Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 10-06-21 kl 07:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her blir det zoom-konferanse mesteparten av dagen, det gjelder bare å skrive ferdig mitt eget innlegg innimellom slagene!
Postet 10-06-21 kl 07:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Imponerende Toffskij. Lykke til.

Jeg har sofakontor og siste innspurt på kjedelig rutineoppgave, som allerede har tatt to dager denne uken. Det har regnet i natt og er deilig og friskt ute.
Postet 10-06-21 kl 07:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Ikke fullt så varmt i dag som før, men det kommer nok.

I ettermiddag skal jeg på speiderdugnad, vaske ned et kjøkken i speiderhuset. Jaja.
Postet 10-06-21 kl 07:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Det er meldt om den varmeste ettermiddagen hittil i sommer, og den skal jeg tilbringe midt i sola, midt i en åker, på dugnad. Godt at det er kort vei til sjøen - best å ha med badetøy.

Men først skal jeg visstnok sitte inne på jobben og produsere litt. :svosj:
Postet 10-06-21 kl 08:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ingen grunn til å være særlig imponert, Blå, det betyr jo bare at jeg ikke har sost meg til å skrive det ferdig i skikkelig tid.
Postet 10-06-21 kl 08:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal ha mine siste to undervisningstimer for skoleåret i dag og kjenner på et slags vemod. Jeg liker ikke forandringer særlig godt, så det er egentlig litt dust at jeg driver med det jeg gjør.

Vel. Snike seg ut for å se pen mann i løpet av dagen hjelper på vemodet.
Postet 10-06-21 kl 08:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sliten, men er på kontoret.
Postet 10-06-21 kl 08:24 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Noen har tatt solen! Det er bare skyer ute nå.
Jaja, nei nei kanskje jeg får gjort noe på jobb da.

Har to møter i dag og da går store deler av dagen og i dag er begge møtene av den art at det er mulig å strikke samtidig, det er de beste møtene.
Postet 10-06-21 kl 08:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal tre timer på kurs på teams i dag, så jeg skal få strikket en god del.

I Oslo regner det i dag. Jeg vannet hekken vår i går, og da var det kanskje litt unødvendig. Ja, ja - ingen skade skjedd.
Postet 10-06-21 kl 08:38 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Rolig start før møter på rappen, av det hyggelige slaget for det meste. Avslutter dagen med utetrening, det ser jeg fram til.
Postet 10-06-21 kl 08:59 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her regner det. Litt kjipt når jentungen har avslutningstur til sjøen med klassen. I kveld er det avslutningsseremoni for dei. Eg er ikkje mentalt forberedt.
Heller ikkje heilt forberedt på minnedag for utøya på jobb i dag. Men eg prøver å guffe meg sjølv opp til å starte i fjerde time. Fake it til you make it. Neste uke er i alle fall roligere.
Postet 10-06-21 kl 10:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har hatt et underlig møte i dag. På grunn av ny organisering skulle vi møtes for å diskutere hvordan noen av mine oppgaver skulle overføres til en annen fordi jeg er over i ny avdeling. Men i stedet for de tre andre jeg ventet å treffe, var det ni andre tilstede hvorav minst fem ikke sa et kløyva ord og alle egentlig måte lytte til at de som snakket sloss om å dynge flest mulig oppgaver på meg. Jeg er normalt ikke SÅ populær altså, så jeg ble sittende igjen å lure på hva i himmelens navn som egentlig skjedde.
Postet 10-06-21 kl 10:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så merkelig, Nenne. Du burde jo fått vite hvem som kom når møtet i utgangspunktet skulle handle om deg.
Postet 10-06-21 kl 13:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hørtes snål ut, Nenne, og noe du antakeligvis bør følge opp?!
Postet 10-06-21 kl 13:42 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ja, jeg har tatt det med den nye sjefen min og han var helt enig i at dette burde tas i en engere krets. Det ordner seg nok, men det var bare en bisarr start på dagen.
Postet 10-06-21 kl 13:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no