Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 30-04-22 kl 10:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Solen skinner, og det er lørdag. Jeg skal straks avgårde for å hente splitter ny og ferdig bunad til konfirmasjonsjenta neste helg. Og finfine planer for kvelden.
Postet 30-04-22 kl 10:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg bruker formiddagen til å forberede å male taket i stue/kjøkken. Kan konstatere at ungene ikke kan komme hjem før jeg er ferdig med det store oppussingsarbeidet, for begge soverommene deres er stappfulle av alt jeg har rydda ut av stua. Skal male veggene og legge nytt gulv også, men begynner øverst.
Postet 30-04-22 kl 11:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Frisørtime, skojakt og generell handling er planen i dag.
Postet 30-04-22 kl 13:05 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Tidlig start på dagen fordi knerten skulle spille sesongens siste seriekamp i håndball, og så ble det seier (etter å ha tapt MYE i år). Nå lurer vi på om vi burde gjøre noe mer i dag.
Postet 30-04-22 kl 13:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi sløver. Var nydelig vær tidligere, men nå er det grått og overskyet.
Postet 30-04-22 kl 14:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kom plutselig på at jeg ikke hadde sjekket og levert skattemeldingen. Fort gjort da jeg hittil ikke har opplevd feil eller mangler.
Postet 30-04-22 kl 17:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Jeg har søkt om utsettelse i år. Må få tak i noe info ang husene barna arvet.
Postet 30-04-22 kl 19:00 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no