Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 25-02-22 kl 09:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Fredag, på jobb - og har kaffe.

Hjemme alene i helgen for å skrive søknad for frivilligjobben mens resten av familien er på hytta i skogen. Litt deilig med huset alene, synes nå jeg. Skal nok få tid til å kose meg med litt egen-egentid også.
Postet 25-02-22 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Eldstemann er gått på skolen. Minstemann sover, han er permittert pga fravær blant de ansatte. Usikker på om han hadde vært på skolen, han har hatt covid og er ikke helt i form.
Postet 25-02-22 kl 09:10 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Hjemmekontor og produkteierkurs del 2.
Postet 25-02-22 kl 09:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kontorkontor, masse å gjøre og god stemning.

Lillesøster er på hyttetur, så mannen og jeg er alene hjemme i helgen. Det kan også bli helt fint.
Postet 25-02-22 kl 09:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Dag 4 med covid, og jeg tror jeg er litt bedre. Mulig det er ønsketenkning, men men. Vi satser i alle fall på å dra på vinterferie til fjellboligen i dag, jeg kan like godt sløve der som her.

Snill venninnekollega sendte meg morgenlevering i dag, håper bare matlysten kommer i løpet av formiddagen.
Postet 25-02-22 kl 09:44 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Siste dag før vinterferie. Har masse vurderingsarbeid å kose meg med neste uke, men først skal jeg til Oslo i helga og kose meg med ungene. Reiser 14.45, og har skikkelig reisefeber.
Postet 25-02-22 kl 09:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Pakke med garn på trappen i dag tidlig gjør jo at denne helgen har stort potensiale til å bli bra.

Her skal jentungen på hyttetur i helgen, guttungen skal skru på biler er rart hvor annerledes helger med store barn enn med små.
Postet 25-02-22 kl 09:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har forsovet oss og er straks på vei ut døra.
Postet 25-02-22 kl 10:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så koselig, stompa! Eg er så glad i Oslo, og må snart ta ein liten overnattingstur med jentungen.
Litt dårligare form i dag igjen. Tok det kanskje litt vel langt aktivitetsmessig i går, og skal berre ta det rolig i dag, trur eg.
Postet 25-02-22 kl 10:29 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg ligger i en hotellseng i Gøteborg (frokost har vi spist allerede). Det er skikkelig luksus og utrolig deilig å ha «reise bort»-ferie igjen. Plan for dagen er å gå skikkelig langt ig spise god mat.
Postet 25-02-22 kl 10:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Utrolig hvor mye piggere man er når O2 metningen er nærmere 100 enn 90. Fredag.
Postet 25-02-22 kl 10:57 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Samme her, Thorven. Minus frokosten, men den haster det ikke med for b-mennesker.

Vi er i Salzburg, og skal ut og gå. Og finne masse god mat og kaffe mellom attraksjonene.
Postet 25-02-22 kl 10:59 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God fredag. Jeg har frest litt fra meg. Og er snart klar for vinterferie i vinterland. Krysser fingrene for at vi kommer oss over fjellet uten for mye kø, blæst og kollonne...
Postet 25-02-22 kl 11:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kos dere masse med ferier, både i hytter og hoteller og andre steder.

Her er det ingen store planer for dagen annet enn et rapportutkast som MÅ være ferdig før jeg tar helg. I helga står rydding i noen glemte pappesker på planen og ellers bare strikking og klesvask, så det blir god tid til å slappe av.
Postet 25-02-22 kl 11:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fortsatt covidutslått på sofan, så ingen spenstige planer for helgen. Heldigvis mange som har ferie, så ingen møter og lite Mail som haster.
Postet 25-02-22 kl 11:44 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Har trent, nå jobbe litt før jeg pakker og setter kursen mot flyplassen. Blir en lang reise hjem (Houston-Atlanta-Amsterdam-Stavanger).
Postet 25-02-22 kl 14:46 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Nå må denne arbeidsdagen snart ta slutt kjenner jeg. Dette er dagen hvor jeg blir sur på alt og alle, ikke noe kjekk å være rundt i dag med andre ord. Men det er alle andre som er dumme og ikke jeg.
Postet 25-02-22 kl 14:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter på flyplassen og blomstrer. I dag er det her skottene er. De er heldigvis mer edru/mindre fullei dag. Og blide er de også.
Postet 25-02-22 kl 15:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Kos dere med ferie dere som har det. Vinterferien for meg har bestått av 10-12 timers arbeidsdager og jeg skal jobbe i helgen også. KJekt når systemet er oppe igjen...
Postet 25-02-22 kl 17:37 av Mams Mams er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no