Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 11-06-21 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Regn her i dag. I går var en bratt dag, håper denne blir bedre, til tross for regn. Helg er det i hvert fall.
Postet 11-06-21 kl 08:16 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er fredag!
Det er også lønningsdag med feriepenger og jeg skal på date med mannen i ettermiddag. Vi skal rett og slett på en lokal revy, gleder meg til å komme ut blant litt folk igjen.
Postet 11-06-21 kl 08:23 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fredag, foreløpig grått her. 10.klassingen skal ha sjøvettdag, så håper de får litt sol. 7.klassingen får ny klasseliste i dag, så vi gleder oss til å se på den sammen når han kommer hjem. Jobb for meg og lønnsforhandlinger med fagforeningen. Gleder meg ikke. Heldigvis på Teams.
Postet 11-06-21 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God fredag!

Komprimert arbeidsdag, og drivhustreff med to venninner i kveld. Herlig!
Postet 11-06-21 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen!
Jeg skal innom jobb en veldig kjapp tur i dag og har tenkt å sykle! Jeg blir sånn irrasjonelt nervøs av det for jeg er ikke helt sikker på veien.
Postet 11-06-21 kl 09:11 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Vi har sovet litt for lenge.
Postet 11-06-21 kl 09:14 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
God morgen! Kombinerer et spennende morgenseminar med deilig fotbad. Noen fordeler er det med hjemmekontor!

Sol og fint her i dag. Eldste skal på badetur med skolen, og minstemann har planleggingsdag og fri. Håper han får til å finne på noe med venner, for jeg har møtebonanza og ikke tid til å serve ham i særlig stor grad.
Postet 11-06-21 kl 09:20 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg ble litt sent ute av huset i dag, men nå er jeg på kontorkontor, klar for en hyggelig og forhåpentligvis kort dag. Innimellom andre ting skal jeg få tid til en tur på Polet.

Mannen og storesøster er ute i kveld, så lillesøster og jeg skal kose oss hjemme satser jeg på

Regn og vind og så lenge det ikke holder på for lenge, så er det egentlig deilig for noen dager
Postet 11-06-21 kl 09:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vaskedamedag i dag, så nå sitter jeg i bilen inn i et bilvaskeri. Like greit å utnytte tiden.
Postet 11-06-21 kl 09:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, jeg sitter og flikker på foredraget mitt, i tillegg til den vanlige maniske sjekkingen av Finn-statistikk. Visning søndag og mandag!
Postet 11-06-21 kl 09:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Snart helg.
Postet 11-06-21 kl 09:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt korte uker altfor lenge og synes denne uka ble helt forskrekkelig lang. Og på toppen av alt fikk jeg veldig mye å gjøre i dag. VELDIG mye å gjøre.

Ja, ja. Først skal jeg sitte på kurs i tre timer. Da får jeg strikket en del i hvert fall.
Postet 11-06-21 kl 09:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Mannen hentet inn en stor bukett syriner og blomster fra brudespireahekken vår og satte på pulten min, noe som gjorde dagen litt bedre allerede.

Han skal på hyttetur med et par kompiser, så det blir kun jeg og guttene hjemme i helga. Planen er å få ryddet i klesskapet, noe som er VELDIG nødvendig, men også UTROLIG kjedelig.
Postet 11-06-21 kl 10:22 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Da klokka ringte i dag, måtte jeg seriøst tenke på om det var fredag eller torsdag. Så jeg er ganske fornøyd, jeg. Har allerede trent, luftet bikkja og jobbet litt, men tenker å spandere på meg en dusj og Corona-sminke før dagens første teamsmøte.
Postet 11-06-21 kl 10:31 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Jeg har sovet litt for lenge i den ubehagelige reservesenga jeg bruker mens jeg venter på ny seng. Nå skal jeg straks i gang med å henge opp gardinstang og nye gardiner på det nyoppussede soverommet mitt. Tror det blir bra, må bare få gjort det. Husvask etterpå.
Postet 11-06-21 kl 11:48 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Lunsj på verandaen, skulle ønske jeg kunne bli sittende siden det er sol nå men meldt regn når arbeidsdagen er ferdig.
Postet 11-06-21 kl 13:09 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fredag, straks helg og skal få første vaksinedose i dag! Møtebonanza før og etter, men tiden flyr da!
Postet 11-06-21 kl 13:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg drømte i natt at jeg fylte 50, og Jan Thomas ringte meg opp på Teams med video, og sang bursdagssang. Jeg ble så overrumplet da, at jeg sølte pepsi Max over pc og tastatur og alt. I tillegg hadde jeg en nyfødt baby..

Ja, nei skal bli bra med helg...
Postet 11-06-21 kl 14:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Foredrag over! Fredagsfølelsen satte umiddelbart inn, men den tar ikke helt hensyn til alle sensurbunkene som jeg har neglisjert hele uka.
Postet 11-06-21 kl 14:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fantastisk drøm, Fintdethei!

Jeg har tatt helg og setter straks kurs for en etterlengtet helg med fred, ro og egenpleie.
Postet 11-06-21 kl 15:55 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no