Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 01-02-22 kl 08:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Fått sendt resten av beboerne i dette huset ut på jobb og skole og har selv inntatt hjemmekontoret.
Postet 01-02-22 kl 08:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen fra kontor-kontor :vinker: "Ny" person på kontoret (teit ting å si, for det er jeg som er ny, men jeg har fått lov å være på kontoret siden jeg er nyansatt )
Postet 01-02-22 kl 08:59 av him him er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Morn fra hjemmekontoret! Jeg har ofret en tur inn på kontorkontoret for å rekke å trene, det er også litt for lenge siden sist.
Postet 01-02-22 kl 08:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Forsøker meg på en jobbedag på tampen av koronaisolasjonen. Halsen er plutselig veldig vond om morgenen, men det blir bra med kaffe og varm havregrøt.
Postet 01-02-22 kl 09:04 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jobbintervju i dag og jeg har sovet skikkelig dårlig i natt og er veldig nervøs. Mulig det er det som tok knekken på natteroen og. Vet ikke helt om jeg skal gjespe eller bite negler.
Postet 01-02-22 kl 09:05 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åh, lykke til i dag Pappalille, dette fikser du.
Postet 01-02-22 kl 09:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til pappalille.


Liten hjemmekontorøkt før jeg faktisk skal inn til byen. Stort møte, som er digitalt, men jeg og en til skal sitte sammen fysisk. Det blir faktisk litt deilig.
Postet 01-02-22 kl 09:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Lykke til Pappalille! Ha troa på deg selv; dette fikser du; det er deg de vil ha på intervju.

Vi våknet til et tynt lag snø. Jaja. Jeg skal sitte inne, så for meg spiller det vel ingen rolle egentlig.

Håper å få pakket en kasse eller to i lunsjen i dag også. I går pakket jeg tre. Snart er hele 2. etasje tatt.
Postet 01-02-22 kl 09:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Pappalille.

Jeg er helt i utakt angående hvilken ukedag det er.
Postet 01-02-22 kl 09:30 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Pappalille.
Postet 01-02-22 kl 09:31 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Lykke til Pappalille

Her er Løvemannen endelig frisk etter 4 uker og to antibiotika kurer (lungebetennelse og bronkitt). Arvingen og jeg begynner også å komme oss etter den siste forkjølelsen og har sålangt holdt oss unna covid.

Våknet til snø i dag - det var slettes ikke planen. Nå er det sludd og vått Tror det må bli en tur på mølla på SATS i neste Teams pause.

Ellers skal hesten vi har lyst til å kjøpe på vetsjekk i dag. Går den gjennom blir den snart vår, så vi krysser fingre!
Postet 01-02-22 kl 09:32 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Krysser fingrene for deg i dag Pappalille!
Postet 01-02-22 kl 09:40 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Takk folkens. Jeg er helt på tuppa. ��
Postet 01-02-22 kl 09:46 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Heia Pappalille!
Postet 01-02-22 kl 09:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heia Pappalille!
Postet 01-02-22 kl 09:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Lykke til, Pappalille!

Jeg har sovet skikkelig godt i natt for første gang på det jeg kan huske. Åtte timer uten å våkne! For en luksus.

Dagen er full av møter og så er jeg veldig spent på pressekonferanse i kveld. Mannen min er så klar for å gå på kontoret igjen at han nesten dirrer. Jeg ser også frem til å møte folk igjen altså, men jeg burde nesten bli fornærma over at han er SÅ ivrig etter å få fri fra meg.
Postet 01-02-22 kl 09:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Heia Pappalille!

Jeg har fått hjem barn og hund, plutselig ble leiligheten mye hyggeligere. Det snødrysset som legger seg oppå hålka holdt dog på å ta livet av meg på morgenrunden. I ettermiddag dropper jeg nok ikke piggsko.
Postet 01-02-22 kl 09:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Lykke til Pappalille!
Postet 01-02-22 kl 10:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Pappalille!
Postet 01-02-22 kl 11:49 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Pappalille - Jeg skjønner at du har skyhøye forventninger og håper så inderlig at dette skal gå veien. Det kan gjøre nesten fysisk vondt når man har såååå lyst på en jobb.
Postet 01-02-22 kl 12:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Du er trukket ut som en av 62 000 fagarbeidere som får tilbud om ekstra lån på inntil 25 000kr per semester som omgjøres til stipend om studiet bestås. Takk direktoratet for høyere utdanning og Lånekassen som nå gjorde at jeg kanskje fant siste rest av motivasjon til å kaste meg over studiene igjen.
Postet 01-02-22 kl 13:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Så bra, Frøy!
Postet 01-02-22 kl 14:04 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sitter i bilen utenfor der intervjuet skal være og lurer på om bena klarer å bære meg inn...
Postet 01-02-22 kl 14:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Klart de kan!
Postet 01-02-22 kl 14:48 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Åh, nå heier jeg på Pappalille!
Postet 01-02-22 kl 15:07 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Pappalille!
Postet 01-02-22 kl 15:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Pappalille!
Postet 01-02-22 kl 15:26 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Nå er jeg spent på hvordan det har gått med Pappalille! Midt i intervjuet nå sikkert.
Postet 01-02-22 kl 15:26 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg og! Pappalille, oppdater oss!!!
Postet 01-02-22 kl 16:20 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg er også veldig spent på det!
Postet 01-02-22 kl 16:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Heia pappalille!
Postet 01-02-22 kl 16:36 av him him er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg kom meg både inn og ut! Jeg gjorde et godt intervju, jeg tror de likte meg, men jeg tror ikke jeg får jobben. Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg tenker det, men mulig de velger seg en med mer erfaring. De skulle prøve å bestemme seg innen utgangen av neste uke. :bitenegler:
Postet 01-02-22 kl 16:50 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Krysser fingrene, Pappalille!
Postet 01-02-22 kl 19:45 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no