Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 20-06-21 kl 09:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen, godtfolk! Nå er dere live inne fra en solfylt terrasse i Bergen by. Rundstykkene er varme, det er bare å forsyne seg. De som er treige, vil oppleve regn i stedet. For denne herligheten som sol skal selvsagt ikke vare lenge.
Postet 20-06-21 kl 10:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
I sør har vi sol, men det skal visst bli regn. Om et par timer må jeg hente en haug speidere på Lista.
Postet 20-06-21 kl 10:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Der er ungene sendt avgårde på sommerferie hos bestefar i Nord-Norge. Det blir en stille uke i heimen.
Postet 20-06-21 kl 11:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har demontert bokhyllene, organisert bøker og skal snart ta en avgjørelse om jeg skal bygge ny bokhylle nå eller male veggen først. Alle disse valgene.
Postet 20-06-21 kl 11:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Her er det barnebursdag på trappene - med én gjest. Jaja. Får ta det igjen neste år. Vordende sjuåring og mellombror er stengt på hvert sitt rom, siden de starta en massiv krangel. Vurderer å stenge mannen på eget rom, også, han snorka sånn at jeg ikke sovna før halv fem i natt. Sommerferie er det heller ikke, her vi bor er det to dager igjen. Og så regner det. Alt i alt gleder jeg meg til den bursdagen er over, så er i alle fall en ting til ute av verden!
Postet 20-06-21 kl 11:22 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Huff, Matilda.

Jeg drikker kaffe og skal straks male andre strøk på nattbordene jeg begynte på i går. Håper det holder med det, for nå er jeg lei av oppussing. Fortsatt bildeopphenging igjen, og jeg må finne ei knaggrekke jeg liker, men ellers er det foreløpig slutt etter dette.
Postet 20-06-21 kl 11:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Stor klem til deg, Matilda.

Jeg var forøvrig ute med mine voksne barn i går, så utrolig fint og gøy! Litt vondt i hodet i dag.
Postet 20-06-21 kl 11:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Går helt fint med meg, altså! Ungene har gjort opp.

Høres hyggelig ut, Blondie! Jeg skal ut på tirsdag, gleder meg til det. Dette skoleåret trenger et skikkelig gravøl.
Postet 20-06-21 kl 11:57 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ingen planer i dag. Ungene er i feriemodus, jeg er trøtt etter en natt med dårlig søvn (uten årsak) og det er grått ute. Det ventes regn og jeg kjenner det på kroppen.
Postet 20-06-21 kl 13:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Klesvask, klesvask og atter klesvask.
Postet 20-06-21 kl 16:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Ny visning i morgen. Mer rydding. Sukk.
Postet 20-06-21 kl 16:39 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Tur/retur Lista. I dag var det langt.
Postet 20-06-21 kl 19:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Slapp søndag etter full dag med matlaging og lang kveld med venninnebesøk i går. Det fortjener jeg.
Postet 20-06-21 kl 19:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no