før dagens første møte.
Postet 30-10-23 kl 08:22 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, her er veiene saltet, men jeg har piggdekk på sykkelen min, så alt gikk fint.
Postet 30-10-23 kl 08:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, det er kaldt og hvitt på bakken. Møtefri dag, tror jeg.
Postet 30-10-23 kl 08:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God mandag, litt seint inne på kontoret. Men godt i gang med dagens dont.
Postet 30-10-23 kl 09:11 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen min styret noe veldig i forrige uke med å få vinterdekk på bilen. Jeg tenkte at det var oktober, og at han stresset unødvendig. Jeg tok feil og han hadde rett. Vi kjører ikke så mye med bilen vår, men det er helt greit at den har vinterdekk på i dag.

Normalt sett har jeg fantastisk utsikt fra kontoret, men i dag ser jeg aller mest snø.

På dager som dette er jeg veldig fornøyd med å ta t-bane til jobb. Det er jo i sånn her vær at skinnegående transport virkelig har sine fordeler.
Postet 30-10-23 kl 09:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Bilen min får vinterdekk på nå, og det er endel desperate folk med sommerdekk som kommer innom verkstedet, men som må snu, travle tider for dekkskift-folka. Jeg bestilte for flere uker siden, da var i dag første mulighet.

Men det er pent ute da!
Postet 30-10-23 kl 09:26 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
On å positive note: Nyhuset er godt og varmt og jeg har nydelig utsikt til snøvær i alle retninger (og masse lys!).
Men jeg liker ikke snø i oktober. Og både dunkåpe og -jakke er fortsatt i gamlehuset.

Heldigvis er jeg gift med mr. fix-it. Han ordnet vinterdekk på alle biler for flere uker siden.
Postet 30-10-23 kl 09:35 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg er i Tromsø for å være på møter på universitetet hele dagen; har vært her i helgen og besøkt moren min, og det har vært nydelig vær. Høres ut som om det for en gangs skyld kommer snø i Oslo mens det knapt er rim til å dekke bakken her.
Postet 30-10-23 kl 10:07 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Her har det vært vinterføre ei stund allerede. Det er tidlig; ser ut til at det er tendensen i hele landet i år. Skjønner godt at folk blir overraska da, men lar meg likevel fasinere av at folk ikke skjønner av seg sjøl at når man har sommerdekk på bilen, er riktig valg å la bilen stå, IKKE å kjøre likevel.
Postet 30-10-23 kl 10:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her skaper snøværet masse glede for ungdommer som blir barn igjen. Det er veldig hyggelig. Ferdig med datens undervisning, nå er det kontorarbeid på gang.
Postet 30-10-23 kl 12:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Sitat:
Ferdig med datens undervisning
Undervisningsdate, Blondie?
Postet 30-10-23 kl 12:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jepp!
Postet 30-10-23 kl 12:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Syltynt lag med hvitt her. Jeg har trent og tror jeg får svi. 4 av 6 øvelser hvor knær var i fokus. Og de er rimelig gåen etter spinning.
Postet 30-10-23 kl 12:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Sol og kaldt i strÅlesund. Eg sto opp forholdsvis tidleg, såg to episodar av ein serie, rensa sluket på badet og la meg igjen. Satsar på ein kvikkare dag i morgon. Har trua.
Postet 30-10-23 kl 14:11 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Men du har rensa sluket på badet!!!!! Respekt!!!
Postet 30-10-23 kl 15:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg likar faktisk litt slikt arbeid. Eg blir fascinert over forma materien som samlar seg der kan finne på å ha, og så er det stas når vatnet renn nesten klukkande som ein fri fjellbekk etterpå. Dei små gledene i livet.
Postet 30-10-23 kl 15:33 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Kaija sin avatar
Sitter inne og jobber hjemme i dag. Det frister ikke å gå ut i det hele tatt. Rundt omkring i kommunen står biler på kryss og tvers, og noen veldig dårlig skodde trailere har laget skikkelig kaos og lange køer.

Er SÅ glad jeg fikk kjøpt en dekkfikserfyr forrige helg. Og også at jeg husket å grave frem snøskuffer og spader fra innerst i garasjen før jeg tok kvelden i går. Må på møte i kveldinga, så da blir det ut-tur til slutt.
Postet 30-10-23 kl 15:54 av Kaija Kaija er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no