Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 15-01-23 kl 07:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! Sitter på flyet som straks skal ta av i retning Barcelona. En hel uke fri!
Postet 15-01-23 kl 07:54 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God tur!

Våknet tidlig i dag også, skal snart komme i gang med studier. Må bare ta litt mer kaffe.
Postet 15-01-23 kl 08:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi har sjekket ut av hotellet i Singapore og drar til flyplassen om fem timer. Flyet går midnatt lokal tid. Lander først på værnes halv fire mandag. Snille søster henter oss. Blir en tøff uke med jet lag,men har virkelig fått fylt opp minnebanken. Tenker at denne opplevelsen sammen vil stå som et av de beste minnene i livet. Det er fint. Blir allikevel godt å komme hjem og få litt tid utenfor kjernefamilien. Gutta gleder seg til skibakken. Vi dro den 13 desember og det føles både kort og kjempelenge på samme tid.
Postet 15-01-23 kl 09:24 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Var i hyggelig 50-årsdag i går. Må hente bilen senere i dag i regnet.
Postet 15-01-23 kl 11:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Smårydder og leser om hverandre.
Og går på tå på høyre fot. Et eller annet på bak på hælen vil ikke at jeg tråkker ned. Lurer på hva jeg har gjort i sø ne for var ikke sånn da jeg la meg.
Postet 15-01-23 kl 12:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg er hundefast i sofaen, så her får eg nesten berre sitje ei stund.

God tur til og frå, dokker reisande, Albertine og vixen. Herlig å ha ferie i vente, godt å kome heim.

Eg synast du er heilt rå som får til å sjonglere studie i kvardagen du står i Blondie! Det bur mykje i deg, det har eg skjønt.

Det er kjekt å få lufta seg litt på fest, millact. Og litt meir sånn middels kjekt å måtte ut i regnet dagen etterpå.

Pussig å vakne med så vond fot, star. Kanskje forsvinn det like brått som det kom?
Postet 15-01-23 kl 14:58 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Det høres hyggelig ut å være hundefast, Syrinx. Hva slags rase er det?

Bilen er hentet; slapp unna regn. Lat dag i dag selv om jeg drakk lite på festen. Virker som de fleste drakk lite. Er det alderen?
Postet 15-01-23 kl 16:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Vi har ein middels godt oppdratt, men over middels supersøt og hengiven, bichon havanais. Han er mammadalt utan sidestykke, så lever heilt opp til kennelen sitt navn. "Diltedotten".

Eg er så sjeldan på fest. Mogleg det blir eit visst inntak fredag. Då kan eg ta stilling til om eg tar det roleg eller ikkje no som eg så smått pushar femti.
Postet 15-01-23 kl 16:51 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Takk for alle tur-ønskninger. Vi har det aldeles fortreffelig!
Postet 15-01-23 kl 18:27 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Jeg drakk for mye vin i går og har en noget redusert dag. Det var likevel innmari verdt det! Sosiale kvelder har ikke vært hverdagskost de siste årene.
Postet 15-01-23 kl 18:33 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
For mykje vin-fella er ei av dei fellene det kan vere verdt det å gå i.
Postet 15-01-23 kl 18:59 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no