Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 08-12-22 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
God morgen, snart helg. I dag er det grøtfest med fagforeningen og styremøte etterpå; lite jobb med andre ord.

Tror vi må få bakt noe i kveld, kanskje serinakaker.
Postet 08-12-22 kl 08:08 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! I dag er jeg syk. Kraftig forkjøla og fryser/svetter om hverandre. Så dagen tilbringes under dyna.
Postet 08-12-22 kl 08:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
I dag snør det lett. Flere burde nok latt bilen stå i dag. Å luske framover i under halve fartsgrensa på grei vei syns jeg er litt drøyt.
En har kjøretime og en har tentamen. Jeg har ørten ting å gjøre.
Postet 08-12-22 kl 09:16 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Morn. På jobb, ordretørke. Jeg er urolig for jobblivet neste år, kjenner jeg. Men det har jeg vært hvert år, bortsett fra i fjor.

Vel, ut i produksjonen med seg. Mustn't grumble.
Postet 08-12-22 kl 09:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Blånn.

Det er snø i Bergen. Jeg er på kontoret etter en kald tur ute.
Postet 08-12-22 kl 09:22 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontor foreløpig, men fra kl. 10.00 av så skal vi ha teambuilding, så jeg må snart avgårde. Siden datteren min skal kjøre meg, så venter vi til trafikken har lagt seg. Hun har et førerkort som er en uke gammelt, og vi har fått det første snøfallet.....
Postet 08-12-22 kl 09:25 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

God bedring Blånn

Våknet til et tynt lag med snø. Særdeles upraktisk da vi ikke har fått vinterdekk på BMW'en enda (venter på leveranse). Så det blir en bil på tre sjåfører i dag. Heldigvis hadde jeg planlagt hjemmekontor uansett, så ikke så farlig for meg. Får se hvordan det går å løpe senere da.....

Ellers skal vi ut og feire arvingens 19-årsdag på etterskudd i kveld
Postet 08-12-22 kl 09:30 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Det har snødd. Tipper det er mange glade unger på jobb i dag. Må berre kle meg godt for det blir nok mange timar ute i. Eg har sendt avgårde ei på skulen. Litt morsomt, på mandag ba jenta om nok ein gong å bli testa for dysleksi. Onsdagsmorgon blir logostest gjennomført, på ettermiddagen får eg telefon frå vedkommande som tok testen på ho. Jenta var blant dei mest soleklare dyslektikarar ho har hatt inne. Det tok berre 10 år. Så no kjem i alle fall litt ting på plass, siste halvdel av 10.klasse.
Postet 08-12-22 kl 09:31 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Her har snødd og snødd og snødd. Stakkars lille pelsvennen sto bom fast i den djupe snøen.

Eg sksl til byen på behandling i dag. Ser middels fram til å grave fram bil.
Postet 08-12-22 kl 09:48 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har det som Blånn. Dagen skal tilbringes under dyna. Feber og verk i hele kroppen, men negativ koronatest.
Postet 08-12-22 kl 09:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret. Skal straks i et møte, deretter skal jeg kjøre til nærmeste by med eldstemann som skal få nye glass i brillene sine, og på kontroll til kjeveortopeden.
Postet 08-12-22 kl 10:16 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God bedring til alle syke.
Postet 08-12-22 kl 10:17 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
God bedring til Blånn og Tjorven.

Det har snødd noe enormt og jeg har gravd frem bilen som var grundig innbrøyta, bevæpnet med langkost, barkespade og en snøskuffe fra 1. verdenskrig. Og det hele foregikk uten hosteanfall, så jeg er mye bedre nå.
Postet 08-12-22 kl 10:25 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle syke. Min forkjølelse er bedre, men måtte ta paracet da jeg kom til jobb. Har ikke tid til å være hjemme, skal snart ha ferie og må lære opp min nye kollega så hun har en ørliten sjanse til å klare seg.
Postet 08-12-22 kl 10:29 av millact millact er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
God bedring til dere syke.

Nå er jeg spent om vi kommer til å ligge langflate alle sammen etterhvert. Flere syke.
Postet 08-12-22 kl 10:32 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Her har vi også fått litt plutselig snø, som de sa på radioen. Det var ikke meldt så seint som i går, så det var litt pussig. Mye rar kjøring til jobb i dag, jeg måtte bråbremse to ganger selv om jeg holdt god avstand.

Morgenkaffepausene blir lengre og lengre her. Jeg tror det er veldig mange som gleder seg til fri og ferie. Jeg har egentlig alt for mye som skal være ferdig, men surrer rundt meg selv og er ineffektiv.

Strikkeprosjektet mitt blir aldri ferdig! Jeg er ferdig med mønsteret, men fordi jeg strikker stramt har jeg ikke full lengde, så jeg må legge på litt til. Jeg som gikk opp en pinnestørrelse og alt ting.
Postet 08-12-22 kl 10:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God bedring til Blånn og Tjorven!

Her kom julesnøen til Bergen, endelig. Det blir så lyst og fint ute da.
Postet 08-12-22 kl 11:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Vinteren kom brått og brutalt til Trondheim i går med et voldsomt snøfall på ettermiddagen og tilhørende trafikk-kaos og snømåking. I dag er det skikkelig vinteridyll ute med masse snø i trærne, frost og klarvær

Ganske rolig på jobb for tiden heldigvis. Planen i ettermiddag er å bake havrekjeks. Feriedag i morgen, så jeg kjenner litt på helgefølelse
Postet 08-12-22 kl 11:29 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Heilt tulent mykje snø her også. Stakkars lille hunden vår er litt kort i lortfallet, så han sleit når han skulle ut i hagen. No har eg måka ei racerbane til han, så han kan ta seg nokre rundar når han vil. (Berre at han vil ikkje akkurat det da. Alt ser jo annleis ut når det er nedsnødd, så det er ganske mykje som må kjeftast på. Føler igrunn han er litt nedsnødd hunden også i slike samanhengar. )
Postet 08-12-22 kl 19:31 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no