Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 12-10-22 kl 07:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
God morgen. Høstferie, men jeg har ei lang liste med jobbeting jeg må gjøre, så formiddagen er satt av til det. Strek i regninga at internett er nede (stor feil hos Signal/Altibox, i følge nettsida deres), så nå har jeg kobla PC-en til mobilnett.

Jaja. Kom meg nå på nett på et vis. Nå skal jeg lage kaffe før jeg begynner å jobbe.
Postet 12-10-22 kl 09:15 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Siste høstferiemorgen her. Jeg har kommet meg opp tidlig nok til å sitte alene i sofaen og drikke kaffe og se på utsikten.
Postet 12-10-22 kl 09:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kontorkontor i dag, med ferdig kaffe da jeg kom. (Vi har veldig god kaffe, det er stadig noen som kommenterer det). Ellers er jeg veldig glad for å ha meldt forfall til et møte i kveld, det blir godt å slappe av hjemme.
Postet 12-10-22 kl 09:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Foreløpig ganske glissent med folk.
Postet 12-10-22 kl 09:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


I går gjennomførte jeg et møte som jeg gruet meg intenst til siden jeg fikk beskjed om at det skulle finne sted. Og så gikk det helt fint! En svært rutinert møteleder parkerte alle halvkjipe kommentarer momentant, og vi kunne svare på konkrete spørsmål. Og da det ble åpnet for "synsing" så var det så mange andre som hadde sagt så mye rart at vårt innlegg fremstod som veldig gjennomarbeidet.

Så nå er jeg veldig mye roligere. Og skal ha en helt vanlig arbeidsdag.
Postet 12-10-22 kl 09:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Tjorven. Godt gjennomført
Postet 12-10-22 kl 10:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så bra, Tjorven!

Jeg kjører på med tårnfrid-høstferie, håper å luske meg ut fra kontoret i 14-tiden.. i dag skal yngste i bursdagsfest på ettermiddagen, og jeg planlegger en lengre regnværstur.
Postet 12-10-22 kl 10:45 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vel gjennomført, Tjorven!
Postet 12-10-22 kl 11:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Årlig kontroll hos tannlegen unnagjort. Liker det ikke, sjøl om det bare var skryt å få (hadde ikke engang tannstein i år!), men nå er pulsen på vei ned igjen.
Postet 12-10-22 kl 15:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Nettet døde og da får jeg ikke jobbet. Jeg har restartet routeren så det må være noe utenfor huset som ikke virker. Veldig irriterende når det var noen rapporter jeg skulle kjøre.
Postet 12-10-22 kl 15:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Hurra Tjorven, slike erfaringer er så viktig!
Postet 12-10-22 kl 16:56 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Er det lov å feire barneselskap i høstferien Appelsin? Har vurdert det flere ganger, men stort sett konkludert med at da er alle, eller for mange bortreist.

Siste høstferiedag for meg også, neste klar for jobb i morgen. Bare ikke halsonden til mannen har krøpet over til meg i løpet av de siste dagene...
Postet 12-10-22 kl 17:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
tink - det er den nye gutten i klassen som ikke snakker norsk. Han inviterte alle guttene, og ganske riktig var 18 på ferie, men da er det sikkert desto mer koselig for de seks som kunne komme.
Postet 12-10-22 kl 19:52 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no