Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 14-10-20 kl 08:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Har kreka meg på jobb. Er varm og kald om hverandre. Ikke uvanlig når jeg er så sliten.
Nettet er sirup så detta kan bli morro. Har brukt en liten evighet på å få opp alt jeg skal.
Postet 14-10-20 kl 09:31 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
star

Jeg er på jobb på kontorkontoret.

Litt umotivert og trett. Men jeg har fylt opp dagen med møter så det skal gå helt fint tror jeg.

Etter jobb skal storesøster og jeg ut for å kjøpe garn. Den store vestbølgen har truffet henne også og nå vil hun strikke selv.
Postet 14-10-20 kl 09:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Så spennende med strikkende storesøster!

Jeg er fortsatt litt lamslått etter barneselskap for lillesøster i går. Det er så mye greier og drama, frykter en ny bølge med klassemiljø der mange er utrygge bare fordi de ikke klarer å finne en ok måte å være sammen på. Ingen som jeg klarer å peke på som slemme, de bare er litt natige (som det vel heter her i byen).
Postet 14-10-20 kl 09:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg svever fremdeles litt etter at fotballaget til snuppa ble kretsmestere i fotball i går. Riktignok bare i 7'er. Vi skulle gjerne spilt fullformatsfotball, men denne 2020-sesongen er jo uansett galskap. Og det er morsomt å vinne uansett!

15-åringen var dog veldig klar på at det fikk være nok nå. Jeg er bare klein.

Jeg sitter og kjenner at det er stille før stormen. Jeg har VELDIG mye å gjøre på jobb i neste uke, men ikke noe særlig av det kan gjøres på forhånd. Heldigvis har sjefen godkjent føring av overtimer i de kommende ukene, og det hjelper litt på. (Mer timer på avspaseringskontoen trenger jeg ikke i år.)
Postet 14-10-20 kl 10:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så kjipt, tink. Håper at lærer klarer å gripe fatt i det. Jeg kan ikke få lovprist den forrige kontaktlæreren til vår yngste nok. Han var utrolig god på å se alle elevene og la seg i selene for å skape et godt miljø, samtidig som han var en trygg og god lærer ifht det faglige. Jeg skulle ønske han kunne være lærer for alle elever.
Postet 14-10-20 kl 10:07 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Grattis med kretsmesteren, Tjorven! Du får leve ut det stolte moderskapet her i kaffebloggen der Snuppa di ikke ser det.
Postet 14-10-20 kl 10:10 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Heilo: Ja, jeg måtte skryte litt et sted hvor hun ikke trengte å vite om det. Jeg er lagleder for dette laget og har vært det i mange år, så jeg kjenner jo litt på det som at "jeg" har vunnet også.

Tink: Jeg har også sittet med en litt sånn håpløs følelse etter barnebursdager. Du ser at dynamikken ikke fungerer, men føler deg fullstendig rådløs på hvordan du skal hjelpe til å rydde opp. Nå kjenner jeg ikke begrepet "natige", men jeg husker at i snuppas klasse i den alderen så korrigerte de hverandre HELE TIDEN. Kunne de ikke bare la hverandre gjøre feil og la det være med det? Det skaper ikke bedre miljø ved å hakke på hverandre over ubetydeligheter.
Postet 14-10-20 kl 10:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Takk for omtanken. Jeg er jo litt ny på disse jentegreiene... Har sluppet billig unna drama så langt. De har heldigvis en veldig flink lærer, så jeg håper de får litt gode råd med på veien.

Hurra for kretsmestere!
Postet 14-10-20 kl 10:53 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg føler at jeg har funnet en føkkings superkraft, for nå har jeg rettet ferdig 92 besvarelser!

(så kommer jeg på at det er jobben min, så da blir det ikke så imponerende likevel. ).
Postet 14-10-20 kl 12:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hvis det hjelper, Blondie, så har jeg vurdert nøyaktig null av bunken jeg skulle ta i dag... Du er jo helt rå!
Postet 14-10-20 kl 12:22 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Blondie:
Postet 14-10-20 kl 12:31 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God formiddag.
Vært full gass her i hele dag og nå er det snart teams møte som tar nesten resten av dagen. Herlig når ting skjer.
Postet 14-10-20 kl 12:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Masse Teams møter her også i dag. Jammen fant jeg ikke to deilige makroner også i boksen til min kollega! Sol og fint ute er det også.
Postet 14-10-20 kl 14:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har vært på et ordentlig møte. Vi kjører de fleste møter i Teams, men når 5 av 6 faktisk var på huset, så satte vi oss sammen. Mye bedre.
Postet 14-10-20 kl 14:47 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no