Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 04-10-21 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar

Mandag. I helgen har vi virkelig fått smake på høsten. Og plutselig gikk vi fra lyse morgener til bekmørke morgener. Jeg var ikke klar, kan vi spole litt tilbake?
Postet 04-10-21 kl 07:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Enig, å spole tilbake litt hadde vært midt i blinken.

Kontorkontor her i regnværet. Vi har heldigvis ikke hatt så mye regn i helga som Østlandet har hatt, men litt har det vært, spesielt om nettene.
Postet 04-10-21 kl 08:29 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg synes mandagene blir mer og mer mandagete? I dag var jeg skikkelig irritert da jeg våknet, alt var feil og jeg var skikkelig dum i pysjamas. Så kom jeg på at jeg skal til kjæresten i ettermiddag, så er livet ganske bra likevel. Neste mandag er det høstferie.
Postet 04-10-21 kl 08:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har sovet så lite i nat. Det har blåst, og noe har dunket hele tiden. Møkkamandag. Må finne kilden til den lyden. Det kommer flere blåsenetter.
Postet 04-10-21 kl 09:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Slo visst av vekkinga etter første ring i dag, så forsov meg. Kom bare 15 min for sent.
Legetime i dag. Tipper veldig forsinket. Hadde første time på dagen sist, men selv da var hen forsinket.
Postet 04-10-21 kl 09:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her er det veldig rolig oppstart på hjemmekontor/sykt barn-dag. Det er betydelig roligere på jobb med mange på høstferie, så greit å benytte anledningen til å puste litt, det har vært gnistrende travelt lenge nå.
Postet 04-10-21 kl 09:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har rett og slett tatt høstferie hele denne uka. Uten å ha en eneste plan for uka. Dagens plan er et besøk på sats og å bake kanelboller. Det er nemlig kanelbollens dag i dag.
Postet 04-10-21 kl 09:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres deilig ut Tjorven.

Her er det høstferie neste uke og jeg planlegger tre dager fri og gleder meg veldig.

I dag er det regn og høst og jeg har tatt på meg rød genser og skjørt for å ikke gå helt inn i det grå. Jeg har kontoret for meg selv i dag og har P3 morgen og kaffe. Livet er slett ikke så verst.
Postet 04-10-21 kl 10:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
god morgen.
På kontoret etter en passe frisk sykkeltur.

Kanelbollens dag sa du Tjorven. Kanskje jeg skal bake i dag da?
Postet 04-10-21 kl 10:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen. Her har det blåst noe vanvittig i natt, og det er ikke bra i kombinasjon med henting av restavfall... Plukka opp masse søppel på lufteturen med bikkja i morges.

Har vært til fysio og kniven i ryggen er byttet ut med en tegnestift. Passer bra når jeg må ta monsteroppvasken for hånd. Veldig rart å bo et sted uten oppvaskmaskin.
Postet 04-10-21 kl 10:50 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg pakker korona selvtester. Så langt har jeg pakket 74 poser a2 tester (og delt opp 30 5-pk i poser med to tester). Jei. Bare 166 poser igjen.
Postet 04-10-21 kl 11:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tok kanelbollene i går vi. Visste jeg ikke kom til å orke i dag.
Postet 04-10-21 kl 11:15 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no