Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 13-10-22 kl 07:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Tidlig på kontoret for å ta imot levering, og få unna et par ting jeg trodde lå og ventet. Det gjorde de ikke, så da får jeg finne på noe annet.
Postet 13-10-22 kl 08:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Travel morgen her i dag, med en som skulle ha kjøretime, en bil som skulle leveres på service, og i det hele tatt. Men, nå er snart alle ute av huset, og jeg får litt tid for meg selv.

God morgen forresten.
Postet 13-10-22 kl 09:00 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! På kontoret etter en liten høstferie. Nå kan resten av høsten bare komme. Trur eg...
Postet 13-10-22 kl 09:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er også tilbake på kontoret etter en kort høstferie. Første gang her på en uke og det var litt sjokk å måtte komme seg opp og ut så tidlig.
Postet 13-10-22 kl 09:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Har danseplass på badet nå. Utrolig hva mangelen av vaskemaskin utgjør. Varer ikke så lenge da. Ny leveres i ettermiddag/kveld.
Postet 13-10-22 kl 09:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På hotellkontor. Jeg ble tidlig ferdig med en jobb, men har så komplisert reiseveg at det letteste ble å sove over og jobbe formiddagen på hotellrommet og reise som planlagt, selv om jeg kunne ha kommet hjem seint i går kveld.

Jeg er hjemme i kveldinga i dag i stedet og da er det helg, for i morgen avspaserer jeg jammen meg.

Jeg tror jeg skal bake litt i helga. Hyacinth la ut oppskrift på noen snurrer med spekeskinke m.m. som så veldig gode ut og som sikkert blir populær niste. Så jeg tror jeg skal samle litt god mor-poeng.
Postet 13-10-22 kl 10:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Fremdeles i Spania. Første møtet snart overstått. Blir nok ganske mye jobbing i dag frykter jeg. Ute skinner sola - helt nydelig vær så skal være ute så mye jeg kan.
Postet 13-10-22 kl 11:00 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg forbereder meg til forelesning ved å lese om endring av kjønn på substantiv i norske dialekter. Har hatt en pause for å hjelpe stemor med å forstå Engangskodeappen som har erstatta bank-ID på mobil. Nå har jeg 18 sider igjen å lese, og kjenner at konsentrasjonen er litt sviktende enda stoffet er superspennende.
Postet 13-10-22 kl 11:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg startet dagen i dag i blodbanken. Ga blod for første gang. Resten av dagen har vært en litt på-tå-hev-dag hvor jeg sitter med åpen dø/går i gangen utenfor administrasjonen.
Postet 13-10-22 kl 14:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Enda godt jeg fulgte med på leveringsrunden. De var ferdig hos meg en halvtime før første forventa ankomst tidspunkt. Og bra jeg var halveis hjemme fra jobb da mld kom.
Postet 13-10-22 kl 17:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har bestemt meg for at min første obligatoriske oppgave i studie skal fullføres i dag, ordramme på 1600-2000 ord, er på 1000 nå så det bør gå bra, har en liten plan i hode og satser på at det går. Tror jeg har misforstått noe, men da får jeg i det minste en mulighet til å rette opp i det, bare jeg får levert.
Postet 13-10-22 kl 19:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no