Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 18-06-20 kl 08:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Trøtt.
Trenger. Kaffe. Nå.
Postet 18-06-20 kl 08:11 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Mornings, også veldig trøtt.... Ser ut til at det blir sol og fint her i dag også heldigvis.
Postet 18-06-20 kl 08:56 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter klar på hjemmekontor og forbereder meg mentalt på et møtemaraton av de sjeldne. Ingen av møtene er lange, men det er så innmari mange av dem og de handler om helt forskjellige ting. Så jeg må få stilt om hodet mitt mellom hvert møte.

Det var avslutning for 7. klassingen i går. Det var fint og rart. Siden vi ikke bor i skolekretsen lenger var dette sannsynligvis siste gang jeg ser ganske mange av foreldrene, og dette er jo foreldre vi har omgått i 7 hele året. (Noen av dem kommer jeg IKKE til å savne, men det er masse fine folk der også.)
Postet 18-06-20 kl 09:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg skal på kontoret i dag. Ikke noe problem å ta kollektivtransport, det er nesten ikke en sjel på toget som til vanlig er stappfullt.

Har overtalt hele avdelingen min å være på kontoret sammen med meg, så i dag skal vi jobbe og spise lunsj ute.
Postet 18-06-20 kl 09:25 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Min avdeling var på ute på sommeravslutning i går. Den skulle egentlig vært i dag, men jeg fikk den flyttet på grunn av avslutningen til minstemann. Og så flyttet de avslutningen for a og b-klassen på grunn av korona, og da fikk jeg ikke vært med. Enda jeg hadde valgt restaurant og greier.

Jeg skulle så gjerne vært der, men prioriteringen var egentlig greit.
Postet 18-06-20 kl 09:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Solen skinner på utekontoret mitt, må snart få opp parasollen for jeg må jo kunne se på skjermen.

I dag er det siste skoledag for 6.klassingen og siste dag på en av bygdas skoler som skal rives. Dette fører til at jentungen må ta buss til en gammel nedlagt skole neste år, nesten 4 mil hver dag. I dag skal de få reise å se hvor de skal være.
Postet 18-06-20 kl 09:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kontordag i dag, skoleavslutning for Lillebror 10.klassing i kveld og baking til damebesøk i morgen. Det er planen. Muligens legger jeg inn noe ugressbekjempelse også.

Det er så fælt å sitte inne i det fine været!
Postet 18-06-20 kl 09:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fridag og sol ute. Kan vel ikkje bli betre enn det. Eldstemann har tatt ferie, var avslutning for 10.klasse i går.
Postet 18-06-20 kl 09:34 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Møtemaraton i dag også, blir svett i øra av å sitte med headset hele dagen.

Fint vær her også, men foreløpig er det skygge og levelig på hjemmekontoret.
Postet 18-06-20 kl 10:10 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen
Jeg har kontordag og sliter litt med å komme i gang.

Men det skal vel bli en orden på det.

Medarbeidersamtale i dag, for første gang med denne sjefen, og det blir jo spennende.
Postet 18-06-20 kl 10:12 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Forsov meg i dag, og stresset litt for å få Ville klar til tur. Etterpå fant jeg ut at vi ikke har varmtvann... Elektrikerne som var her mandag byttet bryteren til berederen, så de er øverst på lista over mistenkte feilkilder. Nå venter jeg på å høre tilbake fra firmaet som sendte dem, de bør virkelig komme seg hit kjapt.
Postet 18-06-20 kl 10:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Eldste har ferie og i kveld er det avslutning for yngste. Siste skoledag i morgen. Jeg gleder meg.
Postet 18-06-20 kl 10:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg er på kontoret og er litt sur fordi jeg heller vil sitte i sola, men litt glad fordi det er opptil flere hyggelige kollegaer på plass.

Siste skoledag i morgen her, men lenge til jeg har ferie.
Postet 18-06-20 kl 10:36 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg suller hjemme og forbereder meg på å fly sørover for å være med på avslutning for Frøkna. Gruer meg til flytur med munnbind, men det går sikkert bedre enn jeg frykter.

Herremannen har også avslutning i dag, men der er det ingen foreldre, så jeg skal se den på stream på vei fra Gardermoen.
Postet 18-06-20 kl 11:02 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg kommer heller ikke sånn ordentlig igang idag. Mulig det er fordi jeg endelig er alene hjemme og har dagen idag og imorgen på det før ferien starter. Har egentlig mest lyst til å gjøre ingenting for å hente meg inn. Jeg er inn i margen sliten etter den våren, med minimalt med egentid.
Postet 18-06-20 kl 11:23 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Langdag på hjemmekontoret med mange møter frem til klokken fire, det er jo artig i fineværet. Men jeg hadde fri i går, så jeg skal ikke klage alt for mye.
Postet 18-06-20 kl 11:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Heldagsmøte på teams og kommunestyremøte.
Postet 18-06-20 kl 12:02 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skal forresten ut å spise i dag, det er lenge siden altså.
Postet 18-06-20 kl 12:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Deadline ved midnatt og jeg skriver så tastene fyker. Har ansatt Sønn (18) til å gjøre det hagearbeidet jeg så gjerne skulle ha gjort i dag. Nydelig vær, ikke så varmt i dag. Herlig!
Postet 18-06-20 kl 12:23 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Avslutning for 7. trinn på jobb i dag, så her er det laminering av hilsen.
Postet 18-06-20 kl 12:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar


Endelig tilbake etter en ufrivillig pause grunnet datakrøll.

Dagene flyr avgårde, i kveld skal jeg på avslutning for 10. trinn. Tenk at babyen min skal begynne på vgs til høsten.
Postet 18-06-20 kl 13:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret. Hadde hjemmekontor på morran. så et møte, lunsj. og ned på kontoret litt før det er et par møter på slutten av dagen.
Postet 18-06-20 kl 13:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg tok en litt lang lunch, og tok med meg ungene ut på lunch. Herlig i finværet, og såpass kraftig lunch at jeg slipper å lage middag.
Postet 18-06-20 kl 14:38 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ferdig med møtemaratonet ... men burde jo skjønt at jeg kom til å sitte igjen med ganske mye oppgaver i etterkant.

I kveld skal jeg på avskjedsfest for sjefen i min forrige jobb(!). Noen gamle kolleger har blitt invitert i tillegg til de som fremdeles jobber der og jeg gleder meg veldig til å se folka igjen. Gammelsjefen skal over i en jobb som gjør at jeg kanskje ser en del mer til ham profesjonelt, og det er bare en glede. Det er litt godt med å ha hatt en så trivelig arbeidsgiver.
Postet 18-06-20 kl 15:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nå har Herremannen fått vitnemålet sitt.

Jeg sitter i kø på E6. Må si jeg er glad for at jeg ikke må kjøre her til daglig. (Det er ikke jeg som kjører, altså. )
Postet 18-06-20 kl 16:08 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no