Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 25-09-22 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Fint vær! Dagens plan er å øvekjøre litt, gå tur og skrive et par søknader. Møtte en på butikken i går som legger inn et godt ord for meg på den ene i morgen, så må få søkt den.
Postet 25-09-22 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Strålende høstvær her, praktisk for oss som har snekker- og maleprosjekt i hagen. I går jobba vi i ni timer, håpet er en kortete økt i dag.
Postet 25-09-22 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tidlig morgen her. Har allerede sendt avgårde to ungdommer som skulle gjøre noen aktiviteter sammen i dag. Tror jeg skal sette svinesteik på langtidssteiking snart. Ellers blir det vel strikking, kaffe, sulling og forhåpentligvis en tur eller trening.
Postet 25-09-22 kl 09:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må sette meg ned å studere litt.
Kamp i ettermiddag.
Postet 25-09-22 kl 11:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Rolig start på dagen her, strikketøy og Gravity Falls, og noe som ligner en sønn i sofaen
Eldste spiller to konserter i dag, og jeg har valgt én, for ikke å la de to streikerammede være alene hjemme for lenge. Valgte storband i byen klokka 15, framfor noe som inkluderte basar i Salhus klokka 17 Jeg tar sikkert en pokemon-tur med minsten i mellomtiden.
Postet 25-09-22 kl 11:26 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fekk lokka med meg mellomste som selskap på tur i går, kan jo hende eg klarer det i dag og. Må få jobba litt med studier i dag og vaska klede.
Minstemor er på vei heim etter å ha vert i Stavanger ein tur på bilutstilling med morfaren. Ho ville tidlig heim for å få vera litt med storesøster og.
Postet 25-09-22 kl 12:00 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Livet er for travelt.



Jeg skal ikke på jobb i morgen, så må jobbe i dag i stedet og eposten dreper meg litt akkurat nå kjenner jeg. Men, om en liten stund skal jeg ta en pause og gå en tur og så håper jeg at jeg har litt fornyet mot på alt som henger etterpå.


Uken blir et kjør uten like. Men, jeg kan se frem til neste helg, som forhåpentligvis blir ordentlig fri og avslapping.
Postet 25-09-22 kl 12:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Strikketøy i fanget, te i koppen og liveoppdatering fra Berlin maraton, der søster har kommet godt i gang.
Postet 25-09-22 kl 12:13 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Må få til litt øvelseskjøring her også, håper poden er motivert. Og siden det er fint vær skal jeg ordne litt i hagen, det er hyggeligere i sol og varme.

Spennende med jobbsøking Millact!
Postet 25-09-22 kl 13:38 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi har akkurat luket i bakgården som forsinket bidrag til sameiets høstdugnad. :glorie: Nydelig vær, da! Nå skal jeg vel jobbe litt, tenker jeg, og så skal jeg lage banh mi til middag.
Postet 25-09-22 kl 13:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oyh. Jeg har jobbet og lest bok og nå prøver jeg å pløye pensum om menneskerettigheter. Det stopper på en helt idiotisk ting - faglærer har skrevet en bok som er med i pensum, jeg har lest boken, ble ikke egentlig spesielt imponert (og innimellom ganske irritert.. ) og det er altså litt vanskelig å riste av seg den irritasjonen når jeg hører forelesningene.
Postet 25-09-22 kl 15:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Gått tur med mamma og hjulpet henne å rydde bort klær. Leverer til en organisasjon i sentrum på tirsdag. Fint at andre kan få nytte av det.
Postet 25-09-22 kl 16:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Postet 25-09-22 kl 17:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Enig Stompa, om det er streiken du gråter for.
Postet 25-09-22 kl 17:28 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Hva skjer, Stompa?
Postet 25-09-22 kl 17:28 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Ser det er brudd i forhandlingene, det kunne vært spennende å høre hva KS mener er å strekke seg langt.
Postet 25-09-22 kl 17:30 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Streiken, ja.

KS kan dra en viss plass. Jeg tror ikke på et ord Gangsø sier.
Postet 25-09-22 kl 17:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Er så utrolig lei meg. Vet ikke hvordan jeg skal klare å mobilisere til i morgen.
Postet 25-09-22 kl 18:19 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg grin eg og. Helsike, altså! Dette er berre så vanvittig kjipt. Me går inn i sjette veka!
Postet 25-09-22 kl 20:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Postet 25-09-22 kl 20:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg skjønner frustrasjonen. Jeg opplever KS som ekstremt arrogante, det gjorde jeg også i fjor da mitt forbund streiket og jeg behandlet disp-søknader.

Sender klemmer til alle som er rammet av streiken.
Postet 25-09-22 kl 21:06 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no