Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 21-05-20 kl 08:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God Kristi Himmelfarts-morgen. Jeg er på hytta, helt alene (bortsett fra valpen) for første gang siden 12. mars. Det er fryktelig deilig. Skal bruke hele langhelga til jobbing med spennende prosjekt og er allerede godt inne i en medrivende fagbok.
Postet 21-05-20 kl 09:03 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Deilig med en dag fri. Planer for dagen er å vaske litt klær og rydde hus.
Postet 21-05-20 kl 09:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Deilig å sove litt ekstra i dag.
Dagen skal brukes til hagearbeid, og til å sitte i hengekøya med en is eller to...
Postet 21-05-20 kl 09:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
15-åringen er på hagefrokost hos venninne. Hørte hun låste døren da hun gikk.

Null planer, deilig!
Postet 21-05-20 kl 10:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi er på hytta. Har mange ting som burde vært gjort her. Mannen arvet småbruk ved sjøen og det er veldig fint her, men med fem bygninger står oppgavene og utgiftene i kø. men først kaffe!
Postet 21-05-20 kl 11:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg gikk og la meg igjen og sovnet. Da jeg våknet var storebror oppe, sjelden han er først oppe. Lillebror sover.
Postet 21-05-20 kl 11:53 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg hadde visst 2 dåpsbarn på denne dagen for en haug pr siden. En på dato og en kirkedagen. Utrolig hva som popper opp i huet.
Ingen planer for dagen enda.
Postet 21-05-20 kl 11:56 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Fortsatt i senga gitt. Lurer på hva jeg sakl bruke dagen til? Tur i skogen frister litt. Vi får se når jeg gidder å stå opp.
Postet 21-05-20 kl 12:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På hytta, og har drukket kaffe oh akkurat spist frokost.
Planen er å bare gjøre det jeg har lyst til, og ikke gidde mase på unger hele helgen for det er jeg så lei.
Postet 21-05-20 kl 12:49 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg tenker meg en tur på fjellet. Men nå har jeg begynt å Google steking av svinestek på lav temperatur, så dette må visst planlegges litt bedre før jeg kommer meg avgårde.
Postet 21-05-20 kl 12:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Yngste fikk besøk av kompis med pc. De burde ikke sitte inne og spille, men det er første gang han er her og første gang han har noen inne siden 12.mars.

Eldste jobber med sang til musikktimen som skal leveres i morgen.

Jeg vurderer å lage meg en kopp kaffe og sette meg ut på terrassen med et nytt Kamille.
Postet 21-05-20 kl 12:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det nydelig vær, selv om det ikke akkurat er varmt. Vi har enda ikke vært oppe i tosifrede varmegrader i år. Men men, så lenge det er sol er jeg glad. Skal snart ut på stolpejakt, må bare lade mobilen litt mer først siden jeg bruker appen og ikke trykt kart.
Postet 21-05-20 kl 12:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Her var alle tre ungene ute på trampolinen litt etter kl 10, vi har endelig sol!

Nå er alle tre på vei gjennom dusjer, for å hoppe i spabadet vi har satt opp. Litt logistikk, men blir vel bra når alle tre er gjennom, haha.
Postet 21-05-20 kl 13:08 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har funnet mange stolper, og nå sitter jeg på verandaen. I ekte Stompa-ånd sitter jeg med ryggen til sola. Jeg klarer ikke å sitte i sola noe særlig fordi lyset blir for sterkt, og er helt overgitt over at jeg ikke har koblet før nå at jeg kan snu meg og holde ut lenger.
Postet 21-05-20 kl 14:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Jeg har laget godfrokost, og så tatt et hasteinngrep på vaskemaskinen, som plutselig begynte å pipe og hyle. Plukket ut både gummistrikker, plastbiter og kulepenninnmat Fra apparaturet. Ett eller flere gitarplektre sitter fast så langt inn at jeg ikke får tak i dem. Alvorsprat med ungene om at ryker maskinen blir det sommerferiepenger og kosepenger det går av for å kjøpe ny. Lommer skal tømmes, alltid!!!
Postet 21-05-20 kl 15:05 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hagedag med fokus på seksjonering. Ferdig med seksjon 1, der skvallerkålen er luket ned, og blodkløver og bieblomster er sådd. Neste år blir det squash og gresskar der.

Nå er det kaffe, lage middag til ungene, og så er det dugnad/workshop på andelsgården, der vi skal kitte vinduer til det flotte gjenbruksdrivhuset vårt. Det blir moro!
Postet 21-05-20 kl 16:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her ble det lov med Playstation i stuen i dag, ingenting er som glade lyder fra søsken som er gode venner på tross av fire år i aldersforskjell og ikke samme kjønn. Så kan jeg sitte med strikketøyet og vente på regnet.
Postet 21-05-20 kl 19:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no