Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 26-07-21 kl 09:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Jeg står i frokostkø på hotellet, og det i verdens rikeste land.
I dag skal vi være turister i sjølvsaste hovudstaden.
Postet 26-07-21 kl 10:07 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg så en taxi med bilskilt LIVEN på vei til jobb, og ble litt fornærmet fordi det finnes vel bare en Liven, eller hva, 007?

Var så varmt i går at jeg føler meg helt kaputt. Beiset terrasse og gikk på fjelltur etterpå, så det var tydeligvis for meget for min sarte kropp.
Ikke EU-godkjent bil, spent på hva det vil koste..
Postet 26-07-21 kl 10:13 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har oppdage at det finnes mange. Særlig etter at Olivia ble et mer poppisnavn.
Postet 26-07-21 kl 10:16 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg er endelig på kysthytte, og ser på en feiende flott håndballkamp (så langt). Heia Norge! Skal ut etterpå, altså, come rain, come shine. Foreløpig skinner sola, og de meldte regnskyene ser jeg ingenting til. :håper, håper:
Postet 26-07-21 kl 10:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Den bilen LIVEN har jeg også sett.
Hva er skuddpremien på måker, egentlig! Herregud for et spetakkel de holdt i natt. Det gjør de hver natt, men i natt var det helt ille. Nå må da de ungene være klare til å fly snart. Hvem kan holde ut med sånne gnålende foreldre??

Nesten 25 grader i skyggen allerede, dette blir en varm dag, før regnet skal komme.
Postet 26-07-21 kl 11:18 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg satt oppe og så Norge ta gull i triatlon i natt. Det var gøy! Men i dag. Gjengen min kommer hjem snart, så nå er det slutt på den deilige alene-hjemme-tilværelsen.
Postet 26-07-21 kl 11:36 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Skift lås, Timar! . Neida. Joda
Postet 26-07-21 kl 11:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg vurderer å sende gjengen min hjem med fly slik at jeg kan få en lang kjøretur helt alene.
Postet 26-07-21 kl 12:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det finnes bare en Liven for meg.
Postet 26-07-21 kl 12:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn, jeg er litt sur for at jeg ikke fikk med meg ol gull i natt, for jeg var jo våken. Sol og alene hjemme, resten er ute og kjøper hamster for eldste sine konfirmasjonspenger. Dyr nr 4 i heimen for tida.
Postet 26-07-21 kl 13:15 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann. Vi får overnattingsgjester, og jeg svusjer litt i huset. Vi bor smått, og det er flytteesker både her og der i tillegg, så det er bra vi har hjerterom.
Postet 26-07-21 kl 14:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Fremdeles litt høy etter fin dag i går.
Sol, tur, vann, bading, pub, tur, lykkelige barn. Og avsluttet med OL-gull.
Postet 26-07-21 kl 15:45 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Mave
Det finnes bare en Liven for meg.
(Så sant det er jeg som er den utvalgte da.)
Oslo, altså. Mannen har fått vandre i barndommens rike og sett både barneparken og nabolaget det han (delvis) vokste opp. Jeg har diltet etter og (atter en gang) hørt at «her lærte jeg å sykle», «her gikk jeg til tannlegen» osv. Regnet alle snakker om har vi fremdeles ikke sett noe til.
Postet 26-07-21 kl 16:02 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg trosser min egenforakt og ligger på stranden i barndomsbygda i bikini. Varmt som fy og jeg blir garantert solbrent og bitt av klegg.
Postet 26-07-21 kl 16:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har slåss med einer og busker i fjæra. Ser forskjell, men mye igjen. Satte meg visst i et maurbol og de fikk kose seg nederst på ryggen.
Hull i buksa fikk jeg også.
Postet 26-07-21 kl 16:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag. Jeg har besteget Galdhøpiggen i dag!
Postet 26-07-21 kl 19:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Grattis, Blånn! Føles vel bra ut.
Postet 26-07-21 kl 19:39 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Flink Blånn! Har vært der 2 ganger. Sist dyttet jeg den da 8 år gamle mellomste de siste metrene. Og eldste angrer fremdeles på at hun ike gadd å gå de siste metrene opp til selve toppen.
Postet 27-07-21 kl 00:42 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg gikk i nærheten av to venninner/søstre i 20-årene hvor den ene var særdeles negativ og sutrete på vei oppover. Mine fjellgeiter hoppet opp.
Postet 27-07-21 kl 09:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no