Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 07-09-20 kl 07:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Jobb, igjen!

Før eller siden slutter jeg sikkert å feire, men ikke riktig enda.
Postet 07-09-20 kl 07:43 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så deilig Pappalille. Kos deg på jobb
Postet 07-09-20 kl 07:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Herlig Papplille!

Jeg har dusja og skal straks sykle til jobb. Spent på hvor lenge det går før vi må stenge ned hele eller deler av skolen. Det er smitte på naboskolen.
Postet 07-09-20 kl 08:01 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Du skal få feire så lenge du vil for meg, Pappalille! Det er utrolig viktig å ha en jobb (det var du jo så fullstendig klar over også, men ikke så enkelt av den grunn).

Jeg sitter klar på hjemmekontoret. Noen ganger må jeg si at det er ganske praktisk. I dag er nemlig en dag hvor det skjer ganske mye annet, men tidsbruken begrenser seg veldig når alt egentlig skjer hjemme. Møte med knertens rektor og mattelærer avvikles på teams ... nesten en time spart i reisevei.
Postet 07-09-20 kl 08:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Så herlig Pappalille

Idag er jeg egentlig bare lei av absolutt alt Orker ikke tanken på en ny uke, har bare lyst til å gjemme meg under dyna. Men, men bare å brette opp ermene og prøve å komme seg igang...
Postet 07-09-20 kl 08:57 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg blir i veldig godt humør av jobbfeiringen din, Pappalille!

Hjemmekontor med multinasjonalt Zoom-møte i dag. Håhåjaja.
Postet 07-09-20 kl 08:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er deg vel unt, Pappalille!

Jeg skal på jobb først, deretter på ekstern kurs, litt barnelogistikk og så skal jeg til kjæresten.
Postet 07-09-20 kl 09:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
For en jobbglede, Pappalille - herlig!

Her er det en forholdsvis rolig mandag. Vi har fått hodet over vannet ordremessig, og har nå kontroll igjen. Deilig!

Men det betyr ikke at det ikke er noe å gjøre, så ut med seg!
Postet 07-09-20 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er trøøøøøttt. Har ikke kommet meg ut av morgenkåpen ennå, og det er sjelden altså. Første uka på veldig lenge at jeg ikke er vikar for noen andre, noe som skal bli deilig.
Postet 07-09-20 kl 09:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kos deg på jobb, Pappalille!

Kommet meg på jobb, men ikke helt i vater. Har allerede putta innpå en smertestillende.
Kjørte ytterst forsiktig over alle humper da det klirra bra fra bagasjerommet. Skal levere alle fat og slikt fra helga etter jobb.
Postet 07-09-20 kl 09:41 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 07-09-20 kl 13:37 av star
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg feirer på fjortende året at eg har jobb, ein kjekk jobb, og er frisk nok til å gå på jobb. Så du kan feire ei stund ennå, pappalille.
Grisetrøtt etter ei helg på fjellet, men opplada med gode opplevelser. Herlighet så nydelig å vere på fjellet om hausten!
Postet 07-09-20 kl 09:43 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Alle skulle ha hatt en svigerfar som elsker å kjøre med tilhenger til søppelplassen. Vi bare setter søppel i sykkelboden og svigerfar henter, beste ordningen noensinne.
Postet 07-09-20 kl 09:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ekstremt hektisk uke foran meg så trekker pusten og skal puste lettet ut på fredag.
Postet 07-09-20 kl 10:03 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Idag var det høst. Angrer på at jeg ikke tok en ullstrømpis istedet for en tynnere under kjolen. Hvordan skal dette gå når det blir kaldere?
Postet 07-09-20 kl 10:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Poden stod opp 06 for å trene før skolen. Og siden det er like subtilt som en rasende elefant, kunne jeg like gjerne stå opp og trene jeg og.

Så nå har jeg trent, luftet bikkja, jobbet et par timer, stablet Kolonial-leveranse og er på veg for å gi blod. Mandag, anyone?!?
Postet 07-09-20 kl 10:55 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Kaldt her også, men det skal bli 16 grader og sol, regn i kveld når speiderne skal ut, selvsagt.

Tror jeg må ut og gå en tur i ettermiddag, bevege meg litt rett og slett.
Postet 07-09-20 kl 10:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Planleggingsdag med store unger er helt ok altså. Har vært på fyllinga med gammel kledening som ble fjernet fra huset i sommer. Kjennes bra med alt som er gjort. Ikke fullt så bra med ei uke full av ting som må gjøres. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne...
Postet 07-09-20 kl 11:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Denne uka er hodet foreløpig over vannet. Erfaringsmessig dukker det opp forskjellige ting utover.

Foreldremøte for ungdomsskolen i kveld.
Postet 07-09-20 kl 11:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Hjemmeskole for 10. dag med ikke-så-syk 11-åring. Musikktime nå - jeg satte ham i gang med Live Aid box set - det må da være innafor? (Det var enten det eller "School of Rock")
Postet 07-09-20 kl 11:34 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hey Scully, vi har også musikktime! Dvs selvinitiert da, fjortenåringen har tatt ansvar for egen læring, som det så pent heter. Hjemme på syvende dagen, og nå sitter jeg og hører på at han spiller piano på rommet sitt.
Postet 07-09-20 kl 11:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg venter på svar på koronatest som skal komme i løpet av dagen. Eldste måtte være hjemme (igjen) med sår hals og tett nese.

Agent Scully: Min lager film om jødedommen og har kosedyr som skuespillere. Jeg tenker det er innafor.
Postet 07-09-20 kl 11:51 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
I dag har jeg vært relativt tidlig opp, kokt grøt til gjengen, syklet til jobb.
Svart noen e-poster, nå er det en liten pause
Postet 07-09-20 kl 12:03 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Aaahnngnngggrrrggh. Jeg har skyhøyt blodtrykk etter nok en goddagmann-økseskaft-samtale med det rådet som liksom skal administrere en kompensasjonsordning på en milliard kroner, det er altså et så himla dårlig tegn når jeg kan forskriften bedre enn "support"-mennesket. GAAAAAAAHHHHH!
Postet 07-09-20 kl 12:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no