Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 03-01-21 kl 09:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Det er sol ute

Skal ut på løpetur, og så skal jeg til kjæresten. Det blir en bra dag.
I morgen er det jobb, det blir heftig.
Postet 03-01-21 kl 11:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jippi! Sol! Vi skal på skitur.
Postet 03-01-21 kl 11:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Veldig fint, ja! Jeg prøver å finne en buss som kan frakte meg til favorittskogen, men det ser dårlig ut. Mulig jeg må bruke den nærmeste, men der er det skygge. :i-landsutfordringer:
Postet 03-01-21 kl 11:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Her går prosjekt snu døgnet i dass, for å si det mildt. I dag bråvåknet jeg 0945.

Bonusgutten skal hjem i dag, jeg må prøve å få ryddet og ordnet litt, innimellom strikker jeg sokker, drikke kaffe og følger med på nyhetene.
Postet 03-01-21 kl 12:53 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg nyter fortsatt alenetid hjemme. DET har det ikke vært mye av siden mars! Sola skinner, så hunden og jeg må likevel ut en tur og samle energi.
Postet 03-01-21 kl 12:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Julen er ryddet ut, dvs stjerner henger igjen i vinduene. Støvsuget har jeg også, badet skal vaskes seinere i dag. Solen skinner fra skyfri himmel, og det er et par kalde grader. Det blir nok en liten fjelltur om aldeles kort tid.
Postet 03-01-21 kl 13:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Julen får bli til tirsdag eller onsdag her hos oss.
jeg har vært på tur langs fjorden med fine FP-damer, og det var utrolig deilig!

Nå sitter jeg med laptop og bok i sofaen og har det fint.
Postet 03-01-21 kl 15:46 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg endte opp med å ordne hjemme, jeg nyter definitivt ikke alenetid. Faktisk kjeder jeg nesten på meg brokk og i dag gadd jeg visst ikke å gå tur alene heller. Blir bra med tur på kontoret i morgen.
Postet 03-01-21 kl 15:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sola i dag gjorde usedvanlig godt. Knerten så sola og var helt klar på at han ville være med ut på tur. Jeg kjenner det faktisk i ansiktet.
Postet 03-01-21 kl 16:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Har vært på FP-tur og storkost meg. Så tur med venninne som har vært bortreist i jula. Og nå tur med Storebror. Bra dag!
Postet 03-01-21 kl 16:21 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Snart ferdigryddet og -vasket hus her, så godt som julefritt utenom litt lys og blomster. Deilig! Jeg og ungene har en dag til med fri i morgen (sånn halvveis i hvert fall, jeg har vært litt på jobb flere dager i julen), så vi trenger ikke gjøre den store oppgiringen til skole ennå, utover å få niåringen tidligst mulig i seng. Snuoperasjonen har vart noen dager, så det kommer seg. Her i området er det mye lystenning for Gjerdrum i dag, så vi skal også sette ut lykt utenfor huset Det har vi for så vidt gjort alle disse dagene. Spesiell stemning i området om dagen.
Postet 03-01-21 kl 17:42 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no