Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 26-01-23 kl 07:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Er det snart helg?
Jeg er skikkelig trøtt og sliten om dagen kjenner jeg, og en smule lei av vinter, mørke og kulda.
Postet 26-01-23 kl 09:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen!

En til som gleder seg til helg her. Helg uten andre planer enn å kanskje få med seg en time pilates på lørdag.
Postet 26-01-23 kl 09:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Sov godt i natt, våknet tidlig og faktisk i ganske ok form. Fikk gjort Yoga for Athletes før første møte. Nå satser jeg på en kjapp joggetur mellom de to neste møtene, så fullt kjør resten av dagen.
Postet 26-01-23 kl 09:29 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
For en sjukt sprek start på dagen, løve70!

Jeg er egentlig fornøyd med bare å ha stått opp, jeg.
Postet 26-01-23 kl 09:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på en bitteliten flyplass midt i landet, og venter på et fly til en større by som har bedre korrespondanse mot Oslo. Det var ikke dette jeg skulle gjøre i dag.

Men sånn blir livet noen ganger. Og i kveld har jeg tro på at jeg kommer meg hjem.
Postet 26-01-23 kl 10:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dagen i går var laaaaang.
I dag henger vi på et sykehus i en annen by. Forhåpentligvis ikke så lenge. Røntgen for han med klippekort.
Postet 26-01-23 kl 10:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Dårlig taiming for dere værmessig, Tjorven.
Postet 26-01-23 kl 10:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er så trøtt og sliten om dagen at jeg nesten bør få sjekket blodprosenten. Helt gåen. Masse hoste på nettene hjelper heller ikke.

Jeg er lei av januar.
Postet 26-01-23 kl 10:52 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Røntgen gikk jaggu fort. Da venter vi på poliklinikken.
At dagen i går var lang er ikke årsaken til at vi er på utflukt i dag altså. Tida gikk bare saaaaakte.
Postet 26-01-23 kl 10:58 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 26-01-23 kl 11:08 av star
Gammel
Stompa sin avatar
Har gitt elevene mine en liten skriveoppgave, så jeg står bare her og blomstrer, og har fri utsikt til at et SAR Queen lander på taket på sykehuset. Ser til og med folkene som går rundt det, og de er kjempesmå, så det må virkelig være et digert helikopter!
Postet 26-01-23 kl 11:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Ingen morsom oppgave å lese seg opp på permitteringer, men lite annet å gjøre siden ordretilgangen er helt borte. Riktig nok er det vanlig med laber aktivitet i denne måneden, men så ille som dette har det ikke vært i mine over 8 år her.
Postet 26-01-23 kl 11:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har vore hos psykomotorisk fysio og blitt lappa saman på morgonkvisten. Det gjorde godt.
Postet 26-01-23 kl 11:59 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det er kjipt, Eia. Vi har hatt noen runder i det siste, noen er permitterte og andre har fått varsel.

Jeg startet dagen med en tur på treningssenteret, det gjorde godt. Nå prøver jeg å få gjort noe fornuftig på hjemmekontor, det sitter langt inne i dag.
Postet 26-01-23 kl 12:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no