Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 10-04-22 kl 09:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God palmesøndag, people!
Jeg har slått på stortromma, og satt en rundstykkedeig til frokost. En sånn en som inkluderer heving og bearbeiding. Planer for dagen, tja. Får se.
Postet 10-04-22 kl 10:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bikkja og jeg er alene hjemme, vi har vært ute på en snuserunde. Kald vind, så mulig hageplanene utgår.
Postet 10-04-22 kl 11:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har sovet til nå. Det var deilig. Ingen planer i dag.
Postet 10-04-22 kl 11:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi var i Tryvann i går, og ble veldig positivt overrasket over fine forhold og ingen folk!

I dag skal minst et barn og hunden luftes, og eller bare pakking til en liten påsketur.
Postet 10-04-22 kl 11:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sløv søndag, dvs ikke for eldste. Han føk ut døra før 7.
Postet 10-04-22 kl 12:04 av star star er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Hyttesøndag. Sola som var lovet fra yr nærmer seg, dessverre er det også kraftig vind i dag og ikke så veldig trivelig å være ute syntes puddelen...
Postet 10-04-22 kl 12:18 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Hjemmesøndag med nestyngsten. Jeg var tidlig oppe og bakte rundstykker og skinkehorn. Nå skal jeg prøve å fikse sykkelen min, og så komme meg ut på tur til en eller annen topp med utsikt.
Postet 10-04-22 kl 13:39 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Er på fjellet hos venner og har vært på slalåm i mye vind.
Postet 10-04-22 kl 19:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fasit på dagen ble en tur i berømte Stoltzekleiven (puh...), og deretter en særdeles vellykket lasagne, til storebrors store glede.
Postet 10-04-22 kl 20:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Propella sin avatar
Etter å ha holdt på hele helgen, så er jeg nå endelig klar med oppgaven. Sender den inn i morgen. Kan være greit å se på oppgaven med friske øyne før innsending.
Postet 10-04-22 kl 23:32 av Propella Propella er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no