Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 08-01-22 kl 10:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Kjekt at det brøytes, men 6.30 på en lørdag. Da ligger jeg jo praktisk talt 2 m unna.
Jaja, 20 min yoga unnagjort.
Postet 08-01-22 kl 11:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Det var tidlig, Star.

Hvitt ute her, men ikke så mye. Skal avgårde og levere til bruktbutikken.
Postet 08-01-22 kl 11:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg tipper at de som begynner tidlig på jobb syns det er greit at det er brøytet.

Her pakka jeg mesteparten av jula ned i går kveld, i dag skal treet tas, men det skal ungene få hjelpe meg med. Jeg har vasket klær og begynt på måkking.
Postet 08-01-22 kl 12:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Helt sikkert, Polarjenta. Men jeg tror vi i blokka kunne klart oss litt lenger uten. Brøyting av faktisk bilvei må de gjerne gjøre.
Men vil tro stakkarene ved siden av meg hadde det verre. Men de har murvegg mot vegen, jeg har jallavegger.
Postet 08-01-22 kl 12:32 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 08-01-22 kl 15:48 av star
Gammel
Leverte ting på bruktbutikk. Han som tok i mot blir min nabo når vi flytter. De skal bo i leiligheten over oss. Det var en hyggelig, eldre mann.
Postet 08-01-22 kl 12:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har trent styrke med pt (!!!). Nå skal straks julepynten minus utelysene pakkes ned. Og så er jeg litt spent på om snøen forsvinner fra trappa eller om jeg må måke det selv. Det samme med søpleposene i gangen.
Postet 08-01-22 kl 14:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Morn! Sitter i sofaen med pledd og strikketøy og ser på skiskyting mens kona pakker ned jula. Til neste år skal vi ha tre juletrær med tre forskjellige fargepaletter, spennende!
Postet 08-01-22 kl 14:48 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Utejulelys tatt ned. Det var litt godt. Har fått solgt sovesofa, så den er hentet og vi har båret inn uterottingsofa i tv-stua. Det går fint for 5 uker. Skal straks hente flere esker nedi veien her. Men først kaffe og rester av delfiakake.
Postet 08-01-22 kl 16:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ryddet bort jula, men latt utelysene henge jeg også. Nå slækker jeg litt før det kommer et par ungdommer på besøk i kveld.
Postet 08-01-22 kl 16:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har jo tatt jula for lengst. Stjernene hangderimot til forrige dagen og utelysene får lov å henge enda.
Postet 08-01-22 kl 17:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja, altså, juletreet føk ut andre nyttårsdag. Nå var det lys i vinduene, juleserviset og nissene som måtte vike. Litt deilig også.
Postet 08-01-22 kl 17:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi flytter jo om 5 uker, så alt som er pakket er bra.
Postet 08-01-22 kl 18:39 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no