Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 28-10-22 kl 07:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen. Både mammografi og rotfylling i dag, så det kunne vært en bedre fredag, men, men. Helg blir det uansett.
Postet 28-10-22 kl 08:08 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Lykke til Sissel!

Legetime på meg i dag, ellers trening, jobb, samt pakking til jobbreise.
Postet 28-10-22 kl 08:28 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fredag! Å Gud bedre så trøtt……, planen er å holde ut i våken tilstand på jobb, skysse ungdom avgårde på helgetur og deretter prøve å overleve en 60 min løpetime på senteret. Deretter parkering i godstolen med taco, sjokolade og pespismax i magen, og kanskje noen omganger strikking på strikkejakken jeg holder på med.
Postet 28-10-22 kl 09:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Siste dag i fjellheimen for min del. Jeg har altså spist rotekte tradisjonsmat hver eneste dag. Det er både godt og enkelt, men så smaker det sikkert helt supert med taco eller noe mer tradisjonell moderne helgemat i kveld.

Lykke til Sissel, det høres ut som litt av en fredag.
Postet 28-10-22 kl 09:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Straks på vei ut døra.
Postet 28-10-22 kl 09:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Trøtt og veldig klar for helg. Men først jobb og så fest på jobben i kveld.
Postet 28-10-22 kl 09:22 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Hjemmekontor!

Seriøst, jeg har ikke hatt hjemmekontor siden jeg var i karantene. Så deilig å være hjemme mens ungene står opp og gjør seg klar for skole.

Dagen blir kort, da. Utviklingssamtale med 10. klassingen kl 10. Etter det bærer det av gårde til Göteborg for å hjelpe min spesielt gode venninne med flytting. Blir godt å bidra litt praktisk - hun ble enke tidligere i år, og jeg har bare sett henne et par ganger etter det.
Postet 28-10-22 kl 09:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret. Akkurat bestilt meg legetime, spent på når jeg får det. Det er uansett ikke noe som haster, men de har liksom sånn time på dagen som de ikke skjønner fungerer så bra.
Postet 28-10-22 kl 09:24 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Autsj. Lykke til i dag, Sissel!

Jeg må hjemom midt på dagen i dag for å skysse minstemann avgårde på fotballtur.
Deretter jobbe litt til, hive inn på litt mat til meg og eldstemann før jeg setter kursen mot fjellheimen og hytta.
Postet 28-10-22 kl 09:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, Sissel - det blir en ekstra velfortjente helg på deg.

Vi skal ha lønningspils i dag, så jeg er forhåpentligvis i strålende humør når mannen plukker meg opp for å kjøre ut på landstedet med en tilhenger full av møbler.
Postet 28-10-22 kl 09:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det blir deilig med fredag. Ungdommen og jeg er alene hjemme i helga, så jeg tror sjokolade-og-Netflix-faktoren blir høy. Jeg må jobbe litt også, men det tar jeg når hun sover på formiddagen.
Postet 28-10-22 kl 09:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Lykke til, Sissel - ja, da blir det nok ekstra godt med helg.

Jeg er også klar for helg. Har litt for mange ting jeg ønsker å få ut av den, så fallhøyden er stor
Postet 28-10-22 kl 09:46 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er glad det er fredag. Skulle treffe ei venninne etter jobb i dag, men hun er syk. I helgen skal jeg på seminar med korpset. Spennende.
Postet 28-10-22 kl 09:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Nok en kreisi arbeidsdag før helga setter inn. Jeg skal besøke studentbarnet, det blir stas!
Postet 28-10-22 kl 10:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Ser slutten på vill uke. Ikke at jeg er i nærheten av a jour, men det er noe med helga likevel.
Postet 28-10-22 kl 10:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Jeg har klart å få booket plass til julebord for 120 mann, fått veldig positivt lønnsvedtak og dette er siste dagen på jobb før jeg skal avspasere en uke, på mandag sitter jeg på flyet til Spania.
Postet 28-10-22 kl 10:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God tur Frøy, det er deg vel unt.

Jeg er ferdig med mammografi, så da er det bare rotfylling igjen etterhvert.
Postet 28-10-22 kl 10:49 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Kort arbeidsdag på meg før jeg drar til Bergen for å besøke student-døtrene Gleder meg veldig!!

Sånn passe sliten, vettskremt og samtidig glad etter å ha takket ja til tilbud om ny jobb denne uka og levert oppsigelse her jeg jobber i dag. Har hatt samme jobb i (altfor) mange år, så det er både spennende og skummelt å ta fatt på et nytt kapittel
Postet 28-10-22 kl 11:05 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sissel: Det var ikke favorittdagen, nei. Ekstra deilig med helg når det er over.

Jeg kjenner på en vanvittig lettelse. Det har vært altfor mye å gjøre på jobb etter sommeren. Men i dag fikk jeg av gårde en leveranse som ikke egentlig har frist før på mandag. Det var vanvittig deilig. Jeg har faktisk enda en leveranse på mandag, men jeg er rolig på den også. Normalt sett har jeg 4-5 leveranser i denne størrelsesorden på et år, så det er ganske vanvittig at jeg nå har hatt 3 stykker bare i oktober.
Postet 28-10-22 kl 12:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no