Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 29-01-24 kl 05:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Sitter og hører på vinden og gruer meg til å forlate huset. I dag er flere skoler i distriktet stengt på forhånd/planlagt pga været, og det kan jeg ikke huske har skjedd før. Ikke byskoler riktignok, men det sier litt om hva vi har i vente utover dagen og kvelden ...
Postet 29-01-24 kl 07:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

Krysser fingrene for at uværet ikke blir så ille som varslet Stompa.

Jeg er på kontoret for en av ukas 2 kontordager. Neste gang blir på torsdag, da skal vi ha intervjuer, så nesten hele dagen går til det.
Postet 29-01-24 kl 08:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Vi har hatt superkoselig familiehelg. Så, selv om jeg godt kunne tenkt meg litt mer fri, så er jeg blid og opplagt og klar til uken.

Starter med ett fredelig kontorkontor og så er det noen spennende møter senere i dag.
Postet 29-01-24 kl 08:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lykke til med denne dagen, stompa! Eg starter uka friskt med medarbeidersamtale med sjefen, og etter det er det vurderingar på ei perlelang rekke.
Postet 29-01-24 kl 08:29 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen hos gynekolog. Jeg forsøker å si til meg selv at det er helt uproblematisk, men det er egentlig ganske ubehagelig. Ja, ja ... nå er det unnagjort.

Men det var med livet som innsats at jeg kom meg dit. Bakgården vår lignet svært mye på en skøytebane med vann på, så det var helt usannsynlig glatt. Jeg hadde egentlig beregnet god tid til t-banen, men jeg rakk den med sekunders margin.
Postet 29-01-24 kl 09:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke akkurat gode kjøreforhold på småveier. Strålende vær, men bare vaskebrett og sånn "kuler".
Lege unnagjort, nå fysio.
Postet 29-01-24 kl 09:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På jobb, hører at det er blitt mye mer vind enn når jeg dro på jobb. Her har skolene hjemmeskole, men det spørs hvor mye skole det blir for det kommer vel an på om strømmen holder. Gikk akkurat her, men vi har aggregat så den kommer jo tilbake med en gang.
Postet 29-01-24 kl 09:52 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Morgon på Gran Canaria, for berre to dagar sidan visste eg ikkje at det ville vere måndagen min. Veldig rart.
Men!! I går fekk vi altså positive meldingar frå sjukehuset!! Vi held pusten og håpar så virkelig at den utviklinga fortsetter.
Postet 29-01-24 kl 10:20 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Syrinx: Jeg fikk med meg i en annen tråd at du måtte på reise, men nå forstår jeg hvorfor. Jeg håper inderlig at dette går fint, og at turen i etterkant kan føles litt "unødvendig".
Postet 29-01-24 kl 10:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Syrinx: Så godt med gode nyheter.
Postet 29-01-24 kl 11:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Gode nyheter er bra, Syrinx
Postet 29-01-24 kl 12:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Syrinx.

Hjemme igjen. Stopp på senteret og fikk gjort masse småting.
Postet 29-01-24 kl 12:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Takk, alle. Kritisk, men stabilt på sjukehuset. Vi held pusten, men stemninga er flokken er på stigande.
Postet 29-01-24 kl 16:28 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Men så fantastisk bra at dere fikk reist! Det er bedre for både kropp og sjel å være i nærheten. Krysser alt jeg har for videre positiv utvikling!
Postet 29-01-24 kl 16:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ja, det er så bra, ikkje minst for pappa. Han hadde nokre jævlige dagar då han sto åleine i det.

Og så har eg formidla dei orda eg har prøvd å fokusere på sjølv i det eg står i ellers i livet. Det går an å ha det fint sjølv om ein ikkje har det bra. Etter kvart blir det nok både basseng- og strandliv.
Postet 29-01-24 kl 18:18 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hilsen fra Gran Canaria her også. Vi kom hit under helt udramatiske omstendigheter da og bare henger og koser oss med sol og varme. Og is.
Postet 29-01-24 kl 18:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Is!! Eg har også ete is! Det er jo umogleg å motstå.

Kor på øya er du, Nenne? (Eg skal ikkje stalke deg, altså.)
Postet 29-01-24 kl 18:56 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Sør, på en liten plass som heter Patalavaca, i Mogán kommune.
Postet 29-01-24 kl 22:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Høyrast deilig ut med ein liten plass. Sikkert "litt" meir sjarmerande enn full kok i Puerto Rico. Og Mogán er nydelig, da.
Postet 29-01-24 kl 23:27 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no