Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 02-10-22 kl 07:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Er jeg først?

Her under palmene er klokka straks 12. Det er varmt og deilig, enn så lenge har jeg blide barn, og både basseng og strand er i umiddelbar nærhet.
Postet 02-10-22 kl 11:51 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Det høres nydelig ut, Timar! Vel unt!

Jeg er på vei inn en skikkelig høstferiekræsj, men har egentlig alt for mye jobb og rydding (i hus, hage og hode) og ungene trenger å aktiviseres. Vi er bedt i bursdag i ettermiddag, så får kanskje lufte oss en tur først.
Postet 02-10-22 kl 11:55 av Matilda Matilda er aktiv nå
Oppdatert 02-10-22 kl 12:06 av Matilda
Gammel
star sin avatar
Jeg må lese, men sliter med å komme igang.
Postet 02-10-22 kl 12:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vi skal straks spise frokost.

Nydelig ute, blå himmel og fremdeles varmt.
Postet 02-10-22 kl 12:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Vi er på hytta. Grått vær men nydelige høstfarger på fjellet. Har allerede vært på tur og vurderer nå vaffel til lunsj
Postet 02-10-22 kl 12:59 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har trent og kan slappe av med god samvittighet. Planer for resten av dagen er øve litt på klarinetten før middag hos foreldrene mine. Fin søndag!
Postet 02-10-22 kl 14:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har alle tre heime i dag. Eg og eldstemann har sett ein film saman, skal ha komler til middag og formel 1 på tv. Håpar eg. Spørst om det løpet starter i det heile tatt.
Postet 02-10-22 kl 14:09 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Er på hytta - i Spania. Her er strålende sol i dag. Meldt masse regn til uka, så nyyyyter dagen i sola. Har med meg alle tre barna mens mannen skal på tur med elevene sine i høstferien. Helt magisk å ha alle tre for meg selv en hel uke, det har aldri skjedd før.
Postet 02-10-22 kl 16:36 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Skal egentlig jobbe, så da er jeg her da. Tur rundt steinbruvann med vovsen i solen og kjøpte epleterter til dessert på kafeen. Så nå må jeg bare få laget den presentasjonen, for etter fårikål og epleterte tror jeg det bare blir sofamodus!
Postet 02-10-22 kl 17:13 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hektisk dag her. Planla timer på formiddagen, så tur, så bursdag, nå jobber jeg med arbeidskrav. Er ikke innleveringsfrist før neste søndag, så tror jeg avslutter snart og synker ned i sofaen.
Postet 02-10-22 kl 21:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hektisk dag her. Planla timer på formiddagen, så tur, så bursdag, nå jobber jeg med arbeidskrav. Er ikke innleveringsfrist før neste søndag, så tror jeg avslutter snart og synker ned i sofaen.
Postet 02-10-22 kl 21:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no