Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 13-05-21 kl 07:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
God morgen!

Eldste er hos farmor og farfar, yngste og mannen sover. Jeg har har skrevet hjemmeeksamen i en time allerede og skal fortsette lenge med det.
Postet 13-05-21 kl 08:18 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Heia Input!

Jeg skal rusle morgentur med hunden langs vannet før jeg tar tak i min eksamensbesvarelse. Fint vær, så jeg må prøve å ha noen pauser i hagen.
Postet 13-05-21 kl 08:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Våken. 16-åringen skal på speidertur i dag, roveropptak. Vi vet i grunnen bare hvor hun skal møte og når hun skal hentes.

Tror vi må plante litt til 17.mai i dag.
Postet 13-05-21 kl 09:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har veldig lyst å gå over vidden i Bergen i dag. Jeg er veldig usikker, for jeg her halvveis slått ut av bjørkepollen. Men det er vel mindre pollen over tregrensen vel ? Nuvel, mer kaffe må uansett til.
Postet 13-05-21 kl 10:26 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Pappaen min har vert her og henta jentene. Dei tar seg ein kjapp tur østover. Skal sjå stor båt gå gjennom svelvikstrømmen i morgon tidleg og kjører heim igjen
Guttungen skulle igrunn og vera med, men sitter i ventekarantene. Innmari kjipt.
Postet 13-05-21 kl 11:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Kjipt med ventekarantene. Mine var i ventekarantene i går, til jeg fikk negativ test. Yngste valgte å tilbringe siste timen av ventekarantenen i bil utenfor skolen, og løp inn til vippeprøve i kjemi så snart negativt svar tikket inn. Jeg er fremdeles i karantene, men de rundt meg er fri.

Vi er på fjellet og skal klargjøre kåken for salg. Det blir maling og oljing på far og rydding og vasking på mor. :back to 1955:
Postet 13-05-21 kl 11:30 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Kjøpte ikke dere akkurat stedet på fjellet, 007?
Postet 13-05-21 kl 11:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi kjøpte nytt sted og skal derfor selge dette.
Nytt sted er nybygg, og er ferdig til jul.
Postet 13-05-21 kl 11:51 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Fin dag her. Jeg skal rette noen nynorskprøver, så tror jeg at jeg skal stikke og kjøpe turorienteringspakke og ta noen poster. Kjekt når den selges på nærmeste bensinstasjon.
Postet 13-05-21 kl 11:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Input.

Rolig start på dagen her, mannen har bursdag så han har fått god frokost og så skal jeg slenge sammen en pavlova når jeg har fått kjøpt egg. Tragisk å glemme det i går.
Postet 13-05-21 kl 12:26 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Takk for heiing! Nå har jeg skrevet ganske mye, men ingenting av det jeg planla å skrive, så dette bli jo interessant.
Har heldigvis god tid, skal ikke leveres før i morgen og jeg trenger bare 700-ish flere ord.
Postet 13-05-21 kl 13:17 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Input.
Postet 13-05-21 kl 13:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Dette går bra, Input! Når du legger til det du hadde tenkt å skrive går det jo unna.

12-åringen skal til en venn og henge litt. Håper de går ut i det fine været. Jeg skal på tur med venninne i ettermiddag. Hva gjør jeg før det? Er ikke god på å slappe av og gjøre ingenting. Ikke noen ide å vaske vinduer i solskinn. Mangler beis til å terrassen.
Postet 13-05-21 kl 13:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Input

Vi sløver.
Postet 13-05-21 kl 13:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Det ble støvsuging og litt rydding. Kanskje kaffe på terrassen om litt.
Postet 13-05-21 kl 14:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg burde vært ferdig med nynorskprøvene nå, for de er jo så kjappe å rette, men guri så mye annet som er mer interessant!
Postet 13-05-21 kl 15:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg sov til 12 og har sløvet siden, hardt tiltrengt sløvedag! Skal straks i dusjen, før strykejernet og bunadskjortene venter.
Postet 13-05-21 kl 16:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Herregud, for et nydelig vær ute!!!

Jeg koser meg med å grave/luke i hagen, og antagelig bli solbrent. Nå skal jeg ta meg 5 minutter med å glo på de etterhvert store kyllingene mens de utforsker hagen.
Postet 13-05-21 kl 17:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja, i dag er det fint! Vi gikk en tur inn til byen for å kjøpe is, vi holdt på å renne bort. Nå slanger vi oss i hagen i kortbukser. Det er meldt tordenvær i kveld, så det er bare å nyte.
Postet 13-05-21 kl 17:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her har det vært sortering og systematisering av strikkepinner i dag og en runde på stolpejakt med jentungen, alt i alt en bra dag.
Postet 13-05-21 kl 20:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har hatt fem undervisningsøkter OG spilt inn en videoforelesning i dag. Just sayin'.
Postet 13-05-21 kl 20:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Ikke fint vær her, så jeg har ryddet bort gamle klær, og i skap i gangen. Fornøyd nå, når jeg ser at det blir varmt i morgen.
Postet 13-05-21 kl 20:57 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
Topptur i kveld med venninne.
Postet 13-05-21 kl 21:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Ferdig med eksamen, rakk å spise middag med svigers til og med. Dette må være den mest chill eksamen jeg har hatt i mitt liv. Takk for heiing, det er veldig fint!
Postet 13-05-21 kl 23:01 av Input Input er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no