Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 21-03-22 kl 09:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Mornings! Endelig mandag.

Jeg har hjemmekontor fordi jeg (igjen!) skal gå med blodtrykksregistrering. Det er ikke aktuelt å gå med høy during på jobb. Mulig det blir lunsj i hagen, i går varmet sola skikkelig!
Postet 21-03-22 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er vår.

I kveld skal jeg jobbe på toppseriekamp. Jeg synes altså at det er HELT FANTASTISK at jeg kan gjøre "normale" ting igjen. Selv om det innebærer å stå ute i kulda og jobbe gratis.

Ting går rett og slett veldig bra for tiden. Jeg stortrives på jobben selv om jeg ser at det er veldig mye å gjøre de kommende to ukene.
Postet 21-03-22 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Mandag hele dagen.
Solen skinner ute, hjemmekontor og har syk jentunge med feber, hoste, hodepine og negativ test.
Postet 21-03-22 kl 10:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen!
Jeg bråvåknet i dag av at huset ristet og knaket. Det viste seg at det var jordskjelv. Fascinerende og litt skummelt.
Postet 21-03-22 kl 10:09 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært i dårlig form hele helga, men fortsatt negative tester så det var vel bare en vanlig forkjølelse. Bedre nå, men har hjemmekontor siden jeg ikke har undervisning. Sykt mye vurderingsarbeid som må gjøres i dag siden jeg har gjort nada i helga.
Postet 21-03-22 kl 10:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Fin, men travel helg med diverse idrettsarrangement, 40-årsdag og familiemiddag. Nå er jeg bare sliten og litt nedstemt uten at jeg helt skjønner hvorfor. Men det kjennes greit å si det til dere.
Postet 21-03-22 kl 10:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Brukt opp energien, tink?
Jeg har hatt en fantastisk helg med foreningen for hjertesykebarn. Jeg kjenner også på en liten nedstemthet som henger litt i, etter at jeg på fredag skjønte at indeksregulering av hyttebygging fra 2021 til 2022, ikke bare er på 3-4%, men 18-20%..
Postet 21-03-22 kl 10:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har løst opp i en vanskelig jobbfloke som har plaget meg en stund. Det er krevende å kun være tilstede på halvtid i en jobb som involverer mennesker. Nå føler jeg meg mye bedre og kan forhåpentligvis konsentrere meg litt om andre oppgaver. Og hvile.
Postet 21-03-22 kl 12:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Så herlig Blondie.
Jeg skal straks i møte for å forsøke å bremse et hurtigtog som går alt for fort. Jeg krysser fingrene for at jeg og sjefen klarer å finne nødbremsen, men det er avhengig av at de vi skal i møte med straks skjønner at det de holder på med er et problem.
Postet 21-03-22 kl 12:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har for mye å gjøre. Alt for mye å gjøre. :svett:

Samtidig er det fint vær og jeg har lyst til å bare jobbe en vanlig dag sånn at jeg kan være i hagen i ettermiddag. Og jeg skal ting på ettermiddagen både tirsdag og onsdag. :sutrer:
Postet 21-03-22 kl 12:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Penger igjen på skatten.
Postet 21-03-22 kl 13:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Toget lot seg ikke stoppe, jeg er i gi F. modus og kommer ikke til å engasjere meg mer i denne saken tror jeg.
Postet 21-03-22 kl 13:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det er mer enn våre kunder får, Mex.

Jeg er stressa over noe jeg ikke trenger å være stressa for. Men siden jeg sitter på siste ledd så er det meg de maser på. De kunne sendt meg dette på onsdag. Men får det i dag med frist i dag. Og det er ikke jeg som skal gjøre der.
Postet 21-03-22 kl 14:25 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no