Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 07-02-22 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg burde ha jobbet litt i helgen, og sprengjobber litt nå for å få alt på plass til et 3-timersmøte som starter kl 9. Jeg har holdt på i en time allerede, og endelig føler jeg at jeg kommer til å være i mål når klokka blir 9.
Postet 07-02-22 kl 07:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg jobbet litt i går kveld, og kan unne meg en litt rolig morgen.
Postet 07-02-22 kl 08:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjoven.



Jeg jobbet ikke i helgen og har nok å gjøre, men skal klare det i løpet av dagen tror jeg.



Etter en uke der jeg var på kontoret nesten hver dag er det ganske fint å starte ved spisebordet i dag kjenner jeg.



Etter at vi ble hytteeiere er vi i større grad borte i helgene og da kjenner jeg at mandager på hjemmekontor er veldig deilig. En litt rolig start på uken (og tid til å ta unna klesvasken).
Postet 07-02-22 kl 08:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Vi fikk landet sommerferietur i går kveld.

I dag er det dagskonferanse på zoom... Tror jeg meg må skrape fram strikketøyet.
Postet 07-02-22 kl 08:09 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulle vel vært på kontoret, men jeg er så kvalm og lyd- og lyssky. Men foreløpig ikke vondt i hodet.
Postet 07-02-22 kl 08:30 av star star er aktiv nå
Gammel
God morgen, fremdeles på hjemmekontor; ikke helt i slaget selv, men kunne vært verre. Lys morgen og to covid unger som sover.
Postet 07-02-22 kl 08:31 av millact millact er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg er fortsatt sykemeldt, jeg har mest lyst til å dra på jobb, men kroppen er ikke enig i det, og iallfall ikke legen så jeg må nok være hjemme.

Jeg skal innom en eldre dame jeg pleier å hjelpe med nettbank og sånn. Og jeg tipper at jeg er helt ferdig etter det.
Postet 07-02-22 kl 08:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Pjusker på de som trenger det!

Jeg er på jobb, og har ny skjerm. Den gamle (5-6 år gammel) bare sluttet å virke på fredag, så ny ble bestilt prompte. Får vi den gamle til å virke igjen, vet jeg hvor den skal brukes.

Nå må jeg ha litt mer kaffe. Gammel og lojal kunde irriterer vettet av meg, så jeg må telle en stund før jeg kan svare høflig og - ikke minst - imøtekommende. Akkurat nå har jeg lyst til å be han ryke og reise.
Postet 07-02-22 kl 08:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg er på kontoret, det satt langt inne en mandagsmorgen! Men nesten hele teamet er på plass for første gang på gudene vet, så det er veldig hyggelig. Resten av lokalene er ganske tomme, så det er ikke akkurat back to normal.

God bedring til de som trenger det.
Postet 07-02-22 kl 08:58 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er på kontorkontor, for andre gang i år, og med utsikter til en direkte pre-pandemisk ukeplan (møter, lunsjavtaler, representasjonsmiddag, sosiale sammenkomster). Jeg måtte holde på tiltakene og avstanden litt ekstra pga postoperativ mann (og en utrolig viktig deadline på onsdag), men nå har jeg bestemt meg for å la det stå til.
Postet 07-02-22 kl 09:02 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Sykemelding uke 2. Jeg er i god form, men blir fort sliten. Hadde helt klart ikke greid å ha timene mine, men skal delta på noen digitale møter og få unna litt vurderinger og planlegging. Får diskutere med leder mot slutten av uka hvor mange prosent jobbing det utgjør.
Postet 07-02-22 kl 09:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg prøver meg på halv jobb etter noen ukers sykemelding. Det går sånn passe. Fint å ha hjernen opptatt med noe annet.
Postet 07-02-22 kl 10:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg holder meg på hjemmekontor til meteren er fjernet, i hvertfall. Er ikke folk der uansett.

Har startet mandagen og uka med kondis- og styrketrening, samt frisk luft med bikkja, så det kunne ha vært værre. Kaffe har jeg drukket og.
Postet 07-02-22 kl 10:40 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Har fått løpt gode intervaller på mølle. Hjemmekontor i dag - fysiske heldagsmøter tirsdag og onsdag. Det vil si delvis fysiske - mange på kontoret 'mitt', men også mange på Teams. Spent på hvordan det vil fungere...

Snart lunsj med venninne. Koselig
Postet 07-02-22 kl 10:45 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er på kontoret og noenlunde motivert for å få unna litt greier på gjørelista. Innledet dagen med å miste en hest (!!) på utsiden av luftegården i stedet for innsiden av luftegården, men etter en liten runde med lykkelig "jeg er friiii som fuuuuglen"-hoppsasa og påfølgende forhandlinger ble de 900 kiloene svær gamp som jeg bare kunne drømme om å holde igjen i manen, enig om at det tross alt var på innsiden av gjerdene maten hennes lå, så det var kanskje greit å gå inn lell.

Jaja. Og nå - excel.
Postet 07-02-22 kl 11:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har nedtelling til torsdag – da skal jeg prøve ei forsiktig intervalløkt på mølle og kjenne hva magen og kroppen generelt sier til det.
Postet 07-02-22 kl 12:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
av gampen til Maverick.
Postet 07-02-22 kl 13:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor her og. Det blir uvant å begynne å dra på kontoret igjen, sånn ofte liksom, jeg er blitt så treig om morran.
Postet 07-02-22 kl 13:55 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no