Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 16-11-22 kl 07:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Halvveis i uka, folkens! Hang in there. Trøtt, vindfullt, men opplett .
Postet 16-11-22 kl 08:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Her blåser det som fy. Gjør klar en presentasjon, mens jeg psyker meg opp til å gå tur med hunden. Så styrketrening og deretter jobb, samt være med arvingen på sprangtrening. I kveld blir det å se på håndballkamp samt gjør klar en kundedemo til i morgen.
Postet 16-11-22 kl 08:36 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en litt roligere morgen før behandling, det gjør seg. Vi kjøpte ny lampe i går og nå sitter jeg henført og nyter den. (men herlighet, så dyrt det har blitt med lys! ).
Postet 16-11-22 kl 08:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Må få gjort noe med den ryggen min snart. Et eller annet på venstresiden er plagsomt.
Postet 16-11-22 kl 09:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Her SNØR det! I forrige uke var det 18 varmegrader.
Postet 16-11-22 kl 09:19 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jepp, bor i samme område som løve70, og kan bekrefte, at her blåser det stikker og strå.

Har vært oppe lenge, kjørte mannen til flyplassen før 06.00, men la meg tidlig og har sovet godt, så det går bra.

Hjemmekontor i dag.
Postet 16-11-22 kl 09:20 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Input: WHAT? Bare yr hos meg.
Postet 16-11-22 kl 09:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Det er helt sant. Ikke noe som legger seg riktignok, men det er EKTE snø, som 2-åringen sa i morges. Vi er jo ganske vant med at det er mye mer snø her oppe enn nede hos deg, Blånn.
Postet 16-11-22 kl 09:37 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det var snø i lufta (og på frontruta på naboens bil) da jeg gikk hjemmefra, men det var gått over til yr da jeg kom til byen.
Postet 16-11-22 kl 09:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Pleier å være litt inni kroken hos oss også.

Jeg har kommet meg på jobb. Akkurat nå kjennes det ut som smertestillende ikke har så mye effekt. Naprapattime kl. 10. Det har jeg aldri prøvd før, så det blir spennende. Fikk sove en del i natt, heldigvis.
Postet 16-11-22 kl 09:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Snø. :misunnelig:
Det kan vi nok se lenge etter i Bergen. Men, vi har opplett og fint vær selv om det blåser en del, så jeg skal ikke klage så alt for mye.


Kontorkontor i dag. Veldig mange som er borte, så jeg har en god plass i et ganske stille landskap.
Postet 16-11-22 kl 09:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det snødde her også, store fnugg som smeltet med engang de traff bakken. Det er så crazy mørkt på kveldsturen med vovsen, så jeg heier på litt snø nå.

Hjemmekontor med vondt i halsen og sår tunge. Den her forkjølelsen slipper aldri taket. Blæh!
Postet 16-11-22 kl 09:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
God morgen, blåser mye her i sør. Mamma skal fly fra Flesland til Kjevik i dag, satser på at flyet kan både lette og lande. Men det er lenge siden vi har hatt så mye vind.

Nok en søvnløs natt for meg, så nå har jeg sendt mld til fastlegen og bedt ham sende gynekologhenvisning for å se om noe kan gjøres. Jeg tror jo det skyldes overgangsalder, men ikke godt å si.
Postet 16-11-22 kl 10:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er ikke snø her heller, selv om luftlinja fra Input til meg ikke er så himla lang. Men jeg bor nok ikke like høyt over havet. Det er skikkelig kaldt da.

Jeg har gjemmekontor i dag også. Jeg gjemmer meg helt reelt. Jeg må "produsere", så jeg har fått lov av sjefen å skru på fraværsassistent på e-posten og ikke gå i møter. Det er litt rart og litt godt på en gang.

I kveld skal jeg trene med kjentfolk, og det er stas. Hun er litt sterkere enn meg, så da har jeg litt å strekke meg etter.
Postet 16-11-22 kl 10:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det var snø i lufta for noen sekunder siden. Forsvant like fort som de dukket opp.
Postet 16-11-22 kl 10:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har startet dagen med yoga, det er stas altså. Skal ha bil på EU-kontroll i dag, håper det går bedre enn med den som endte med skroting.
Postet 16-11-22 kl 11:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Buhu! Jeg er syhyyyk! Proppet av Ibux/paracet, innom jobben for å hente PC så jeg kan jobbe fra sykesofa. For mye på gang til at jeg ikke kan følge med en dag.

(Så kan jeg kjefte på meg selv litt for å ville skille jobb- og hjemmeliv så mye at jeg må ha med utstyr fra jobb for å jobbe hjemme ...)
Postet 16-11-22 kl 11:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God bedring Eia.

Har også en syk i hus, eldstesønnen ligger strekk ut.
Postet 16-11-22 kl 11:31 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Eia: er det en ting jeg har lært av pandemien, så er det å alltid ha tilgang på alt jeg trenger både på jobb og hjemme. Vi fikk ekstra skjermer til hjemmekontoret like etter pandemioppstart. Jeg håper inderlig at vi aldri må levere den tilbake. PC bæres frem og tilbake hver eneste dag.
Postet 16-11-22 kl 11:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her blåser det også helt vilt og jeg som snart skal på ei ferge kjenner at jeg gruer litt for det.
Postet 16-11-22 kl 12:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fergeturen gikk greit, men det huska fælt! Det var ikke gøy å kjøre over den lange brua der det stod advarselsskilt om sterk vind heller. Jeg er virkelig ikke bygget for vestlandet.
Postet 16-11-22 kl 15:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gyngete fergetur er pyton, Nenne. Eg har opplevd å ligge to timar midtfjords fordi det ikke lot seg gjøre å legge til kai i uveret. Eg var rimeleg kald og sjøsjuk etterkvart. Fytti.

Vind og strålande sol her i dag. Eg var på behandling og hadde tenkt å gå ei runde langs Skateflua i sola etterpå, men denne koronaen har nok gjort noko med energinivået. Det vart nokre timar i halvsøvne på sofaen i staden.
Postet 16-11-22 kl 17:14 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her blåser det så inn i hampen. Så langt har 5 tre rundt meg gått i bakken. Ikkje noko gøy. Ekkelt no når det er blitt mørkt ute og ein ikkje ser kva som skjer. Hadde meg nokre artige gåturar i dag, til og frå buss og jobb. Er uten bil så eg må finne busser, dei går av ein eller annan teit grunn ikkje når eg trenger at dei går
Postet 16-11-22 kl 18:48 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no