Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 10-08-20 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Jobbstart denne uka. Tenkte meg innom kontoret i dag, men ikke full dag.
Postet 10-08-20 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er i gang på hjemmekontoret etter fire ukers ferie som på ingen måte har vært som mine vanlige ferier. Men det har gått bedre enn jeg fryktet, så jeg må si meg fornøyd nok.

Jeg liker jo jobben min og det var godt å se at det var ting å ta tak i umiddelbart.
Postet 10-08-20 kl 08:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb. Fikk sendt avgårde innbydelsen på veien. Fysio på slutten av dagen.
Postet 10-08-20 kl 09:10 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
På jobb. Har pustet litt med magen men jeg har drukket kaffe, gått gjennom mail og organisert ukas produksjon. Nå er det på med arbeidsklær og ut i produksjonen - det ser ut til å bli en travel høst.
Postet 10-08-20 kl 09:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det hjemmekontor i dag, som jeg har vent meg litt av med i det siste. Vi får se om jeg kan finne litt motivasjon under en stein et sted.
Postet 10-08-20 kl 09:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har siste feriedag i dag, foreløpig består den av å drikke mye kaffe over lang tid. Skal på et tidspunkt planlegge oppstart også, men det får bli i kveld.
Postet 10-08-20 kl 09:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Har sovet i gapahuk i natt og våknet til nydelig soloppgang og motorbåtlyder. Ungene sov i hengekøyer. Vi var åtte stykker. Kun jeg som skulle på jobb, så jeg fikk pakket stille sammen og listet meg avgårde. Ungene kunne vært lenger, men valgte å bli med hjem siden de våknet. Nydelig vær ute og varmt, allerede over 20 grader.
Postet 10-08-20 kl 09:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg etterlot mann og barn på hytta i går, og reiste hjem siden jeg jobber denne uka. Kom omtrent fem kilometer før jeg punkterte og måtte ringe NAF... Kom hjem litt senere (og noen tusenlapper fattigere) enn planlagt, men har i det minste en bil som kan kjøres og trenger ikke styre med nye dekk i dag.
Postet 10-08-20 kl 09:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Vi starter i morgen. Jeg har varmet opp med å stå opp grytidlig og kjøre Frøkna på flyplassen. Det blir så tomt når hun reiser - og jeg er ikke akkurat overlykkelig over å sende henne til Østfold og oppstart på fadderuke med den smittesituasjonen som er der nå. Jeg har formant og argumentert, og hun er en fornuftig type, så det er vel bare å håpe at alt går bra.
Postet 10-08-20 kl 10:25 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Siste uka før skolestart, jeg skulle liksom begynne prosjekt snu ungene sin døgnrytme, funker dårlig når mora er våken halve natta for at hun ikke får sove, også våkner 09. :facepalm:
Kjæresten er og tømmer siste i leiligheten i Trondheim, satser på at han blir ferdig i dag.
Postet 10-08-20 kl 10:36 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sitter på jobb og prøver å puste ned i magen.
Postet 10-08-20 kl 11:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Har en som må døgnrytmesnus her også, og ikke minst minnes på å spise og sånt. Greit med skole snart, tror jeg! Minstejenten er avgårde på SFO og var veldig fornøyd med det. Jeg hjemmekontorerer og sliter litt med konsentrasjonen. Litt tilbake i konstant nyhetslesings-modus, dustekorona.
Postet 10-08-20 kl 11:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Vært en tur på jobb, nå er det hjem å gjøre nyttige ting.
Nærmer seg hverdag, og det er greit. Jeg ombestemmer meg sikkert snart.
Venter på sola skal komme.
Postet 10-08-20 kl 11:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fortsatt ferie og har nå planlagt hjemreisen. Hotell er bestilt og kjøreruten satt.
Postet 10-08-20 kl 12:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sitter hjemme og hører på selfieministeren, nei, sorry, kulturministeren var det vel, snakke på pressekonferanse, og prøver å ikke kaste for mye opp av å høre ham si "dugnad".
Postet 10-08-20 kl 13:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no