Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 09-04-21 kl 07:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen godtfolk! Værmeldingen melder om at det er fredag, da kan man kle seg som man vil.
Postet 09-04-21 kl 07:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Her er det hvitt. Hvitt, hvitt og hvitt.
Jeg gruer meg - skal til legen og det kan bli tårevått og litt kjipt.

Men, det er fredag!
Postet 09-04-21 kl 08:40 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Både ungen og jeg ramlet ned med migrene i går kveld, så vi har ligget i en symbiose av fryktelig vondt og anfallsmedisin. På sitt underlige vis var det litt hyggelig også. Jeg har bare migrene-hangover i dag, ungen har fortsatt anfall. Ny runde med medisin, men skole blir det ikke for henne.

Jeg skal forsøksvis inspirere noen unge sjeler før jeg tar helg på verandaen. Jeg har bestemt meg for at det er varmt nok til å sitte ute for å nyte kveldssola i kveld (om jeg så må ha på bobledress).
Postet 09-04-21 kl 08:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 09-04-21 kl 08:48 av Blondie
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Musemus.

Og god bedring til Blondie og datter.

I Bergen regner det på kald bakke og litt snø. Det er sånne dager det er helt greit med hjemmekontor.

Storesøster har planlagt en liten samling der de skulle sitte ute. Jeg håper for hennes del at været bedrer seg så de får det til.

Selv er jeg litt trett, men også lettet etter at noen anstrengende møtedager er ferdig. I dag skal jeg etterarbeide så godt jeg kan og så skal jeg ta en velfortjent helg.
Postet 09-04-21 kl 08:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. 2 grader og opptørking etter litt regn hos oss. Det var ubeskrivelig deilig å sykle på sommerdekk igjen. :små gleder:

Her på jobb er det mye å gjøre, så hva gjør jeg her inne? :svosj:
Postet 09-04-21 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
God bedring og klem til alle som trenger det!

Her har det nok regnet i natt, men nå kom det akkurat inn sol på kjøkkenet. Et par møter, kahoot i lunsjen og en helg med svært få planer.
Postet 09-04-21 kl 09:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her sendes det klemmer til hele gjengen, alle trenger en klem.

Det har vært uvær i natt med en vindretning som gjør at alt stod inn på soveromsvinduet så søvnen har ikke vært den beste, men det er FREDAG
Postet 09-04-21 kl 09:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret. Glad det er fredag og helg snart.

God bedring til alle syke.
Postet 09-04-21 kl 09:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På nytt venterom. Sjekk av regulering for yngste.

til de som trenger.
Postet 09-04-21 kl 09:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er noe alvorlig galt med psyken når jeg sitter på venterommet hos gynekologen og gleder meg. Jeg skal få snakke fysisk med et voksent menneske jeg ikke er gift med.

Det er en gal, gal verden.

... og heldigvis er det fredag.
Postet 09-04-21 kl 10:07 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Klem til alle syke og til Musemus som skal til legen. Krysser fingrene for gode nyheter.

Det snør faen hakke meg her igjen. Setter fast bilen i oppkjørselen og det hvitt overalt. VIL HA VÅÅÅÅR!!!
Postet 09-04-21 kl 10:10 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Aner meg en viss sarkastisk bruk av woohoo-smiley'en i dag også, Tjorven?

Jeg sitter og ser ut på verdens vakreste påskevær. Hvis det ikke var for at jeg fortsatt har tåke i bihulene og en deadline som nærmer seg tror jeg at jeg hadde måttet avspasere for å gå på ski i dag. Som det er tror jeg at jeg i stedet skal lage meg te og forflytte meg til sofakontoret, og se om jeg klarer å få skrevet noe snart.
Postet 09-04-21 kl 10:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi fikk snø i går, men den forsvant heldigvis igjen.
I dag har jeg noen timer alene hjemme, merker at det er en stund siden sist. Ville er på skolen for første gang på nærmere fire uker, det var visst litt uvant.
Postet 09-04-21 kl 10:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Vi har snø, det snør nå, og våren lar vente på seg. Jeg er litt ambivalent, liker vinter, venter på vår.
Postet 09-04-21 kl 10:20 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sitter på et stort Teams seminar. Litt deilig med noe som bare er lytting i dag.

Og, en sitter med kamera på da mannen kommer inn og gir henne ett hadetkyss. Så koselig.
Postet 09-04-21 kl 11:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Heldags teamsseminar her også, der alle utenom han som presenterer har kamera og lyd av. Så jeg benytter anledningen til å strikke og drikke te, mens jeg får med meg det som blir sagt.

Hadde jeg ikke hatt strikketøyet mellom hendene hadde jeg garantert havnet et godt stykke inn i det store internettet og ikke fått med meg noe av det som ble sagt. (Vi har pause nå, så nå surfer jeg med god samvittighet.)
Postet 09-04-21 kl 11:34 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har hatt en digital time fra hjemmekontoret, lagd periodeplan, planlagt neste ukes skriveoppgave med en kollega i Teams, planlagt to økter til neste uke, sendt meldinger med elever og svosja gjennom såpass mye at jeg lurer på om det er på tide med frokost, aka lunsj. Trur det blir en litt lang lunsj med strikkepause til sist. Jeg må planlegge en time til til mandag og gjennomføre nok ei digital økt, men det rekker jeg. Blir godt med helg og gult nivå fra mandag av.
Postet 09-04-21 kl 11:43 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en lang digitaløkt igjen før helga, men det er til å leve med når jeg vet at jeg kan fysisk på kontoret til uka. Da slipper jeg å bekymre på meg magesår over de elevene som ikke makter å følge opp digital undervisning.

-OG! Jeg får treffe ekte mennesker.
Postet 09-04-21 kl 11:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har prodsetting i helgen, så jeg unner meg litt roligere dag innimellom møtene og andre ting i dag. Ungene har planleggingsdag, så her er det fullt hus, men det er vi jo ganske vant til etter hvert. Skal prøve å rekke en tur ut seinere.
Postet 09-04-21 kl 11:47 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Det har snødd i ett den siste uka, og det skal ikke bli bedre. Jeg vil ha vår!
Postet 09-04-21 kl 12:36 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Skikkelig vinter her også. Alltid tungt å akseptere når vi har kommet inn i april, selv om det er ganske vanlig.

Men men – jeg vant i vinlotteriet på jobb! Og fikk grabbet til meg en vin jeg liker! Nå må jeg bare komme meg innom og hente flaska.
Postet 09-04-21 kl 13:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har gått lunsjtur i sol, og prøvd å holde meg på den bare asfalten mellom snø og is-flekkene i veien. April er en vintermåned i Nord-Norge, men jeg kjenner at det er litt tungt. Vil også ha vår. Nå!
Postet 09-04-21 kl 13:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er i gang med årsoppgjør, men hadde en kombinert tur- og vaksinepause. Regner med å jobbe litt i helgen, så jeg prøver å ikke stresse i dag.
Postet 09-04-21 kl 13:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her skinner sola akkurat nå, men hva som skjer om 2 min. er ikke godt å si. I dag har har i hatt allslags vær.

Jeg er sulten og venter på middagen mannen holder på med. Biff med fløtegratinerte poteter idag.
Postet 09-04-21 kl 18:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Sol, snø og regn og mye vind.

Skal snart ut og kjøpe en bursdagsgave.
Postet 09-04-21 kl 19:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Beina godt plantet på bordet, fyr i ovnen, mann snorker vedsiden av meg i sofaen og jeg har strikketøy og S innen rekkevidde. Jo, fredag er mer enn ok.
Postet 09-04-21 kl 20:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no