Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 26-05-23 kl 09:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor, med planer om småpauser i hagen.
Postet 26-05-23 kl 10:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hjemmekontor på meg også. Jeg trodde at det skulle bli en rolig lesedag, men nå er jeg i mitt tredje møte allerede. Når jeg skal få gjort all lesinga som trengs lurer jeg veldig på.

I ettermiddag skal jeg til Fredrikstad og være overnattende forelder med G15 på håndballcup. Det skal jo bli ... eh ... spennende. I morgen skal de spille kamp helt grytidlig og et helt annet sted i byen enn der vi skal sove, så jeg håper de skjønner at det er lurt å ta det litt rolig.
Postet 26-05-23 kl 10:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal være effektiv og så har jeg fysio.
Lurer på om noe jeg spiste i går trigget migrene som jeg heldigvis fikk slått ned ganske mye med en gang.
Verre igjen nå.
Postet 26-05-23 kl 10:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Tidlig på i dag, var her 7. Når denne dagene er ferdig så skal jeg ikke på jobb før 8 juni. Litt kurs og litt ferie neste uke og uken etter.
Postet 26-05-23 kl 11:04 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hjemmekontor med stoppeklokke. Det går egentlig ganske bra. Gleder meg til helg!
Postet 26-05-23 kl 12:07 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor her også, masse Teams-møter. Dvs. det første utgikk fordi studenten bare ikke møtte opp. Jeg er trøtt og lat og vil ha fri.
Postet 26-05-23 kl 12:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ladedag her. Eg ser tv og kosar med hunden. Enkelt opplegg.
Når mannen er ferdig på jobb skal vi på kafédate. Det blir fint.
Postet 26-05-23 kl 12:44 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
På jobb, prøver å fange noen vurderinger i siste liten. Det går sånn passe. Etter jobb skal vi ut til campingen, været tilsier at det blir en magisk pinse.
Postet 26-05-23 kl 13:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Et slags magisk pinsevær her også, nå er det faktisk litt sol mellom hagl- og regnbygene!

Jeg er en sliten sjel, så nå skal jeg bare forsøke å få denne arbeidsdagen til å ta slutt uten at noen får varige mén. Gleder meg til brus og helgefølelse i ettermiddag.
Postet 26-05-23 kl 13:24 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Uheldigvis ikke så magisk pinsevær her på Sør-Vest landet. Ikke at det er så ille, men det er meldt sånn passe.

En travel jobbuke går mot slutten, så det skal bli greit med langhelg igjen.
Postet 26-05-23 kl 13:35 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har hentet bilen på verksted, og vet hva lønningen skal gå til. Alltid fint å slippe å måtte lure på det. Ja, og i pinsen er det meldt kuling og regn, og kanskje to-sifret på gradestokken innimellom bygene. Jeg har en parkas med avtagbart for. I dag tok jeg på igjen foret.
Postet 26-05-23 kl 14:18 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Flaks du slipper å tenke mer på lønna da Fintdethei!

Jeg tenner et lys for alle de som skal mot eller forbi Voss fra Bergen i dag. E16 er stengt på grunn av ras, og det varsles om full stopp på de få og smale omkjøringsveiene som finnes.

Har hatt en passelig produktiv hjemmekontordag med fokustid. Snart er det klart for fredagsvask og fredagsmiddag, mon tro hva det skal være.
Postet 26-05-23 kl 16:09 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg setter pris på omtanken tink. Vi havnet midt i det og fikk i tillegg gleden av å ligge bak en tysk bobil som forståelig nok ikke ville kjøre fort på smale hardangerveier, men som heller ikke så noen grunn til å slippe andre forbi.
Postet 26-05-23 kl 23:05 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no