Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 12-02-22 kl 09:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 6

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Her snør det noe så inn i hampen, så ski ute er byttet ut med ski inne inntil videre. Ser ikke ut til at det blir suksess verken her eller der.
Postet 12-02-22 kl 10:22 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lit høyere du da, 007. Her regner og blåser det noe helt uanstendig. Ja, slik 2022 har levert så langt. Makan til dritt altså. Jeg som har lurt på å kjøpe meg en ny fin kåpe. Hva i himmelens navn skal man med et plagg som ikke inneholder Goretex, liksom?
Jaja, nok værsyt. Kaffe i koppen, og covid på vei ut av kroppen. I dag tror jeg faktisk jeg skal oppsøke treningssenteret for en rolig tur på mølle (ute er uaktuelt). Men først kaffe og frokost og strikking og tv.
Postet 12-02-22 kl 10:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Det blåser mye her også! Skal visst regne mye.

Må få bestilt et spisebord og sikkert intensivere siste rest av pakking.
Postet 12-02-22 kl 11:09 av millact millact er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Grått ute her.
Smårydding står på planen her.
Postet 12-02-22 kl 11:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har fått festet tråder på strikketøy som har ligget å ventet på det, vasket og fått en strikkehals til blokking som skal sendes på til fotografering. Så skal jeg snart få kjørt svigers på flyplassen, tar da med jentungen slik at hun kan få gå på kjøpesenteret å kjøpe carepack til en venninne som sliter med noe hemmelig som innebærer politiet og jentungen vil vise at hun er der for henne.
Postet 12-02-22 kl 12:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så omtenksomt, Frøy.
Postet 12-02-22 kl 14:21 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no