Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 29-03-22 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
Våkna til 15 cm snø. Vil ikke. VIL IKKE!
Postet 29-03-22 kl 08:09 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
-4 her. Kaldt å sykle, ja. :brr:
Postet 29-03-22 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Vi er ferdig med vinteren nå syns jeg.
Egentlig så kan det komme litt mildvær og regn nå.

I dag må vi fikse pass til eldstemann.
Postet 29-03-22 kl 08:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Kaldt her og. Ikke frost, men ikke langt fra... Er gansk så klar for vår.

Ny crazy jobbdag. Tror jeg har 4 forskjellige kundemøter - fra Australia, til Libya til Sør Amerika.....
Postet 29-03-22 kl 09:06 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Bare innom for å sjekke om arbeidslysten min har gjemt seg i en krok her inne?
Postet 29-03-22 kl 09:41 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Frost her, men deilig ute på morgenrunden likevel. Jeg brukte lue. Nå er det litt jobbing hjemme før kontor etter lunsj. Jeg satser på at jobbdagen blir bedre enn i går, det skal strengt tatt ikke særlig mye til.
Postet 29-03-22 kl 09:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kaldt her også. Gruer meg til å gå til jobb, men er vel bare å hive seg rundt - har fått unna litt kontorarbeid som var best å gjøre hjemme, men må rekke diverse kopiering m.m. til timene etter lønsj.
Postet 29-03-22 kl 10:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sykedag her, en med influensa, en med oppkast og en som trenger hvile, og en haug bekymringer. Men, på den positive siden, jeg har sovet.
Postet 29-03-22 kl 10:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det pleier alltid å komme en skikkelig dunge med snø en dag i mars - og jeg hater den dagen hvert år - men i år ser vi faktisk ut til å ha sluppet unna. Vi har ikke hatt noe særlig annen nedbør heller, og jeg begynner å lure på om vi faktisk trenger litt regn?

Ellers fikk jeg landa en veldig viktig sak på jobb i går, så i dag og i morgen må jeg skrive som en tulling for å dokumentere alt det vi nå har blitt enige om. :svosj:
Postet 29-03-22 kl 10:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det kom et bittelite snødryss her i går ettermiddag, men det ble borte før kuldegradene kom tilbake i natt.

Mannen stakk bort og hentet hurtigtest til meg i morges, og det var visst lurt siden den viste seg å være positiv.
Postet 29-03-22 kl 10:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har endelig fått pristilbud på oppussing av stue/kjøkken/gang. Det blir sykt dyrt. Jeg har veldig, veldig lyst, men er usikker på om jeg bør gjøre det selv om jeg har pengene. Det står og faller egentlig på et konkret spørsmål om et punkt jeg ikke fant i tilbudet. Hvis det må legges på toppen, tror jeg ikke det blir noe av. Håper på raskt svar på det!
Postet 29-03-22 kl 10:16 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Begynte på hjemmekontor og møte angående et av barna. Straks på vei til kontoret og flere møter.
Postet 29-03-22 kl 10:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ah, ferdig med dagens første hektiske aktivitet. Nå er det bare rydding og gjenfinning av kontoret og arbeidslysten som gjenstår.
Postet 29-03-22 kl 11:23 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter på kontoret og fryser.
Rekker ikke set jeg skal og usikker på om de forventer mer. Oplæring altså som kommer påtoppen ig de er så himla opptatt. Egentlig delvis sykemeldt.
Postet 29-03-22 kl 13:07 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no