Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 15-09-22 kl 07:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar

Torsdags-fredag. Har fri i morgen for å fikse litt oppe på hytta, så litt fredagsfølelse i dag.
Postet 15-09-22 kl 08:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde en ekstremt tøff dag på jobb i går og gråt flere ganger (heldigvis i møter med folk som har som jobb å tåle sånt). I går fikk jeg sortert en haug med tanker. Konklusjon: Hvis situasjonen på jobb ikke blir bedre, så må jeg aktivt begynne å lete etter en annen jobb. (På pluss-siden: nærmeste sjef er helt enig i at situasjonen er helt uholdbar.)

Nå skal jeg få meg kaffe og få unna noe jeg har gruet meg til lenge, men som ikke egentlig er så vanskelig når jeg bare er inne i det.
Postet 15-09-22 kl 09:04 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Så tøft, Tjorven! Det er ikke godt å grue seg til å gå på jobb.
Postet 15-09-22 kl 09:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tjorven! Høres ikke noe bra ut.


Jeg må begynne på dagens liste.
Snart..
Postet 15-09-22 kl 09:19 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tjorven.

Jeg hadde panikk i går over at jeg ikke har begynt på en innlevering som skal inn neste søndag. I et fag som er litt gresk og som jeg fikk inntrykk av at var en omfattende oppgave.
Vel, ikke fullt så panikk lenger etter å ha brukt 4 timer på den i går. Den var ikke så omfattende som jeg trodde. Eller kanskje jeg har misforstått noe.

I kveld er sesongen i gang.
Postet 15-09-22 kl 09:23 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Tjorven. Det høres tøft ut.
Postet 15-09-22 kl 09:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven. Sånn skal man ikke ha det.

Jeg er på jobb. Jeg er trett og småforkjølet og vurderte å jobbe hjemmefra. Men, huset mitt er fullt av mennesker som av ulike grunner ikke skal jobbe i formiddag, så det fungerer ikke. Så nå har jeg satt meg i stillesone og satser på å holde ut dagen. I pur optimisme har jeg også tatt med meg treningstøy, men vi får se om det blir tredemølle eller ikke.
Postet 15-09-22 kl 09:37 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Stor klem til Tjorven. Jeg har det litt lignende på jobb om dagen og det er helt klart tvingende nødvendig å gjøre noe. Fint du har sjef på lag!

Jeg har fått ungdommen på skolen og er selv på kontoret. Jeg tenker det er maks av hva jeg skal yte i dag.
Postet 15-09-22 kl 09:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Mannen min har vært på jobbreise siden søndag og skulle komme hjem seint i morgen kveld, men nå sendte han akkurat melding om at han kommer allerede i kveld. Det er veldig fint!

Stor klem til deg, Tjorven!
Postet 15-09-22 kl 10:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Oppdatert 15-09-22 kl 11:11 av Nenne
Gammel
Sissel sin avatar
Klem til Tjorven og Millact.

Hjemmekontor i dag, fortsatt travelt, men overkommelig heldigvis. Meldt mye vind og regn i dag, men akkurat nå er det et solgløtt.

Skal snart ut i lunchen og handle middag, og en tur på apoteket.
Postet 15-09-22 kl 10:56 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Tjorven. Så dritt. Mener å huske at dere er omorganisert nå nylig? Ble det sånn etter det? Å mistrives på jobb er virkelig drepen, man er jo der så mange timer og det er en så stor del av livet.

Jeg er alene på kontoret og angrer litt på at jeg ikke hadde hjemmekontor i dag. Er ekstremt lite effektiv....
Postet 15-09-22 kl 11:17 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg er på hyttekontoret, og ser ut på et hav som skifter karakter fra minutt til minutt.

Er her fordi elektriker skal fikse saker og ting, så startet dagen klokken 7 med en time jobb, så ut og grave grøft til elektrikeren i halvannen time, og så inn til jobb igjen. Elektrikeren er ca. 13 år, og da jeg akkurat tilbød ham en kopp kaffe så sa han "nei takk, jeg har ikke begynt å drikke kaffe enda!".
Postet 15-09-22 kl 12:30 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Omorganiseringen har mye av skylda for at det er så vanskelig nå. Jeg føler ikke at vi har blitt informert om de nye beslutningslinjene, men jeg får masse kjeft for å ikke følge dem. Jeg har tenkt at jeg skal fortsette å gjøre ting på gamlemåten inntil ny beskjed blir gitt, men det er visst FEIL, FEIL, FEIL. Og når jeg spør om hva som er riktig måte så får jeg svar jeg ikke skjønner/forstår.
Postet 15-09-22 kl 12:59 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Takk! Dette går sakte, han har et sterkt hjerte. Hjemom for å lage mitt middag til ungdommen og få en liten pause. Det er rart, men også fint å se et langt liv ebbe ut.
Postet 15-09-22 kl 16:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Uff, skjønner at det er tungt, Tjorven!
Postet 15-09-22 kl 17:47 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg spiser kake og feirer litt meg selv.
Postet 15-09-22 kl 18:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Feiring? Er det Fersken-dag? Gratulerer!
Postet 15-09-22 kl 18:46 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med Fersken-dagen.
Postet 15-09-22 kl 19:52 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Fersken.

Og sesongen var jo allerede i gang altså. Men første hjemme.
Postet 15-09-22 kl 20:40 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no