Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 23-04-24 kl 05:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen, tidlig oppe etter en søvnløs natt.
Må denne dagen fly avgårde.
Postet 23-04-24 kl 06:17 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Humper på bussen. På siste stopp før endestasjon så stod det 5 russebusser og den ene hadde fått stopp i innkjøringa. Fikk sneket oss forbi etter hvert. Slipper å vente på at Kiwi skal åpne da siden det tok noen minutter.
Postet 23-04-24 kl 06:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Sovet dårlig i natt. Tror jeg må prøve å øken mengden hormontilskudd igjen

Akillesene mine er virkelig ikke gode i dag, så den planlagte joggeturen utgår Istedet får jeg gå....

Blir ellers en interessant dag. Masse møter, bilen må på verksted og så må jeg hjelpe Arvingen med å finne ut hvordan vi skal få den nye hesten hjem....
Postet 23-04-24 kl 07:12 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Søvnløs natt er slitsomt før en arbeidsdag
Jeg hadde feber på 8. dagen i går og føler meg nå verre enn i helgen igjen, så får vel gi fastlegen en mulighet til å finne ut av hva som feiler meg
Postet 23-04-24 kl 07:14 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blir lang dag i dag. Har knapt sovet, maks 1 time tror jeg. I kveld er det forhåpentligvis siste hjemmekamp for sesongen, men det betyr at jeg nesten bare snur i døra når jeg kommer hjem fra jobb
Postet 23-04-24 kl 07:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Morgen

Jeg melder meg inn i klubben for de som har sovet dårlig og gir en liten trøsteklem til alle de andre.

Funnet meg en forhåpentligvis rolig krok i landskapet og skal prøve å ikke irritere meg for mye i dag når lunten sannsynligvis er ganske kort.
Postet 23-04-24 kl 07:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har et heldags hybridmøte. Dette skal bli skikkelig tungt.

I ettermiddag skal jeg jobbe som frivillig på fotballkamp. Det synes jeg er en fin aktivitet å bruke tid på.
Postet 23-04-24 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
En kjapp tur til legen i morges og hjemmekontor frem til jeg drar på jobbreise i ettermiddag. På tide å pakke litt kanskje?
Postet 23-04-24 kl 09:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har heller ikke sovet godt, men det står da til liv. Sitter og leser en masteroppgave før veiledningsmøte om et par timer, og gleder meg over at studenten faktisk har hørt på alt jeg sa forrige gang vi diskuterte utkastet.
Postet 23-04-24 kl 10:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi hadde en særdeles innholdsrik og fin helg, med det resultat at jeg ligger rett ut på andre dagen. Det var verdt det, trur eg, men det er litt kjedelig nå.
Postet 23-04-24 kl 10:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Totalt 16 timer på jobb i går, urolig natt og opp halv seks, melder meg i trøtteklubben. Nå er heldigvis de mest krevende møtene overstått, så da blir det litt roligere noen timer, håper jeg.
Postet 23-04-24 kl 10:23 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Denne dagen berre varer og varer. Eg sovna 4, vakna halv åtte, så heilt steike fjern i dag. Kjøpte meg kaffi og cookie på favorittkaffibaren som trøst. Hjalp ikkje. No skal klokka få bli 20, så kan eg poppe ei pille og forhåpentligvis sovne før midnatt.
Mvh Solstrålen på Møre
Postet 23-04-24 kl 15:41 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
En halvtime på sofaen gjorde godt.
Postet 23-04-24 kl 18:08 av Millen Millen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no