Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 29-12-20 kl 07:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
God morgen, i dag fra hjemmekontoret. Like greit å ikke skulle ut helt enda, det er nok av snø og tåke. Men godt måkt, jeg lurer på om kanskje en av naboene har tatt en vedlikeholdsrunde med snøfreseren.
Postet 29-12-20 kl 10:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gåtur på planen i dag, og så må jeg nok handle litt. Rolige dager.
Postet 29-12-20 kl 10:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Mannen og jeg hadde restefest i hele går. Så i dag må nye forsyninger kjøpes inn. Men først en økt på hjemmekontoret før jeg har fri en uke til.
Postet 29-12-20 kl 10:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Stille i huset enda.
Tenkte ut å gå mens det var opphold, men det varte jo ikke lenge, begredelige greier.
Ikke mange planer idag, få luftet ungene litt kanskje?
Postet 29-12-20 kl 11:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg har startet dagen hos tannlegen. Mistet en del av en tann, så nå har jeg lagt på ny fylling.

Ellers, så blir det litt jobbing i dag, før vi skal på Mexicansk restaurant i kveld.
Postet 29-12-20 kl 11:48 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Negativ test på eldste, så hun har et ærend i butikk hun ønsker senere på dagen. Så må vi handle litt mat.
Postet 29-12-20 kl 12:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Vi sjal til hytten ved sjøen, det blir godt. Sist vi var det hadde det begynt å bli is på sjøen og det er så vakkert.
Postet 29-12-20 kl 12:52 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ingen planer i dag heller. Ble oppringt av smittesporing litt over kl. 10. Det utløste heldigvis ikke mer arbeid enn en sms-utveksling med ledergruppa og en telefonsamtale med rektor. Nå har jeg sortert strikkepinnene mine. Om noen i Osloområdet akutt trenger pinner er det bare å ta kontakt. Jeg har de fleste pinnestørrelser i de fleste varianter og mange eksemplarer av flere.
Postet 29-12-20 kl 13:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Jeg har testet et av årets beste kjøp: piggsko. 5 km på blankis i opp og nedoverbakke, og ikke antydning til å skli.
Postet 29-12-20 kl 14:41 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal spise middag hos faren min i dag. Og så har jeg vært flinkis og tatt opp igjen treningen. Yogaøkt unnagjort og jeg er i så elendig form at det er direkte pinlig.

Og så fikk vi oss en god latter - mann og datter er på forsiden av en reklame for kildesortering som er sendt ut til hele Oslo. Det er godt over 10 år siden bildet ble tatt. At datteren var blitt eldre er jo åpenlyst, men jaggu meg har det skjedd noe med mannen min også.
Postet 29-12-20 kl 15:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Vi er på hytte - snø, vakkert vintervær og straks take-out-pizza.

De yngste på 18 er ute og baser i snøen. Jeg leser bok og slipper å lage middag.
Postet 29-12-20 kl 19:06 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no