Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 06-03-23 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Der ja. Er jo langt på dag allerede. Var oppe kl.4 for å være sikker på at guttungen kom seg ut døra i tide (skal på tur med tiiidlig avreise). Fikk ikke sove etterpå. Så gjorde unna litt trening, rydding og er nå tidlig på kontoret.
Barnslig glede over å ha leiligheta for meg selv et par dager.
Postet 06-03-23 kl 08:21 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 06-03-23 kl 08:38 av star
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg har kommet meg på kontoret, tar de to pålagte kontordagene mandag og tirsdag denne uken tenker jeg.

-4,7 grader her i morges, så våren er vel ikke her helt ennå.
Postet 06-03-23 kl 08:27 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
-12 her
Postet 06-03-23 kl 08:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bare åtte kuldegrader her, men det var helt nydelig ute på rusleturen med hunden. Friskt og lyst og vakkert.

Møte klokka ni, så jobbing på skjerm resten av dagen. Jeg må ned i en materie.
Postet 06-03-23 kl 08:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Åh, det var tidlig, Star!
Åtte blå her, sola skinner og det ser ut til å bli en fin dag.
En del møtevirksomhet her i dag, og har et par saker som jeg må få unna, så bare å brette opp ermene og kommer i gang.
Postet 06-03-23 kl 09:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
-7,5 her i morges. Nydelig fint da.
Hjemmekontor i dag, skal kjøre ungdommen til tannlegen midt på dagen.
Ja også våknet jeg i natt med en albue som er dritvond å bøye. Mistenker kanskje overivrig strikking i helgen? Idiotisk irriterende. Vurderer Ibux og tur for å dingle med armene. Høres det ut som en god plan, o store internettet?
Postet 06-03-23 kl 09:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Fintdethei. Jeg ville tenkt at det viktigste var å holde det varmt. Så Ibux og ulltøy.

Hjemmekontor i kulden. Masse å gjøre, men det skal gå helt greit tror jeg. Selv om jeg må begynne med å lete etter et gammelt brev i saks- og arkivsystemet. Ikke min yndlingsaktivitet.
Postet 06-03-23 kl 09:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Ikke helt i toppslag her, men jeg kan gjøre en helt ok jobb på kontoret for meg selv.
Postet 06-03-23 kl 10:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg har vondt i armen, regner med at det er senebetennelse ca. i albueleddet. Ikke sånn kjempevondt, men irriterende, og det ser ikke ut til å ville gå over av seg selv.
Postet 06-03-23 kl 11:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg hadde et viktig møte på morgenkvisten som heldigvis gikk kjempebra. Veldig letta!

I dag har jeg bursdagsbarn i heimen, 21 år er mellomste blitt. Nå har jeg to barn inne i 20-åra. Det blir veldig pussig når jeg fyller 29 til sommeren. Igjen. Han ble feiret med familieselskap i går da, men det blir fin middag og litt feiring til kvelden også.
Postet 06-03-23 kl 12:25 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vår eldste fylte nylig 29, og det er utrolig rart å ha barn som er like gammel som en selv.

Rolig dag på sofaen for meg. Eller rolig og rolig: Koloskopi i morgen, og forberedelsene er i gang.
Postet 06-03-23 kl 12:31 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda. Lykke til 007
Postet 06-03-23 kl 13:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Minus 5 her i natt; skal snø i ettermiddag! Er ikke klar for det; det var så vårlig her og fint. Men, det blir neppe liggende lenge; gjør aldri det i mars.

OK dag ellers.
Postet 06-03-23 kl 13:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag. Fin dag på jobb. Startet med mattekurs for elever og avsluttet med møte på en vestkantskole. Det er virkelig to helt ulike verdener, altså. Nå skal jeg straks på butikken for å handle. Tar med posene med pant også.
Postet 06-03-23 kl 18:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Og så traff jeg en fp-er på banen og fikk en hyggelig skravlings.
Postet 06-03-23 kl 18:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no