Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 17-02-23 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Venter på stormen som skal komme, og koser meg på hjemmekontoret.

I kveld blir det kino - Titanic i 3D oppgradert versjon. I morgen skal jeg og en kollega + 2 tidligere på kollegaer på Afternoon Tea på Victoria Hotell her i Stavanger. Blir nok koselig.
Postet 17-02-23 kl 08:46 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Formen er litt sånn hanglete for tiden. Litt lei av det. Irriterende å være sånn "småpjusk" hele tiden.

I morgen er planen en tur inn til Tigerstaden med mannen, minstemann og en kompis av han. Tenker at det blir kjekt.
Postet 17-02-23 kl 08:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Litt jobbing på formiddagen, så skal alle kanskje bort. Eller kanskje ikke. Storm og sykdom er avgjørende faktorer, så det blir spennende å se hvor mange som fortsatt er hjemme i kveld. Selv har jeg planlagt tur til venninne i Strömstad. Det blir nok å kjøre rundt, i verste fall.
Postet 17-02-23 kl 09:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag og dårlig vær betyr tydeligvis mange på hjemmekontor. For jeg surrer rundt i ett nesten tomt kontorlandskap. Det betyr at jeg har fått en god vindusplass, så jeg klager ikke.



Det har vært en stress uke med mye nervøs energi, så i dag kjenner jeg at jeg er ganske utladet. På en måte fristende med hjemmekontor. På den andre siden så tror jeg at jeg ikke hadde vært så effektiv der når jeg er så trett som jeg er. Så bedre med noen gode timer her og så tidlig hjem.
Postet 17-02-23 kl 09:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det sprutregner og ungdommen har turdag. GoreTex-skoene kunne ikke brukes, for de er dølle.

Nuvel. Jeg tramper rundt på broddene mine og er hur døll som helst.
Postet 17-02-23 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Fredag og sykestafett i heimen. Blir en lite effektiv dag med meg selv fortsatt småpjusk og yngste med feber.
Postet 17-02-23 kl 09:20 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Mårn! Er på jobb men trenger mye kaffe i dag altså. Etter jobb skal jeg klippe meg, det er plutselig ni måneder siden sist og når det gikk opp for meg burde jeg helst hatt time i går.
Postet 17-02-23 kl 09:25 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God morgen. Jeg sitter på sykehuset og venter på å opereres. Gruer meg!
Postet 17-02-23 kl 09:29 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til, Taien.
Postet 17-02-23 kl 09:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Lykke til Taien.
Postet 17-02-23 kl 09:35 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Hva om hver morgen kunne vært slik. Lillesøster ferdig påkledd og i gang med frokost 0630, begge to levert - samtidig - på skolen, før 0830.
Nå har jeg lagd meg en dobbel latte, fylt opp glasset med cola zero og isbiter, samboeren skal straks levere hunden på "hundebarnehage", og eksamen starter om 20 min.
Og ute er det faktisk litt sol i dag også. Utrolig hva det hjelper på alt.
Og ikke minst LYST når jeg leverer på skolen, og LYST enda når vi henter i hundebarnehagen i 16.00 tiden.
Jeg merker aldri hvor slitsomt det er med mørkt, før det begynner å lysne igjen.

Men nå - eksamen. Jeg er spent på oppgavene, håper på hekseprosesser, husmannsvesenet eller noe om næringsveier og hverdagsliv i Norge. Eventuelt kriger på 1600-tallet. (Egentlig er svaret på den enkel "altfor mange brydde seg altfor mye om hvordan andre folk trodde, og hva de trodde på, og eliten brydde seg altfor mye om jakt, intriger og sitt eget liv, og altfor lite om alt annet)
Postet 17-02-23 kl 09:38 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Taien!

Hjemmekontor igjen. Ikke planlagt, men måtte bare bli sånn.
Postet 17-02-23 kl 10:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Lykke til med operasjon!

Ny dag på stranda. Akkurat nå med iskald cola.
Postet 17-02-23 kl 10:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ja, da kan vi vel regne med at det blir ny lærerstreik til våren.
Postet 17-02-23 kl 10:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så utrolig surt. Jeg kommer til å få en ganske deprimert mann hjem i dag.



All sympati til lærerne.
Postet 17-02-23 kl 11:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, både Taien og star!
Og all sympati til lærerne herfra også, det var begredelige nyheter.
Postet 17-02-23 kl 11:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lykke til, Taien!

Jeg skal fly i stormen, spent på om flyet i det hele tatt kommer til å ta av.
Postet 17-02-23 kl 11:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er ferdig med å være gøy forbanna på det resultatet og ruster (som mange) heller opp til ny streik. Kjipt, men nødvendig.
Postet 17-02-23 kl 11:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det var jo ikke det at det kom som et sjokk, men det er rart med det - man håper i det lengste.

ATV hos oss satt og gråt på personalrommet. En stor, sterk mann i 30-åra, helt tom og desillusjonert.
Postet 17-02-23 kl 11:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Serafin!

Da har jeg fått tilbake bilen min. Den bråker ikke så fælt lenger. Det var bra jeg tok service nå og ikke til påske som jeg hadde tenkt. Det kunne blitt veldig dyrt.
Postet 17-02-23 kl 12:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg sliter big time. Denne eksamen er TUNG. Men, 2 timer igjen, så jeg skal vel komme i mål.
Kjæresten kom med stor pose smågodt til meg da, det hjelper. *ler*
Postet 17-02-23 kl 12:44 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Serafin!
Postet 17-02-23 kl 12:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Lykke til Serafin og Taien
Postet 17-02-23 kl 12:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Tusen takk! Nå ligger jeg på avdelingen med lam arm. Følelsen vil komme igjen i den, men det tar noen timer. Det føles ut som om jeg ikke har arm.
Postet 17-02-23 kl 15:15 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Håper formen har tatt seg opp ,Taien. God bedring.
Postet 18-02-23 kl 00:12 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no