Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 02-09-21 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Prøver å mote meg opp til sykkelturen til jobb. "7 grader, føles som 4", hevder Yr. Pluss regn.
Postet 02-09-21 kl 09:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Tidlig på jobb, og nok å henge fingrene i. Heldigvis har jeg mindre følelsen av å drukne enn tidligere i uka. Gleder meg ellevilt til ei helg med fest og moro med fine folk.
Postet 02-09-21 kl 09:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb og det første jeg gjorde var å ta en paracet.
Dag 2 på andre forsøk på å avslutte en medisin. Men er nå på halve dosen fra forrige slutt.
Virker som det går like til h*#%ete som forrige gang.
Postet 02-09-21 kl 09:11 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 02-09-21 kl 10:38 av star
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret, møte om budsjett litt senere. Det er jo alltid oppløftende i en kommune med dårlig råd.
Postet 02-09-21 kl 09:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Hjemmekontor igjen i dag etter kontorkontor. Fulgte datter avgårde til spennende aktivitet i dag, men fikk beskjed om å ta på meg en jakke over hjemmekontorantrekket hvis jeg skulle vise meg offentlig sammen med henne.

Jobbintervjuer står på planen i dag. Med nok kaffe, så blir nok det hyggelig.
Postet 02-09-21 kl 09:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb, men føler meg helt merkelig og tom. Kroppen er helt kaputt, på et vis. Sannsynligvis er det litt høyt tempo og lite søvn som er synderen, men det er ikke så mye lysning i sikte. Får satse på at det bedrer seg utover dagen, for akkurat nå er det en lidelse å fungere.
Postet 02-09-21 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!

Med mann bortreist på kurs og en guttunge med sen start på skolen i dag ble dette en litt anderledes morgen, deilig å kunne sove til vekkerklokken ringer klokken 07.
Jeg begynner å bli klar for helg så disse to siste dagene kan godt fly avgårde.
Postet 02-09-21 kl 09:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Nok en dag på hjemmekontoret her også. Har en datter i underetasjen som er syk (som forventet) etter Moderna vaksine i går.

Ser ut som om sola titter frem i dag også, nyyyyter finværet så lenge jeg kan.
Postet 02-09-21 kl 09:47 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg startet dagen med blodprøve på legekontoret, og fortsetter med masse småting som må fikses innimellom selve jobbingen. Men jeg hadde første dag på nye jobben i går, og gleder meg enda mer til å starte for fullt der!
Postet 02-09-21 kl 10:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, for en dag. Masse fravær blant de ansatte. En klasse i karantene til de har testet negativt. Så dagen går med til brannslukking her og det.
Postet 02-09-21 kl 13:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her går også dagen i bare surr. En jente som plutselig fikk behov for badetøy etter endring i planene i valgfaget. Har dere forsøkt å lete etter noe på et tenåringsrom og klart det uten å bli irritert? Den jentungen der er god på å gjemme ting der man ikke kan se det gitt.

Telefon fra guttungen med flimring av farger foran det ene øyet, som typisk er tegn på at han snart besvimer, så det var å guide han til å finne vann og ta seg en pust på utsiden av verkstedet. Han ringte opp igjen nå og sa at det hadde kommet seg. #fuckMS

Ellers så går vel ting greit tenker jeg.
Postet 02-09-21 kl 13:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har klaget på svimmelhet denne uka og på vondt i hodet enda lengre og det viser seg nok at dette kommer av høyt blodtrykk. Det har jeg hatt i perioder før også og nå sjekket jeg og det stemte det.

Det er umulig å få time hos legen min før om ei uke, men jeg har snakket kjapt med henne og hun mener det skal gå fint, jeg skal bare dokumentere blodtrykk to ganger om dagen til jeg kommer der.

Æsj! Hver gang jeg tenker at nå ordner ting seg, nå får jeg hodet over vannet igjen, så kommer noe nytt.
Postet 02-09-21 kl 15:07 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
God bedring og klem til alle som trenger det!

Sønn er i karantene, fått bestilt test til lørdag morgen. Snuser på nytt leilighetsprosjekt og har fått godkjenning av banken. Snakket med advokat har jeg også gjort siden barnas tante vil gå til sak og kreve eiendom etter sin avdøde bror. Ting kan liksom ikke bli verre.
Postet 02-09-21 kl 15:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Nenne, det var det samme som forårsaket svimmel og hodepine hos meg tidligere i år, og nå er det dessverre litt tilbake. Hvordan får du dokumentert blodtrykk to ganger om dagen? Jeg lurer nemlig på om mitt er bedre eller ikke.

Nok en småkaotisk dag her, og minsten som tok koronatest i går må ta ny i dag (nærkontakt) fordi den dustete informasjonen ikke var tydelig nok. Jeg har gjemt meg på kontoret og hatt konstruktive møter, som har gitt meg en bøtte etterarbeid. Jaja, kjenner at en lever!
Postet 02-09-21 kl 17:24 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Hvordan i all verden kan hun det, millact?

Endelig ferdig med å male. Vi har malt veggen mot inngangspartiet. Det ble riktig så trivelig i fint vær. Gjort sammen med naboen og de har jeg knapt snakket med.
Postet 02-09-21 kl 21:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hun har krevd sak i jordskifteretten.
Postet 02-09-21 kl 22:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Men unga går vel foran henne?
Postet 02-09-21 kl 22:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Ja, tror hun har en svært dårlig sak.
Postet 02-09-21 kl 23:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Sitat:
Hvordan får du dokumentert blodtrykk to ganger om dagen? Jeg lurer nemlig på om mitt er bedre eller ikke.
Jeg har kjøpt blodtrykksapparat.
Postet 02-09-21 kl 23:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no