Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 01-01-21 kl 06:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Godt nyttår fintfolk! 2021 leverer skyfri himmel og minusgrader denne første dagen.
Postet 01-01-21 kl 10:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Godt nytt år, FP! Endelig 2021, og om nytt år ikke stiller med helt blanke ark, så har vi forhåpentligvis fått oss noen nye tegneark, ihvertfall.

Jeg var førstemann oppe i fullt svigerhus i dag, og har listet meg rundt med kaffe og sjokolade!
Postet 01-01-21 kl 10:36 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Godt nytt år! Her våknet vi til er hvitt landskap, første ordentlige snøfall denne vinteren. Jeg er oppe med kjærestens åtteåring, jeg lærer mye om ulike spill-teknikker på PlayStation.
Postet 01-01-21 kl 10:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Godt nytt år!

Her har jeg vært oppe siden 07, sitter med nyhetskanalen og kaffe nå. Nettopp vekket Storebror, Lillesøster har ikke sovet i natt, og hun gikk inn på soverommet nå, så jeg må nok snart begynne å mase på henne, så hun ikke sovner. Tenker å holde seg våken i dag er greit med tanke på å snu døgnet rett igjen.
Bonusgutten sover enda.

Ingen planer her i dag, og resten av helgen.
Postet 01-01-21 kl 11:01 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Bonusgutten kom opp nå, og det var godt timet, for Lillesøster holdt på å sovne.

Hun er nå dratt ut at senga og lempet innpå stua, og fått beskjed om å keep going. Hehe.
Postet 01-01-21 kl 11:05 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Godt nyttår!

Ble sent i går og jeg må nok gå og vekke gutta.
Postet 01-01-21 kl 12:38 av star star er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Godt nytt år.
Godt det er helg å komme seg på etter ferien, her er døgnet snudd. Jeg sleit meg opp 09.30, og kommer sikkert til å gå i koma i hele dag.
Mandag er deadline for «det nye livet», ned i kilo og ned i surfetid. Jeg tror det siste blir verst.
Postet 01-01-21 kl 12:48 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Godt nyttår! Her har vi sovet lenge og så blitt servert overdådig frokost. Sol er det også!
Postet 01-01-21 kl 13:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Latte i Baby-Yoda-koppen (som var en av gavene fra barna ), tent lys på bordet, ryddig stue, nyttårshopprenn på tv og strikketøy i hendene. Perfekt!
Postet 01-01-21 kl 15:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Godt nyttår! Typisk nyttårsdag her, med overnattende venner, sen brunsj, lek og tur i snøværet, nyttårskonsert og hopprenn.
Postet 01-01-21 kl 20:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no