Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 20-06-20 kl 09:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Oppe og hopper. Holder på å pakke, vi reiser til Mandal rundt lunchtider håper jeg, men foreløpig er det bare jeg og yngstesønnen som er oppe, og vi er langtifra ferdigpakket, så vi får se når vi kommer oss avgårde. Regner her i dag, det trengs sikkert etter mange dager med sol.
Postet 20-06-20 kl 09:57 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Litt vind og delvis skyet, men ikke kaldt her i skyggen jeg sitter med kaffen.
Skal i familiebursdag og feire 18- åring senere idag. Blir hyggelig se de igjen. Har ikke sett de siden før Norge stengte.
Hvis det blir litt kjøligere idag så kanskje ta en jobbe økt også.
Postet 20-06-20 kl 10:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Våken. Umulig å sove mer da elektrikeren kom og dundret i veggen. Hørte yngste rømte opp da han begynte. Eldste er nok i drømmeland enda for han sover på andre siden av huset.
Postet 20-06-20 kl 10:49 av star star er aktiv nå
Oppdatert 20-06-20 kl 11:34 av star
Gammel
Blondie sin avatar
Bah, jeg må på Biltema. Planen er å dra nå, før alle andre har samme tanke.
Postet 20-06-20 kl 10:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mine to sover enda. Kom regn i natt.

Har et par ærend jeg må få unna. Så skal vi til venner og planlegge ferie i kveld.
Postet 20-06-20 kl 11:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tidlig oppe helt uten grunn. Det regner ute og planlagt minnedag i dag.
Postet 20-06-20 kl 11:27 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Deilig og rolig lørdagsmorgen her. Etter nesten en time i telefonkø til Norwegian har jeg endelig skjønt hvordan jeg skulle kreve penger tilbake for kansellert flyreise så nå har jeg ro i sjelen på det også.
Postet 20-06-20 kl 11:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter på tog fra Fredrikstad til Oslo S, på vei til OSL. Det er mye mer praktisk med flybussen (som ikke kjører for tida), men toget er unektelig mer behagelig.
Postet 20-06-20 kl 11:54 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Selma sin avatar
Jeg startet dagen tidlig for å få malt et verandarekkverk på skyggesiden. Oppdrag utført og nå har jeg plassert meg i sola. Det skal bli 30 grader både i dag og i morgen
Postet 20-06-20 kl 12:17 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg syns verden er rå, brutal og urettferdig i dag.
Ei god venninne mistet pappaen sitt brått i går kveld. Han ramlet ut av båten sin og druknet.
Postet 20-06-20 kl 12:55 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Å, Mex, så utrolig vondt
Postet 20-06-20 kl 12:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Å, så utrolig fælt, Mex!
Postet 20-06-20 kl 14:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så tragisk, Mex.
Postet 20-06-20 kl 16:51 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
på Mex.
Postet 20-06-20 kl 17:01 av Fersken Fersken er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no