Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 01-10-20 kl 08:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Tidlig på jobb i dag. Med kaffe.
Postet 01-10-20 kl 08:44 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var akkurat litt sent oppe i går, hang på restaurant med servering og greier. Det var ikke så lurt for den fysiske formen, men det var glitrende for den psykiske! Så deilig det var å henge ute med folk rundt seg og ha få bekymringer i hodet.
Postet 01-10-20 kl 09:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres deilig ut Blondie.

Jeg er på jobb. På et kontor. Med to skjermer og kontorstol og noen å spise lunsj med.

Og med alt for mye å gjøre.
Postet 01-10-20 kl 09:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Møtedag og tom for energi, snart høstferie. Det skal bli så stas.
Postet 01-10-20 kl 09:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Planen var kontoret i dag, men jeg fryser og har nok litt feber, så det blir hjemmekontor istedet
Postet 01-10-20 kl 09:55 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Siste dag med hjemmeskole på 7.klassingen. Det går utrolig godt å ha henne hjemme da så det blir litt tomt igjen i morgen.
Ellers så er det mye å henge fingrene i på jobb så jeg har egentlig ikke tid til å sitte her.
Postet 01-10-20 kl 09:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
På jobb, er på tredje kaffekopp allerede og det er lite å gjøre.
Postet 01-10-20 kl 10:03 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor, skal snart til tannlege med eldste.

Trøtt som bare det, fikk ikke sove i natt for jeg var så dum å spiste rett før jeg la meg. Det ga meg hjertebank og en kropp i opprør.
Postet 01-10-20 kl 10:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har blitt ei skikkelig kaffekjerring i det siste. Det er så digg å drikke kopp etter kopp om morgenen.

Ny hyttedag her. Det er adskillig mye mindre regn enn det langtidsvarselet spådde, så selv om vi gjerne skulle hatt sol og blå himmel, så er det helt ok turvær. Og ikke minst perfekt vær for å kose seg inne på hytta.
Postet 01-10-20 kl 10:11 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Høstferie i to dager, det skal bli godt å slappe litt av. Planen i dag er en bytur og skaffe eldstemann nytt pass. Det gikk ut i sommer, men siden vi ikke kunne reise noen plasser var det ikke hast å fornye. Nå trenger vi det for å få bankid.
Postet 01-10-20 kl 10:12 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor her også i dag, har blitt sørpe forkjøla. Det blir nok ikke den mest effektive arbeidsdagen, men noe får jeg i hvert fall gjort.
Postet 01-10-20 kl 10:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har sovet
Fri idag, og bare en dag med bra planer.
Postet 01-10-20 kl 10:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag.

Kontordag i dag. Skal snart hente storebror og få han til tannlege.
Kappeprøving i ettermiddag.
Postet 01-10-20 kl 11:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har så behov for å snakke om at Jan Bøhler går til Senterpartiet!
Postet 01-10-20 kl 11:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Både Jan Bøhler og Geir Lippestad.
Postet 01-10-20 kl 12:04 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Lippestad går vel til Sentrum, et nystartet parti for vonbråtne KrF-ere?
Postet 01-10-20 kl 12:14 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ja, hvilke sjanser har Sentrum mon tro?
Postet 01-10-20 kl 12:17 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jan Bøhler har tydeligvis allermest lyst til å sitte på Stortinget.
Postet 01-10-20 kl 12:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det blir trangt i sentrum, i alle fall. En konsekvens kan jo være at verken KrF eller Sentrum kommer over sperregrensa. Det er ikke så lett å starte nye partier tross alt.
Postet 01-10-20 kl 12:37 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har mer forståelse for Lippestad, det nye Sentrum er ikke et så stort sprang, tross alt. Men ideologien til Senterpartiet?
Postet 01-10-20 kl 13:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
I følge Bøhler mener han at Senterpartiet er et sosialdemokratisk parti og han er sosialdemokrat. Slagsvold Vedum vil ikke svare på om Senterpartiet er sosialdemokratisk. Jeg tror Bøhler bare øyner sjansen for en ny periode på stortinget.
Postet 01-10-20 kl 13:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg tenkte som deg, Heilo, at de to fraksjonene nå vil "nulle hverandre ut". Når Krf splittes i en høyre-fraksjon og en venstre-fraksjon blir begge for små til å kommer over sperregrensa. Tror jeg.

Jeg er på hjemmekontor i dag fordi vi omsider skal få den nye peisovnen installert. Eller nå er den på plass da, utstillingsmodellen, for den ovnen vi bestilte i uke 26 som skulle komme i uke 36, er ennå ikke klar. Så nå har vi fått utstillingsmodellen og ekstradelen vi bestilte kommer når den kommer. De var greie i butikken da, som lot oss få denne. Det var jo ikke deres feil at fabrikken ikke leverer som avtalt.

Den nye ovnen er så fin!
Postet 01-10-20 kl 13:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Vi så Jan Bøhler og Trygve Vedum på kafé på Grorud i sommer, og tenkte et øyeblikk at han skulle bytte parti, men tenkte rett etterpå at de kan ikke ha konspirasjonsmøtene sine såååå åpenlyst. Men tydeligvis kan de det.

Mitt inntrykk av Bøhler er jo at han er en person som passer i SP. Han er en slags Oslo øst-versjon av Vedum egentlig.
Postet 01-10-20 kl 13:55 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Kos dere med Bøhler, sier jeg til Senterpartiet. Kanskje han kan begynne å lage bondesanger i stedet for Oslosanger? Også er det KJEMPEFINT at vi nå kan få oppmerksomhet rundt alle de andre fine representantene til Oslo Ap som også kommer fra Oslo øst og Groruddalen, nå som ikke han lenger kan påberope seg å være Den Eneste Ene Som Betyr Noe.
Postet 01-10-20 kl 13:59 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ja, det blir en FEST, tenker jeg.

Fortjener nesten en egen tråd, Bøhler, eller?
Postet 01-10-20 kl 15:32 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi hadde en fin Oslotur helt til vi fikk SMS fra skolen om at eldstemann måtte i karantene pga smittet medelev. Ungdommen er frisk som en fisk og mest skuffet over at det bare ble fem dager karantene og ikke ti. Han vil gjerne ha mer hjemmeskole.
Postet 01-10-20 kl 15:35 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no